Recenze (921)
Divoký anděl (1998) (seriál)
Nejlepší argentinská telenovela
Dr. House (2004) (seriál)
Tak jo. Nejdřív sem dala 4, pak mě to ňák možná až moc chytlo a i když sou vlastně všechny díly na jedno brdo, kde přivezou pacienta, léči ho, blbě, pak přijdou na to, co mu je, většinou je to něco primitivního, vyléčí ho a on odejde za dva dny po svejch po tom, co celou dobu umíral..., přesto je House tak vtipnej a obdivuhodnej, že zvyšuju na 5. A že tenhle sympaťák / zlomenej muž řeší případy s takovym ostrovtipem, je neodolatelný. A 14.dubna 2012 opět snižuju na 4:D. Osmá série mě vrátila zpátky nohama na zem.
Komisař Rex (1994) (seriál)
Proč my nemáme tak chytrého psa:)
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Promyšlené a napínavé od začátku až do konce. Scénář přímo přetéká nabušenými scénami a vtipnými poznámkami jak Bootha tak Kůstky. Bohužel ani tento výborný seriál neunikl údělu kriminálek. Celistvější děj plní až pozadí a člověk pak není nucen se dívat na další díl. Nejčastěji na sebe nenavazují, a proto se nic nestane, když na pár dní vypustím. Po tom, co jsem se na to začla koukat v originále, hvězdu ubírám, pže Emily má vážně nepříjemnej hlas.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Až na pár fyzikálně nemožnejch kiksů zas dobrá Doba ledová.
Saw: Hra o přežití (2004)
Dokonale promyšlený, propojený, navíc přitažlivě nebezpečný a tak záhadný, jak jen si taková milovnice hororu jako já může přát!
Ajťáci (2006) (seriál)
Fire exclamation mark fire exclamation mark:D I´m looking forward to hearing from you:D...Are you sure?:D Nevím, co dodat. Richmonda ale mohli vynechat. Roy s Mossem se svými vibracemi v telefonu bohatě stačí.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Nejlepší! Od Konce do konce:)
Auta (2006)
Bože bože bože. sem fakt pako. jak sem si mohla dovolit dát Autům nejdřív 4?!?! fakt omyl největší. Autíčka si nezaslužej nic horšího než 5!
Vzpomínky (2006)
K vracení se do minulosti jsem dříve bývala kritická a podobné sci-fi nemožnosti jsem odsuzovala. Pak jsem si uvědomila, že si protiřečím, protože jako malá jsem ulítávala na Vetřelcích a Terminátorovi. Proto Déjà Vu ohodnotím co možná nejobjektivněji. Nápad se mi líbil, zápletka, rychlý spád děje a zábava na každém kroku - to vše přispělo k 80%. +- nějaké drobné:)