Recenze (1 921)
Konec světa (1999)
Opravdu jsem jediný, kdo se u tohohle filmu bavil?
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Má skvělou vánoční atmosféru-což je asi tak všechno...Nicméně jako vánoční snímek to ujde.
Pravdivé lži (1994)
Hodně nabušený film, který je díky Arnoldovi ještě o stupeň lepší.A kdyby Cameron neudělal z původně akčního thrilleru multižánrovýho mutanta, bylo by to určitě za jasných 5*.
Poslední akční hrdina (1993)
Originální scénář-špatný děj.A Arnold ve smutné poloze (když zjistí, že vlasstně neexistuje).Na podobné téma mám raději Novou noční můru
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Milník akční sci-fi, trumfující i už tak dost geniální první díl. Cameron je vynikající scenárista, vizionář a především perfektní režisér, který vám jako jeden z mála ukáže nejdřív jiskru a pak explozi.
Rudé horko (1988)
"co používate v Rusku proti bolesti hlavy" "vodka"...Jeden z lehce klasických Arnoldů.Solidní režie Wlatera Hilla a Arnold rvoucí protézu udělali své, nicméně kdyby se zatlačilo na scénář, mohlo by to být lepší.
Komando (1985)
Absolutní klasika - závěrečné čistění ostrova nemá obdoby.
Rudá Sonja (1985)
Další z řady "conanovských" snímku A . Schwarzeneggera, ze kterého se postupem času ale vytratilo všechno kouzlo...
Ničitel Conan (1984)
o poznání horší a s poněkud blbým scénářem
Terminátor (1984)
Cameron tadi težil z minima. Vyhnul se nadsazené akci typické pro 80. léta a dobře využil Arnoldovi nulové mimiky a jemu vlastní robotické motoriky. Já mám, ale pořád radši dvojku, hlavně pro její silnou atmoféru: to je totální doom.