Recenze (558)
Room (2015)
Opravdu silné a intenzivní irské drama. První polovina filmu je stísněně napínavá a druhá se poté opírá o problematiku sociální reintegrace, což je samozřejmě na místě. Room je solidně natočený a skvěle zahraný snímek, který nejen splnil mé očekávání, ale rozhodně se zařadí mezi filmy, které jen tak nedostanu z hlavy. Nadprůměrných 80% a samozřejmě doporučuji.
Neznámá bitva (2019)
Rusové válečné snímky umí, o tom není pochyb, a Ržev je další ukázkou toho, co pro ně Velká vlastenecká válka znamená. Film sice obsahuje pár za vlasy přitažených scén, nicméně nepostrádá extra dávku surovosti, krve a zima z obrazovky dosáhne až k divákovi. Kdo má rád válečná jatka, ať neváhá - jasný čtverec a solidních 75%.
13 hříchů (2014)
Solidní jízda, která baví - 60%.
Budiž světlo (2019)
Zajímavé drama slovenské produkce a troufám si říct, že dokonce atakuje vrchol evropské tvorby v tomto žánru. Problematika, herecké výkony a dokonce i prostředí jsou v tomto snímku vykresleny tak přesvědčivě, že jakmile vás děj vtáhne, už vás nepustí. Dávám jasný čtverec a jednoznačně doporučuji - 80%.
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
I přes to, že mi první díl vůbec nesednul, dal jsem Krvavé královně šanci - zbytečně. Hororové komedie jsou fajn, nicméně toto je na můj vkus až moc infantilní a zavřu-li obě oči, stále razantně převyšují negativa nad pozitivy... Hodnotím stejně jako první díl, tedy jedna hvězdice a mizerných 20%.
Šťastný nový rok (2019)
Kdyby tento „film” trval místo 93 minut 93 vteřin, výsledný dojem by byl možná lepší... Naprosto zbytečný, nudný a stupidní pokus o vtip - 5%.
Kouzelná romance (2007)
Je to tak sladké, až se vám začnou kazit zuby. Nechápu, proč se v každé druhé Disneyovce musí zpívat - to kvílení zkazilo celkový dojem z celkem slušně ztvárněné a vtipně zahrané romantické pohádky...
Ratchedová (2020) (seriál)
Lehce nadprůměrný seriál s našlapaným startem, stagnující prostřední pasáží plnou zbytečných keců o trampotách sester z Lesbosu a slušným závěrem, který Ratchedové zajistil výsledný hattrick - 60%. Spojitost s AHS, tedy až na ústřední postavu, zde nevidím.
The Haunting - Dům na kopci (2018) (série)
Více než solidní hororový seriál z dílny NetFlixu s nádechem duchařiny a přepychovým stylem vyprávění dějové linie. Ponurou atmosféru navíc doplňují uvěřitelné herecké výkony, takže můžu jen doporučit a dávám čtverec- 75%.
Projekt Power (2020)
Víceméně jsem dostal to, co jsem od toho očekával. Akce i efekty slušné a především oceňuji velice dobře zvolené herecké obsazení - prostě pohodový akční film, u kterého se nudit nebudete. Tři tablety a solidních 60%.