Recenze (1 269)
Akta X - Série 10 (2016) (série)
Pilot navnadil, hodnoceni pridam po cele serii, ale vypada to slibne. 3dil totalni wtf a nahdera...zasral sem kreslo.. :D nedokazu zhodnotit...je to neco mezi odpadem a 3hvezdy...nic moc!
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
nebylo tam nic co driv...snad jen strkanice do krovi pobavila jinak hruza, des, bida...uz ne prosim!
Falešní poldové (2014)
Super sranda...takhle sem se dlouho nezasmal..fakt povedeny..herci dobry, scenky super.. humor vybornej parkrat sem mel zachvat a to se mi u komedie dlouho nestalo..chci vic!
Sbal prachy a vypadni (1998)
klasika,kul, kurevsky dobrej film..top class!
You're Next (2011)
Celkem dobry...masky fajn..horsi na tehle filmech je, ze vzdycky nejaka totalni blbka vyrube sekerou 10chlapu, 5 jich uboda nozem a tomu poslednimu ukopne hlavu...je to tak debilni, ze uz me to kurva nebavi...zlaty ils!
Sweet Home (2015)
...nedokoukal...
V pasti (2015)
Zenskou co vyjde z baraku a pochcije se a skoro se zhrouti a musi zase zpatky domu by chtel snad kazdej!! Klasika..hnup co rozvazi pizzu (vtomhle pripade rychlou kuchyni) zazije divnou chvilku, kdy za brambory s kecupem a hovezim dostane krabici plnou penez, je ztoho v haji tak odmitne a rekne, ze penize nechce..tak to rekne jeste chytrejsim kamaradum, ktery si pro ne dojdou, kdyz by mel byt barak prazdnej..ale neni a z baraku neni krasnej barak s dvorkem, ale barak s nazi sklepem, kde se zabiji..a jatka muzou zacit ! celkem kravina, ale zabavi to..
Legendy zločinu (2015)
Hardy je buh...herec jako svine...celej tenhle film je proste jenom on a on..film je klise,love story, ohrana gangsterka, ktera ma Hardyho...celkovej dojem z filmu bude takovej, ze si budete pamatovat jen jeho. a je to skvely...za tohle by si zaslouzil globus a nebo i tu blbou sosku spis, nez za max maxe.
Hlasy (2014)
Super Reynolds a roztomiloucky mazlicci, par vtipu se povedlo..jinak tenhle snimek nema nic co by nabidl..bohuzel..ale uplnej provar to nebyl..bavilo to takze 3/5 ! kocour byl dobrej..taky ho mam doma a mluvi na me! PS: Takhle melo mrdat deadpoolovi..presne jako v komiksu!
Sinister (2012)
Ty vole..borec ze slipknotu kosi rodiny...super horor...vtahlo a nepustilo..horor jako vino...daleko vic me to bavilo nez conjuring (kterej je asi strasidelnejsi), ale mam rad tyhle temny, mystery krimi... nadseni jako bejk..videno 2x... 5/5 top hororovej film