Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Don Jebal

    Rozpočet: 30 000 000 $ Otvárací Víkend: 1 021 768 $ (v 3 856 Kinách) Tržby USA: 4 463 292 $ Tržby Celosvetovo: 15 359 087 $(15.5.2012)

  • CBD
    ****

    Anonym je svižné konspirační drama, které naštěstí není tak složité, jak se tváří, a má šanci vás strhnout i když nepatříte mezi Antistratfordovce (zastánce názoru, že Shakespeare není autorem díla, jež mu je přisuzováno). Výprava je sice občas zbytečně přeplácaná a košatý děj by mohl být malinko přehlednější, ale jinak se Emmerichovi, především díky skvělým hercům, podařilo natočit velice příjemný film, který toho ve spoustě ohledech řekne o Shakespearových hrách víc, než jejich sebelepší nastudování a rozbor.(15.1.2012)

  • Beastmaster4
    **

    Emmerichovo hop sem, hop tam....skáče z žánru na žánr, tak splašeně, jak zajíc před reflektory auta. Stejně jako je jeho polovina filmů dobrá (vrcholem je pro mě PATRIOT), je druhá polovina špatná. ANONYM patří do té druhé poloviny. Skvělý scénář tady definitivně pohřbila tristně nudná režie. Film měl úžasné kostýmy, byl prošpikován architektonickými detaily, ale nic víc...výběr herců mohl být lepší, někteří tady neměli co dělat...film zachraňovali pouze David Thewlis a Rhys Ifans. Každopádně Emmerich pohřbil další dobrý námět, který krom vizuálního perfekcionalismu nemá co jiného nabídnout - podobně dopadlo např. 2012.(28.1.2012)

  • Kaka
    ***

    Všeobečně známý fakt je ten, že Emmerich snad kromě ID4 nebyl nikdy moc silný ve scénářích a tak tu máme v postavách a jednotlivých časových liniích bordel jako v tanku, který se lehce zlepší až ve druhé polovině filmu. Jenomže co na plat, když nám je dávkována tak kulervoucí estetika a neskutečně přehledné celky a panoramata ? To je pak každý druhý divák na ty dějové lapsusy a zmatky ochoten zapomenout, nebo nad nimi alespoň mávnout rukou. Tématicky je to dost netradiční a ne úplně špatný pokus, kupodivu to ani není vyloženě klišoidní slátanina ala 10 000 BC, ale raději pojďme na druhý díl Marťanů.(15.9.2014)

  • Marigold
    **

    Nejde ani tak o to, že ten film je v mnoha věcech úplně mimo (nic proti anti-stratfordiánům, ale já prostě víc věřím Stephenu Greenblattovi), ale v tom, že je mimo strašně nudným a nenápaditým způsobem. Je tak konvenčně hollywoodský, že není ani trochu subverzivní, nepřináší nic víc, než recyklaci stokrát viděného. Ano, William Shakespeare to dělal též... ale mnohem lépe. Ještě, že na to scénárista v závěru přišel a sám nám vysvětlil, proč na jeho výtvor nemá cenu chodit. Jo a Rolko natočil po stránce výpravy a reálií mnohem hezčí film než Paul W. S. Anderson, pokud by to někoho zajímalo. Ale jinak - moc málo ufonů a moc složitých emocí.(2.11.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace