Recenze (2 050)
Dobrodružství kriminalistiky - Stopa (1989) (epizoda)
Výbornej Rösner, v cizině by mu na základě týhle roli vytvořili vlastní detektivní seriál.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Scorsese bez fakování nemůže fungovat.
České rybí legendy - Hlavatka (2023) (epizoda)
Rybaření jde úplně mimo mě, ale tenhle seriál je můj TV top z celého týdne.
Podvrženec (2023) (seriál)
Slušná mystifikační hra, která díky dvojici hlavních představitelů a několika velmi znepokojivým scénám dokáže udržet solidní napětí. Počínaje šestou epizodou se to ale všechno rozsype a tvůrci se nakonec sami zadusí vlastní překombinovaností a zřejmě i nemalými ambicemi.
The Morning Show - Kármánova hranice (2023) (epizoda)
Figurují zde občasné záblesky výjimečnosti, která byla v I. sérii zcela běžná. Ale je jí pořád málo, navíc se objeví nedostatky v prokládání záběrů (jednou je ruka tak, vzápětí jinak) a cliffhanger z kategorie těch nejlacinějších. Digitální čištění pleti dvou hlavních aktérek je rovněž denervující. Nemám chuť pokračovat.
České rybí legendy - Parma (2023) (epizoda)
Kdo rád konzumuje ryby, asi by se na tento díl neměl dívat. A to ne z důvodu jejich chytání.
České rybí legendy - Candát (2023) (epizoda)
Chytání ryb s přesahem.
One Piece - Mrtví nemluví (2023) (epizoda)
Oproti hravé dynamice prvních dvou dílů znatelný sešup.
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Stalo se předvídatelné, tedy že k vyřešení případu pomůže zázračná náhoda, které si předtím - opět zázračně, i když v negativním slova smyslu - nikdo nevšiml. Ale propadák to není, a najdou se i významnější klady, jako je vizuál a herci. Prozatím nadějné tři hvězdy.
Kam doskáče ranní ptáče (1987)
Vynikající dětský film, který v podstatě nestárne.