Recenze (609)
Město žen (2009) (seriál)
Pravděpodobně nejlepší sitcom, který začali v roce 09 vysílat
Zombieland (2009)
Zombieland není typickým zombie horrorem, sice se najde pár lekacích momentůch a krví se taky příliš nešetří, ale ve výsledku je ta zombie-horror podstata jen vykradena a nahrazena (vůbec ne špatnou) ujetou komedií, kde se na hlášky příliš dlouho nečeká a všechno příjemně odsýpá k povedenému finále. Láká mě to do kina zajít ještě jednou :) // Po utřídění myšlenek, prohlašuji Zombieland za komedii roku 09.
O kominickém učni a dceři cukráře (2007) (TV film)
Myslel jsem si, že můj devítistý hodnocený film bude trochu jiná kvalitativní třída, ale i o téhle české televizní záležitosti se dá říct, že je to kvalitní film, který je pro české prostředí dosti atypický. Celkem příjemné překvapení a solidní čtyři hvězdičky. // Nemůžu nechat bez povšimnutá, že Adriana Neubauerová je roztomilé děvče :)
Noc oživlých mrtvol (1968)
Nemrtvá klasika od klasika žánru? Dnes už film příliš nevyděsí (nemotorné ploužící se postavy vypadají vedle speed zombies z remaku Daw of the Dead jako nějaká nepovedená betaverze). Ale nutno podotknout, že s atmosférou se zde pracuje výtečně a člověk si film vážně užije. Btw. konec byl překvapivý a docela mě donutil koukat s otevřenou pusou :)))
Hrdina (2002)
Je z toho příliš cítit komunistická agitka...
Rocky V (1990)
S Rockym to šlo bohužel dolu vodou (nejen v příběhu ale i co se týče kvality filmu).
Rocky IV (1985)
Béčko jako vyšité, neporazitelný soupeř, trénink ve spartánských podmínkách a na závěr celkem laciná, ale pravdivá řeč...
Rocky III (1982)
Tahle druhá cesta na vrchol je podle mě lépe natočená než předchozí díl a konečně: trojce se nedá upřít ani pořádný záporák. O Eye of the Tiger ani nemluvě :)
Rocky II (1979)
Dvojka mě z úvodní trilogie bavila asi nejméně a to ačkoliv měla své kvality.
Rocky (1976)
Nesmrtelná klasika o jednom splněném americkém snu. Mimochodem, jsem jediný, kdo má raději tréninky před zápasem než samotný box?