Recenze (1 160)
Sedm (1995)
Tak tomuhle říkám thriller všech thrilleru.Vůbec jsem netušil kdo by mohl být vrah a to je moc dobře.Scénář dobrý,herci dobrý.Konec byl dokonalej.PROSTĚ SUPER!!!!!!!
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Někdy smutný, někdy naopak vtipný a to se to odehrává v blízkosti pohřebního ústavu.Ale líbí se mi to hodně je to takový ze života.
Patriot (1998)
To snad ne!!!!!!!! To je to nejhorší co jsem kdy viděl. Za to nemůžu dát ani jednu * ale musím dát odpad.
Tajemná řeka (2003)
Když Clint Eastwood natačel tento film, tak mu bylo asi 72 let.Má můj obdiv, natočit něco takhle dokonalýho ve svym věku to už je co říct.Sean Penn byl dobrej ale nejlepší z toho hvězdného tria byl Tim Robbins.A konec byl naprosto šokující.
Kill Bill 2 (2004)
Tak tohle bylo super.Žádný potoky krve ani usekaný hlavy.Škoda že nebyla takováhle jednička. :-(
Kill Bill (2003)
Scénář je hodně dobrej ale ty potoky krve mi přisli trošku přehnaný. Ale dobrý Quentin Tarantino nezklamal.
Johnny English (2003)
Tady si asi někdo dělal hodně trapnou srandu.Jediný co tam snad bylo dobrý byl začatek, jak tam byly ty psi a Johnny vytáhl hračky zapískal s nima a psi si vzali hračky a utekli.Zajímalo by mně co by udělal James Bond.
Telefonní budka (2002)
WOW!!!!! Tak u tohohle filmu jsem si přál aby byl delší.Colin Farrel tam měl ONE MAN SHOW a docela se mu to povedlo.Bylo to hodně napínavý.Prostě nářez.
Schindlerův seznam (1993)
Nemám rád černobíly filmy ale tohle miluju. Ralph Fiennes hrál asi ze všech nejlíp.Hudba byla výborná a ten konec mně rozbrečel.Vynikajcí film!!!!!!!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
No,tak k tomuhle nemám co dodat.Řekl bych že jeden z nejlepších filmů všech dob.Hudba dobrá,herecké výkony byly naprosto dokonalé ( především Morgan Freeman ).**************** a klidně více.