Recenze (1 269)
Neutečeš (2014)
Nudna sracka..o uplnym hovnu..zacatek slibnej potom rozhovoru na parkovisti cekam ultimatni hororovou lekacku, kdy se poseru strachy tak je to jenom nudna teen blbost plna zvastu o hovne..jedinej svetlej moment byl trik s rucnikem a prave ten moment na zacatku..jinak nic..nuda a utrpeni.
Contracted (2013)
trapná nuda..
Tom Yum Goong 2 (2013)
tak se nam tony zase vratil do filmu a zase ztratil slona...uz to nebylo ono, ale porad dobry fighty. .-)
Thanatomorphose (2012)
to co kurva bylo..?
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
to se poseru...jak de spocena otevrit ty dvere a je tam slowmo na kozy a prdel a mlaska pot.. :D:D:D kurva to je filmarina :D umelecke dilo :D
Wolverine (2013)
na chlup stejny jako origins..nenadchne, neurazi..cekal jsem vic... :( Jackman je porad skvelej jako wolverine! Update: Jackman se narodil pro tuhle roli..uchcavam ztoho jeste vic nez predtim..at uz je v kine logan!
X-Men Origins: Wolverine (2009)
super...tenhle wolverine me bral vic, nez cely x-meni..byla to fajn rezba.. :)
Děda je lotr (2016)
komedie jako hovado.. :D Niro dava!
Maggie (2015)
ty vole Arnýý proc ?! :-( tohle zesrali na vic mistech.. :(
Město (2010)
super film...neni co vytknout, krome debilni love story, ale jinak bomba..Affleck váálííí !