Oblíbení herci (10)
Já toho kluka fakt zbožňuju. Od dob "9 a půl týdne", kde se stal mým oblíbencem a "angel Heart", jsem viděl většinu jeho filmů. Vynikající herec, který dokáže zahrát cokoliv! Rolí doslova žije a on je - role. Vesměs všechny filmy, kde hrál jsou svým způsobem dobré, ale nejlepší jsou bezpochyby - 9 a půl týdne, Angel Heart, Barfly, Rok draka a to jsem neviděl ještě všechny jeho dobré filmy. Ale i ostatní mají něco do sebe - Homeboy, Harley Davidson..., Hodiny zoufalství apod. Velká škoda, že si to takhle zapinkal - boxoval, chlastal a fetoval, jinak je z něj dneska TOP herec. Bohužel, škoda ho... Nicméně, Mickey se vrací... Howgh!
Co říci o Leonovi, pardón - tedy Jeanovi. :-) Leon je role, kde mě Jean oslovil a stal se rázem mým nejoblíbenějším hercem. I jeho ostatní filmy jsou vesměs dobré a předvádí v nich fantastické výkony, ale Leon je TOP. Jean umí zahrát jak drsňáky, tak perlí i v komediích. Prostě všestranný herec, na kterého je radost se dívat. Howgh!
Al Pacino
Nejlepší filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Kmotr (1972)
Jack Nicholson
Nejlepší filmy:
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Osvícení (1980)
Skrytá identita (2006)
Robert De Niro
Nejlepší filmy:
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Kmotr (1977) (seriál)
Kmotr II (1974)
Tom Hardy
Nejlepší filmy:
Počátek (2010)
Warrior (2011)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Morgan Freeman
Nejlepší filmy:
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Sedm (1995)
Temný rytíř (2008)
Bruce Willis
Nejlepší filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Smrtonosná past (1988)
Šestý smysl (1999)
Gene Hackman
Nejlepší filmy:
Hořící Mississippi (1988)
Nepřítel státu (1998)
Nesmiřitelní (1992)