Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Olivera a extravagantní Emily spojí náhodný milostný románek, který prožijí na palubě letadla při cestě z Los Angeles do New Yorku. Oliver by záhadnou a bystrou dívku rád blíže poznal, Emily však bere sex s cizím klukem jako nezávazné dobrodružství, a tak se po příletu do New Yorku jejich cesty rozcházejí. Během následujících let je však osud svádí znovu a znovu dohromady. Při náhodných setkáních a neplánovaných schůzkách začnou jeden druhého blíže poznávat. Oba zoufale hledají lásku a vztah, který by nebyl odsouzen ke katastrofickému konci. Jejich sedmileté přátelství je dovede ke zjištění, že je mezi nimi možná něco jako láska. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (240)

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Romantická komedie má předem daný děj, tudíž musí, pokud chce zaujmout, sázet na jeho ozvláštnění, aby se odlišila od druhých. Musí disponovat zajímavě napsanými charaktery (aspoň ve vedlejších rolích), důvtipným scénářem (originální nebo minimálně neotřelé situace seznamování a sbližování) a vtipnými dialogy. V ideálním případě má romantická komedie všechny tři tyto ingredience, ale snést se dají i takové, které zvolí aspoň něco z toho. Něco jako láska nedokáže nabídnout ani jedno.______ Hlavní pár nemá žádnou společnou chemii - ona je protivná, on je protivně matný a nerozhodný, jejich vztah a setkávání je naprosto rutinní a dialogy jsou k smíchu povrchní.______ Potkávání se po letech je motiv mnohých filmů, ale v Když Harry potkal Sally to bylo svěží a občas to dokonce neklouzalo po povrchu, ve Čtyřech svatbách a jednom pohřbu to bylo občas hravě vtipné a v Příští rok ve stejnou dobu to občas vyznělo překvapivě hluboce. Ve snímku Něco jako... vlastně nemá letité odloučení žádný motiv, hrdinové se povahově vůbec nevyvíjejí, jen si prostě tak nějak uvědomí, že patří k sobě. Nejspíš proto, že jsou oba takové nezajímavé figurky._____ Častý příkaz hlavní hrdinky: Mlč, ať to nezkazíš, platí pro celý tenhle film. Nepouštěj ho, ať si nepokazíš náladu. /5. 2. 12./ ()

Curlyman 

všechny recenze uživatele

Začalo to dosť infantilne, ale postupne sa z toho vykľul veľmi príjemný film. Hoci bol priebeh jasný hneď od začiatku a príbeh nepriniesol nič nové, dobre sa na to pozeralo. Proste klasický romantický film podľa šablóny, ktorý nenudí a má dobré obsadenie. Aj preto sa pri hodnotení uchýlim k 4*, hoci si ich možno celkom nezaslúži. ()

Reklama

Trellíno 

všechny recenze uživatele

Férovejch sedmdesát za jedno z nejpříjemnějších překvapení letošního roku. A to jsem ještě dneska ráno nadával na všechny letošní debilní romantický filmy, který mě vytočily prakticky všechny a hele, ono se i letos urodilo něco, co si rád někdy pustím znova, něco co si na nic nehraje, něco co se nesnaží vymýšlet převratné myšlenky a je prostě "pouze" přirozené a "obyčejné". A hlavně!!!!!! Já sám jsem něco podobnýho zažil, akorát to netrvalo šest let. :) ()

Zagros 

všechny recenze uživatele

Jeden z mých nejoblíbenějších filmů podobného střihu. Mezi hlavními hrdiny, kteří jsou sympatičtí jako herci i jako postavy, to správně jiskří, což je u podobných filmů základním stavebním kamenem. Jinak vás ničím asi nepřekvapí. Mě příjemně pobavil a lehce mi pozvedl náladu. Jako jeden z mála romantických filmů si jej pamatuji a občas i rád pustím znovu. ()

spaceboyCZ 

všechny recenze uživatele

Do komedie to ma celkem daleko, bouzel :(. Jedinymi svetlymi misty celeho filmu je muzika a Ashtonuv pevecky vyjev skoro na konci filmu...jinak se film placa jak velryba na melcine a nic dobreho pro nej z toho nekouka...skoda, potencial na to mel (a nutno rici, ze tento potencial nezabili herci!! nybrz scenariste) ()

Galerie (33)

Zajímavosti (5)

  • Kutcher vlastní produkční společnost Katalyst Films, která vytváří pro hudební stanici MTV úspěšný pořad Punk´d. Formou skryté kamery v ní nachytávají celebrity v různých zábavných situacích. (imro)
  • V čase debutu snímku na 3. místě amerického žebříčku měl Ashton Kutcher v Top 10 ješte jeden snímek. Konkrétně to byla komedie Hádej kdo? na 8. místě. (imro)
  • Komedie stála producenty přiměřených 30 milionů. Během prvního víkendu (22.-24.4. 2005) vytáhla z amerických diváků 7,5 mil. dolarů a za dva týdny promítání necelých 19 milionů. (imro)

Reklama

Reklama