Recenze (1 336)
Smrtonosná past 2 (1990)
Dvojka je kopie jedničky, což komentuje sám McClane slovy: Jak se tohle někomu může stát dvakrát?. Místo mrakodrapu letiště + nový režisér Renny Harlin = opět super, opět především díky titulní postavě.
Čokoláda (2000)
Tomu říkám pohádka pro dospělé. Opravdu čokoládový film s výtečným hereckým obsazením, originálním námětem a patřičně pohádkovým koncem. Stačí si vybrat, zda hořkou, nebo sladkou. Ve filmu okusíte obojí.
Střelec (1995)
xXx je lepší blbost, odehrávající se v Praze. Ale pobavíte se (na úkor tvůrců a Prahy) u obou téměř stejně.
Rocky IV (1985)
Tento díl drží nad vodou především Dolph Lundgren, který si svým rusáckým záporákem vydobil místo na poli budoucích akčních hrdinů 80. let.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
80. karate-americká léta jako vyšitá. Tenhle film jsem měl ve své době raději než kolegu Karate Kida. Van Damme jako skvělý záporák, který dostane přes držku od chlapečka, který jezdí na skejtu.
Krvavý sport (1988)
Dle mého názoru nejlepší film z bojových ringů a vydařený Van Dammeho start.
Kickboxer (1989)
Trénink, mezimlátičky, hlavní mlátička. To vše v tochu exotickém prostředí s exotickým Van Dammem.
Cyborg (1989)
Zlatej Terminátor! Jako sci-fi fanoušek bytostně nesnáším postapokalyptické nesmysly s malým rozpočtem.
Smrtící zatykač (1990)
Van Damme ve vězení? Jo, tam mu to skutečně sluší ;-)
Lví srdce (1990)
Scénář filmu je poskládaný tak, aby se na plátně mohl Van Damme několikrát porvat.