Režie:
Sean EllisScénář:
Sean EllisKamera:
Angus HudsonHudba:
Guy FarleyHrají:
Lena Headey, Richard Jenkins, Ulrich Thomsen, Melvil Poupaud, Asier Newman, Michelle Duncan, Peta Longstaff, Ziad Alyan, Lucy Bingham, Marie Flood (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Zrcadlo se rozbilo - a z jejího života se stala noční můra. Na oslavě narozenin svého otce prožije Gina zvláštní věc - zničehonic se rozbije zrcadlo. A pak se začnou dít podivné věci. Při cestě do práce se Gině zdá, že vidí sama sebe, jak řídí auto. Následuje tedy záhadnou ženu a v nepozornosti způsobí dopravní nehodu. Ztratí částečně paměť a její život se promění v podivnou noční můru... Jediným klíčem je rozbité zrcadlo. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (260)
Tak tohle neberu. Horor, který sliboval nervydrásající atmosféru s vynikajícím rozuzlením, nakonec nabídl nervydrásající nudu bez hudby a dialogů se závěrečnou otázkou ´´proč?´´. Pár solidních hororových scén mě akorát probudilo z polospánku a závěr, kdy už jsem trochu víc dával pozor byl ošizený o to nejpodstatnější vysvětlení a to o čem tedy ten horor byl? Kdo jsou ti lidé a proč zabíjejí? Pokud mi na to někdo odpoví možná i hvězdičku přidám. ()
Výborné záběry s kamerou a skvělá práce s nůžkami (střih) ve výborné režii Seana Ellise. Atmosféra působí velmi tiše a je ostrá jako břitva. Nádech ZRCADEL v lepším provedení, kdy nás tajuplná atmosféra dostane daleko více, než očekáváme. L.Headleyové jsem téměř podlehl. THE BROKEN je lepší než ZRCADLA, protože v ZRCADLECH očekáváme daleko více, než se skutečně dostaví a navíc THE BROKEN má výbornou pointu. 70% 3* spíše 4* hvězdičky. ()
Natočit v dnešní době horror, po jehož konci se nemusíte jít opláchnout od krve, je úmění, o kterém by se dalo říct, že už neexistuje. Jednou za čas se ale objeví exemplář, kterej se snaží o budování atmosféry, strachu a deprese. Tohle je ten případ kde se to daří velice dobře a pakliže si to pustíte ve správnou dobu tak se můžete i docela bát. Film má pěknou kameru, slušnej střih a několik skvělejch momentů. ()
Že mám slabost pro americké horory (ano, vím, že není) s dobrou kamerou, typickými lekačkami a předvídatelnou pointou není žádná novinka. Logika místy skřípe, ale i tak - v posledních pěti letech nebylo ticho snad nikdy tak tíživé, Lena Headey je hezká skoro jako Jennifer Connelly a závěrečné zacyklení je fajn. A že má Sean Ellis talent se ví už od Cashbacku. ()
Taký ľakačkový nášup som od Ellisa nečakala. Vďaka výborne zosnovanému audiovizuálu vytvoril neuveriteľné napätie, permanentne brnkajúce na nervičky, miestami som to zvládala len so zažmúrenými očami pod perinou. Scenáristicky je na tom poslabšie, v závere mi chýba jasnejšia pointa, čo mi dojem z filmu celkovo zdegradovalo. ()
Reklama