Recenze (82)
Mildred Pierceová (2011) (seriál)
Silné momenty. I ti nejbližší můžou být zrádní, nevyzpytatelní hadi.
Vyhoření aneb Role práce v našem životě (2021)
Historie fenoménu doby
Moby Doc (2021)
Důležité potvrzení základního a jediného pravidla života. Nic není, jak se zdá, nikdo nežije dokonalý život, nikdy nesuď člověka podle toho, jak je vidět navenek, dovnitř nevidíš, každá mince má dvě strany.
Normální lidi (2020) (seriál)
Úžasný. Asi ne pro každýho. V televizi po šichtě na lince na to asi nebude nálada. Silný příběh ze života dvou citlivých lidí. Vhled do denních situací a jak drobný detail a jeho nepochopení, niterný strach a nejistota, mění život. Silné vnitřní pouto k někomu dalšímu, hledání, otevření se, uvědomění si
Domestik (2018)
Téma velmi silné.
Thor: Ragnarok (2017)
Spousta laciných vtipů, pro mě je to zklamání
Tři bratři (2014)
První a třetí pohádka: dejme tomu. Ale ta druhá?! Pedofil myslivec a něco, co měl být vlk.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Film mě osobně zklamal. Spousta známých si vychvalovala vtípky ze života. Já jsem shlédla film až později, zhruba o rok později (možná více) než byl uveden do kin. Jednou z možností, proč mě absolutně nezaujal bylo, že už jsem "vypadla" ze seriálového života. Druhá věc je podle mě ta, že tvůrci nadprůměrného českého seriálu chtěli z tématu vytáhnout více. Osud trenéra Hnátka se nám nabízel již od počátku seriálu (rozesetí jeho popela po hřišti, atd.), avšak pro mě nesplnil to, co měl. Nepobavil mě. (Přiznávám, že jsem se na ten film těšila, takže jsem i očekávala jistou kvalitu a zábavu. i to může být důvod pro nízké ohodnocení: nesplněná očekávání).
Rebelka (2012)
Začátek vypadal tak na ty dvě hvězdy, ovšem závěr vše vytáhl o stupeň výše. Taková moderní pohádka (opět) o drakobijčí rodince.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
I když jsou ukecaný, stejně je mám ráda.