Recenze (323)
Bez záznamu (2012)
3,5*
Tom Yum Goong 2 (2013)
1,5* Pro mě totálně nepochopitelná záležitost, proč Tony Jaa se vším svým talentem a šikovností natočí takovou blbost. Tam kde první Ong Bag nebo Tom Yum Goong nabízely úžasnou tvrdou akci s propracovanou choreografií a neuvěřitelnými kaskadérskými kousky, kdy všechno bylo perfektně přehledně natočený, tak v případě dvojky TYG dostaneme spoustu špatných počítačových efektů a když už dojde na nějakou akci bez efektů, tak si všichni neustále vypomáhají dráty a do toho je všechno na asijský poměry netradičně rychle sestříháný, takže se přehlednost spíš blíží Hollywoodu. Jednoduše řečeno, v celým filmu jsem se nedočkal ani jediný akční scény, která by se aspoň přiblížila nejhorší akci v předchozích dvou zmíněných filmech.
Zpátky do ringu (2013)
Překvapivě zábavná a pro oba hlavní představitele důstojná oddychovka. V šortkách už sice na 12 kol nevypadají, ale řada dobrých vtipů, příjemná atmosféra a slušný příběh bohatě vystačí na kvalitní a zábavnou podívanou.
47 róninů (2013)
Kromě skvělý vizuální stránky a výpravy značně sterilní podívaná, bez zajímavýho příběhu či postav. Akce je sice poměrně dost, ale vzhledem k převažující fantasy složce je značně nezábavná. Nečekal jsem moc a dostal ještě míň.
Sinsegye (2013)
Gangsterka s poctivě budovaným, i když pomalejším příběhem, zajímavými a skvěle zahranými postavami a působivým zakončením.
Bílé maso (2008)
První 3/4 filmu jsou slušný, zápletka je až na pár drobností povedená, postavy zajímavý, ale všechno pokazí závěr filmu, kde je během krátký chvíle série scénáristických/příběhových nesmyslů, které pohřbí do té doby dobře budovanou atmosféru a tohle si kvalitní film nemůže dovolit.
Králové léta (2013)
3,5*
Naega salinbeomida (2012)
Slušný výrazně odlehčený akční krimi-thriller, jehož hlavním problémem je nejednoznačnost žánru, kterým se chce ubírat. Vše začíná jako temný thriller o pátrání po sériovém vrahovi, ale do toho se přidá pár scén a zejména postav, které působí i značně komediálně, odlehčeně a místo ojedinělých komorních akčních scén nám tvůrci servírují divokou akční hollywoodskou zábavu se spoustou cool záběrů, takže výsledkem je značně pestrý mix, který nabízí od všeho trochu. Rozhodně se nejedná o film ve stylu I saw the devil nebo No mercy.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Po technický stránce povedený a ústřední duo vesměs sympatický, ale jinak toho film moc nenabízí, zejména akční scény zklamaly, jsou stereotypní, bez nápadu či zajímavější choreografie, podobně jako v případě Man of steel jde hlavně o destrukci ve velkým, ale to bohužel nestačí.
Frajeři ve Vegas (2013)
Pohodovej film se skvělým hereckým obsazením. 3,5*