Recenze (108)
Tenet (2020)
Prvá polovica famózna, druhú som zatiaľ nepochopil. 😀😀
Poslední představení (2020) (seriál)
Tak toto bola absolútna paráda. Absolútne dokonale spracované a išla z toho skvelá energia a napätie.
Vyproštění (2020)
Veľmi fajn. Dobre, že Chris vymenil kladivo za inú zbraň. Bola by škoda aby sa zasekol v roli Thora. Inak lokalita veľmi svieža a obzvlášť prvá akčná scéna vynikajúca. Skvelé zvukové efekty zbraní. Koniec trošku presladený ale ok. Za mňa milé prekvapenie.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Strašne rád by som sa vyhol porovnávaniu s poslenými filmami Trantina ale nedá sa to. Je to klasická Tarantinovka s krásne doladenými detailami a skvelou atmosférou. Alternatívne finále skvelé na prvé pozretie ale je to bohužial málo.
Banda (2019) (seriál)
Tomu sa hovorí vyťažiť z minima maximum. Odvrátená stránka presladených marveláckych superhrdinov.
Stranger Things (2016) (seriál)
Absolútna dokonalosť! Pochúťka pre milovníkov žánru. A tá hudba? Nádhera!
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Fakt som nečakal, že to bude také zlé ale ono to fakt je. Žiadne zaujímavé triky, nápady, lokality, postavy. Slabá hudba, wtf koniec atď atď.
Skleněný zámek (2017)
Skvelé herecké výkony. Brie táto dramatická rola funguje úplne perfektne, vidno, že tu sa cíti doma.
Šprtky to chtěj taky (2019)
Ta scéna v bazéne bolo fantastická.
Avengers: Endgame (2019)
Je to kvalita ale o tom nepochyboval asi nikto. Silou Endgame je to, že sa naň proste nedá pozerať ako na samostatný film. To množstvo odkazov a napojení je fakt uctihodne. Navyše film poskytuje veľa priestoru pre divákovu fantáziu, veľa wtf momentov a hlavne veľa času bez kostýmov čo som si fakt užíval. Emocionálnemu vydieraniu sme sa tiež nevyhli ale povedzme si pravdu, Endgame sa musel niečim odlíšiť od predchodcov.