Recenze (502)
Inkoustové srdce (2008)
Příjemná dobrodružná podívaná.
Iveta (2022) (seriál)
Až příliš melodramatické. Pokud si dobře na zúčastněné pamatuju, tak se chovali vždy civilně a né jak v seriálu, kde Štajdl doma s vlastní ženou mluví jak básník. Prostě mi ty charaktery vůbec nesedli.
Šógun (2024) (seriál)
Nemůžu Šogunovi upřít skvělou atmosféru, hudbu i obsazení. Ale díky zbytečnému politikaření a nekonečným kecům nemůžu jít výš než na 60% Sorry. Věřím že to druhá řada napraví.
Hrozba smrti (2024)
Obrovské očekávání se bohužel proměnilo ve zklamání. Původní RH z Patrickem miluju a tady jsem dostal slabší verzi. Kdybych původní film neznal, asi bych šel na 4☆. Takhle ale nezbývá než jít na průměr.
Mladá dáma (2024)
Příjemné překvapení. 70%
Renfield (2023)
Dlouho jsem kolem toho přešlapoval a vůbec se mi do toho nechtělo. O to milejší překvapení mě čekalo. Je to kur#vsky zábavné a pekelně to odsýpá.
Napoleon (2023)
Očekávání bylo příliš vysoké. O to větší pak bylo zklamání.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Nechápu dvě věci. 1.Proč se tam všichni chovají jak banda debilů? 2.Proč takové hodnocení? Se skřípěním zubů jsem protrpěl první díl. Na víc fakt nemám sílu, život je příliš krátký.
Slečna bestie (2020)
Nebylo to nejhorší. 6,5/10
Tajemná řeka (2003)
Skvěle napsané, zrežírované i zahrané. Dokonalá krimi s typicky devadesátkovým feelingem.