Recenze (525)
Podzemka (1985)
Romance v podzemce. Všechno už tu někdy bylo, ale tady je navíc pařížské metro, Isabelle Adjani, Christopher Lambert, mladý bubeníček Jean Reno a hlavně konec s perfektní hudební kulisou.
Sunshine (2007)
Já tomu ten hororový konec v pohodě odpustím, protože 3/4 filmu mě nenechaly vydechnout a houstnoucí atmosféra by se nakonec dala krájet, jak mlha nad Brčálníkem.
Americký ninja (1985)
Hvězda navíc z nostalgie za tuhle akční klasiku díky které do dnes umím poskládat prsty do kobry se zavřenou, ale i otevřenou tlamou.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Mění se jen okolí a prostředí, ale svět tvrdých drog je stále stejný a je úplně jedno, kdo ho vypráví. Film mimo jiné velmi sugestivně vystihl fyzický rozklad závislého člověka, s čímž jsem se v tématicky podobných filmech v takové míře ještě nesetkal.
Barbar Conan (1982)
Úchvatná hudba. Perfektní výprava. Minimalistický scénář. Maximální Schwarzenegger. Přímočarý příběh. Klasické fantasy. Skrytá symbolika… Ani ve filmu nepadlo žádné slovo zbytečně :-)
Muži v černém 2 (2002)
Nezaujme, neublíží a na jedničku jen vzdáleně pokukuje.
Muži v černém (1997)
Třemi slovy: Výborná akční komedie!
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Nevyrovnaný film, kdy jsem se jednu polovinu bavil a druhou nudil. V každém případě několik gagů za shlédnutí jistě stojí.
Ledové ostří 2 (2006)
Katastrofa, aneb variace na podobné téma za použití Kenů a Barbien.
Komisař Adamsberg - Muž naruby (2009) (TV film)
Spíše než detektivní příběh zaujmou postavy, kterou jsou veskrze atypické. Neurazilo, nenadchlo.