Recenze (2 922)
Rudý kapitán (2016)
Slovenský pokus o hollywoodsku kriminálku. Miestami je to slušné pozeranie ale na druhej strane to má strašne veľa múch a zbytočných klišé. Veľmi dobre sa podaril výber hercov a výprava je tiež veľmi kvalitná.
Coco (2017)
Ďalšie úžasné dobrodružstvo od Pixaru. Coco má silný príbeh, veľké množstvo emócií ktoré Vás hlavne v závere totálne preválcujú. A k tomu dokonalá animácia s niekoľkými nezabudnuteľnými scénkami. Pixar sa nebojí riskovať a stále dokáže prekvapovať s novými nápadmi a za to mu právom patrí prvé miesto na trhu.
Bruce Springsteen (2016)
Pekný dokument o hudobnom géniovi. Verím, že ho ešte zažijem aj live.
Sinister 2 (2015)
Oveľa slabšie ako jednotka ale podľa mňa stále slušné pokračovanie. Nechýbajú lakačky, odporné home videá (hlavne krysy v kostole) a samozrejme zlovestný démon.
Sinister (2012)
Velmi solídny horor ktorý ťaží zo známych ducharskych filmov posledných rokov ale sám o sebe funguje dobre. Nasťahovať naschvál svoju rodinu do domu v ktorom sa odohrali desivé zverstvá to sa dobre skončiť nemôže...
Muž, který věděl příliš mnoho (1956)
O niečo slabšia klasika od Alfreda. Je to totiž dosť naťahované aj keď scéna v Royal Albert Hall je perfektná.
Okno do dvora (1954)
Ďalší kvalitný Hitchcock. Netradičné vyšetrovanie možnej vraždy v susedstve je dostatočne pútavé a originálne.
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Slušné na televíznu tvorbu. Veľkou chybou sú len 2 diely. Toto sa malo natočiť ako mini séria cca 8 častí po hodine a bolo by to možno aj luxusné. Takto je to vo výsledku príliš uponáhľané ale za to s peknými kostýmami.
Vražda na objednávku (1954)
Ďalší silný film od Alfreda. Takmer celý dej sa odohráva v jednej miestnosti a do konca je to poriadne napínavé. Recept na dokonalú vraždu jednoducho neexistuje.
Cizinci ve vlaku (1951)
Nestarnúca klasika od majstra napätia. Škoda pre mňa slabšieho záveru ale oproti súčasným thrilerom je to stále nadpriemer.