Recenze (128)
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Wildlife (2008) (epizoda)
Konec byl hezky akční a překvapivý, ale jinak mě to zrovna dvakrát nezaujalo. Děj ale docela plynul, postavy mě bavily. Líbil se mi Andrew Divoff. Vesměs to docela šlo. Ale to téma mohlo být zajímavější nebo z toho aspoň mohli vytěžit trošku víc.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Babes (2008) (epizoda)
Ani Děvčata si mě nezískala. Opět nuda, nezáživné téma, nesympatické postavy, ani žádný herecký výkon, který by mě dostal. Prostě takový tuctový díl, na který hned zapomenu.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Retro (2008) (epizoda)
Retrovir byl dalším nezajímavým a nudným dílem. Vůbec mě to nebavilo, bylo to zdlouhavé a utahané. Postavy byly nevýrazné a herecké výkony mě nedostaly. Kim si mě pořád ještě nezískala.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Lunacy (2008) (epizoda)
Tohle je takový průměrný díl s nezajímavým tématem, který se hrozně vleče. A jediný důvod, proč jsem tomu nedal 3 hvězdičky, je herecký výkon Jamese Brolina, který si celý díl ukradl pro sebe.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Swing (2008) (epizoda)
Na houpačce je výborný díl. A to právě díky tomu, že se zase soustřeďuje na rodinu Elliota. Celý díl je opět zásadní pro další posun v ději. Ellen Burstyn hraje dokonale. Byl jsem z jejího hereckého výkonu nadšený.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Confession (2008) (epizoda)
Doznání je výborný díl. Přesně takhle si výborný díl představuji. Pořád se tedy nemohu přenést přes novou návladní, sere mě neskutečně. V tomto díle mě docela zaujalo herecké obsazení, hlavně Teri Polo a Tom Noonan. Tom hrál pedofila už v Papírových srdíčkách v Aktech X a taky v Přísaze, takže toto už je jeho třetí pedofilní role, a to jsem rozhodně neviděl celou jeho filmografii. Moc hezký díl a doufám, že takových v desáté sérii bude víc.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Trials (2008) (epizoda)
Od úvodního dílu série jsem možná čekal něco trošku víc. Ale zase má díl aspoň zajímavé téma, děj mohl být rychlejší, ale nebylo to úplně pomalé. Herecké výkony byly fajn. Radost mi udělal hlavně Luke Perry.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Série 9 (2007) (série)
Devátá série nám přinesla jednu novou postavu, která na konci hned zase odešla a vzala s sebou ještě jednu hlavní postavu seriálu. První díl série byl úžasný. Pak se to tak nějak vezlo na nadprůměrných dílech, jejichž hlavním problémem byla ale utahanost děje. V polovině série to bylo ještě horší, kdy jsme mohli vidět naprosto průměrné díly, které neměly ani zajímavé téma, které je často pro díl klíčové. Na druhou stranu ale zase série neobsahovala žádný vyloženě průser nebo úlet. TOP 4 nejlepší epizody: 09x01 (Alternate), 09x09 (Paternity), 09x15 (Undercover), 09x17 (Authority).
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Cold (2008) (epizoda)
Od tohoto finále jsem možná očekával trošku víc. Bylo to fajn, ale nebylo to příliš intenzivní. Kdyby v hlavní roli nebyl Chester, ale kdokoliv jiný, ať už Liv, Elliot, Fin. Munch, Casey, nebo Melinda, prostě kdokoliv, bylo by to o level výš. Chester si ale vůbec za těch 19 dílů nezískal moje srdce, neměl jsem k němu žádný vztah. což se teď projevilo ve finále. Nakonec z celého dílu byla nejsilnější scéna mezi Casey a soudkyní Donnellyovou.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Trade (2008) (epizoda)
Ze začátku mě Obchod vůbec nebavil, pak se to začalo lepšit a nakonec mohu říct, že se jedná o nadprůměrný díl. Děj obzvlášť v druhé polovině plynul docela rychle, postavy byly sympatické. Od Michelle Borth jsem čekal asi trošku víc, ale jinak to byl fajn díl.