Recenze (415)
Kdo přežije - Filipíny (2012) (série)
Celkem dobrá řada s výraznými plusy i mínusy. Bylo tam poměrně dost hloupejch hráčů viz. Russel, Pete, Angie,Michael, Lisa mi lezla přímo na nervy s těma svejma příhodama o hledání sebe sama. Kapitola sama o sobě byla Abi. To jsem si říkal, že to ty casteři udělali naschvál. Prostě tam dali narušenýho člověka. Chtěl jsem vidět více z náboženský fanatačiky Roxy, byla to kost, celkem racionální, ale taky dost samolibá. Hodně se mi líbila Malcolmova hra a řeči na kmenovejch radách, jak jednoduše manipuloval s lidmi. Denise byla jak G.I. Jane, super postava. RC jsem přišel nachuť až když byla v porotě. Zajímavej byl rozhodně Penner, dost charismatickej chlapík a škoda tý lesbičky co to tam nedala zdravotně, snad jí ještě uvidim v nějaký řadě.
Hercules (2014)
Já jsem spokojenej. Celý to působilo optimisticky a pohádkově a Rock mi připomínal Kevina Sorba v dobách jeho herkulování.
Exists (2014)
Nenadchne, neurazí. Ten koho tadle tématika zajímá si přijde na své a pár scén si určitě zapamatuje.
Trans (2013)
Slušně zaplacenej mindfuck, kterej tak nějak proplul kolem mně a nic nezanechal. Ústřední trio mě nijak nepřesvědčilo, možná McAvoy, kterej mi nevadil. Rosario mi přijde vždycky tak krečovitě ok, až to bolí a Cassel si jede svoji gangsterskou rutinu, ve které ještě nikdy nevypadal tak uvadle, jak předvádí zde. Docela zklamání. Na to, že jsem nečekal nic moc extra.
Rohy (2013)
Ajajajaj. Originalita není všechno, jsem mírně zklamaný. Nečetl jsem knížku, filmek mi přišel lehce zajímavý, ale dlouhý a obsazení bylo přímo iritující. Uvažuju nad dvěma hvězdama, ale to si Aja snad nezaslouží!! Nebo jo?
Ptáci (1963)
Tak to je nesmrtelný, vždy jsem si domyslel jinej konec. Dosti napínavej Hitchcock!
Zombeavers (2014)
Barevná ptákovina na sobotní odpoledne. Hezké herečky, jedny kozy, jednoduchý scénář, trashovej nápad. To já vše rád, takže bez problémů dokoukáno, nicméně mě tam trochu otravovala ta práce s těma postavama, menší telenovela v pozadí se tam vůbec nehodila, zvlášť když pak největší hrdinka se sama promění v bobřici. Sorry za spoil, ale prostě překombinováno.
Pod zemí (2014)
Hahá. Konečně zase jednou někdo trefil hřebík na hlavičku a já se mohl podívat do pekla. Na to, že jsem čekal o něco horší variaci na Descent, nebo spíše obyč vyvražďovačku z podzemí sem dostal téměř Indiana Jonesovský příběh o hledání nejstarších pokladů světa se sympatickými neokoukanými herci. Nebylo to samozřejmě bez chyb, ale šlo to vlastní cestou a já se pekelně bavil.
Země mrtvých (2005)
Skvělá scifi atmosféra města, na které se navalují vlny čím dál tím chytřejších smraďochů=). Dennis Hopper je top záporák a John Leguizamo můj favorit tentokrát v jedné z hlavních rolí. Určitě jedna z nejlepších novodobých zombie akčňáren.
Avenged (2013)
Todle je pořádný indiánský léto. Kromě vizuálu se mi líbilo spousta věcí. Hlavní postavy docela sympatičtí herci, skvělý střídání masitýho gore a digitálních triků, které působili celkem nerušivě a musím uznat, že i z tý holky udělali celkem děsivou nakopávačkou zadků. Jsem rád, že jsem to po pěti minutách nevypl, protože opravdu se mi na to ze začátku nekoukalo dobře, levnost z toho přímo sálala. Nakonec jsem se bavil dobře u příjemnýho, nenáročnýho, ale přesto svým způsobem origánálního hororu.