Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    ***

    || Scenár: Ehren Kruger | Hudba: Steven Jablonsky | Distribúcia: Paramount Pictures | Štúdio: di Bonaventura Pictures, Hasbro, China Movie Channel, Jiaflix Enterprises | Rozpočet: 210 miliónov $ | Tržby: 1,087,404,499 $ | Ocenenia: - || Zlatá baňa Baya, ktorá má zdá sa nekonečné dno. A to je práve ten problém. Vie, že film bude mať komerčný úspech, aj keď už ani z polovice nemá toľko duše, jak mal prvý diel. Prázdny však neni ani 4. diel, Wahlberg doniesol nový vietor. Robotie kúsky sú však už naozaj opozerané, darmo krištálovej prehľadnosti, o ktorej sa prvým dvom dielom nemohlo ani zdať. Slabá stránka Zániku je samotné spracovanie transformácie: už sa premena nekoná mechanickým spôsobom, ale molekulárnym, a vizuálne to nie je zďaleka tak atraktívne, ako tomu bolo v prvých troch filmoch. Veľká škoda. Chlapci za dizajnérskymi počítačmi si to dosť uľahčili... Ps: Kto tu hľadá nejaký presah, je u zlej série vôbec :) 60% | FullHD, THX, EN DTS |(10.1.2015)

  • ORIN
    **

    Michael Bay: Unleashed... Tvůrci překračují hranici, za kterou se neměli dostat. Bohužel se z nečeho tak přepáleného a megalomanského (stopáž, postavy, dialogy, příběh a akce celkově a jejich logika) může do pěti let stát standard, protože miliarda v kapse. Bay si měl po třetím díle sebereflexivně zabilancovat a říct třikrát a dost, leč neudělal to a pustil se do další, mnohem šílenější trilogie. Možná je to podvratné, je si toho vědomé a samo ze sebe si utahuje, což mě ale vskutku nezajímá. Po velmi dobré trojce těžké, ani ne zklamání jako spíš nas*ání. Takže jedna hvězda za parádní ball hit a ústřední song od Imagine Dragons, kterým Bayovi vysírám vzkaz: NOBODY CAN SAVE YOU NOW!(20.9.2014)

  • Tsunami_X
    ***

    Produkt, na kterém je dokonale vidět, jak důmyslně, detailně a strategicky dnes pracují ti, kteří se pohybují v nejvyšších černých číslech. Frenetické a těžce stravitelné souboje prokládané nostalgickým fetišem a minimálním zájem o cokoliv bez make-upu mě během sledování dohnaly ke třem úrovním čtení. Tím prvním je úvaha, že se jedná o hloupý film, který využívá vybrané formální postupy, ikonická rámování, vyprávěcí prvky a kdovíco ještě jednoduše proto, že jim jeho tvůrci věří a berou je za své, aniž by o nich kdykoliv pochybovali. Druhé čtení říká, že Transformers nejsou ani zdaleka tak hloupí a výše jmenovaným záměrně přepjatě dosahují obdobného efektu, přičemž je za tohle prozření nemůžeme kritizovat. Zvláště pak, když to tvůrcům na focus grupách zakroužkovali a Spielberg to jako výkonný producent schválil. Třetí a poslední možností je, že se jedná o chytrý a podvratný film, který všechny své aspekty dokonale postmoderně vnímá, záměrně je přepaluje v ikonických vyobrazeních (farma, sexy dcera, automobilový závodník, trauma z 9/11 a mimozemského konfliktu, frekvence národních symbolů, tatínek vynálezce) a tím je zároveň relativizuje a legitimizuje. Sám nevím, k čemu se přiklonit. Mám ale za to, že největším úspěchem ďábla bylo přesvědčit lidstvo, že neexistuje. Samotnou franšízu v kině asi nikdy nevynechám, ukazuje totiž, jak vypadá dokonalý studiový film, nad jehož sebemenším detailem strávilo obrovské množství korporátních zaměstnanců obrovské množství času. U ostatních blockbusterů mi to takto evidentní nepřijde. A popravdě, nic bych asi nechtěl víc, než jej vidět obklopen americkými teenagery někde na středozápadě. Už jenom proto, abych zažil "domácí" vnímání oné patologické nedůvěry k institucím, šílenému product placementu a genderové nevyrovnanosti, ze které si pod nánosem testosteronu nebudou mnozí pamatovat víc než lesk na rty a dlouhé vymodelované nohy.(26.6.2014)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Je to už nějaký ten pátek, co jsem z garáže vytlačil Bumblebeeho a nahradil ho rodinným vozem. Přesto jsem se pustil do čtvrté akce falešných aut a rozhodně musím pár povedených jednotlivostí vynachválit - jenže jsem díky nekonečné stopáži zapomněl jaké. Zkrátka první hodinu mě to celkem bavilo, druhou to už jen standardně bouchalo a během přibližně desáté hodiny jsem toužebně vyhlížel konec. Ten nastal a já si skutečně nemohu vzpomenout, jak to vlastně dopadlo a to jsem to poměrně pozorně sledoval mezi vařením, žehlením a hraním na tabletu.(17.11.2014)

  • Wacoslav1
    ****

    Nevíte někdo jak se řekne Čínsky jděte do prdele? No ty woe nevím co se to se mnou děje jestli fakt stárnu a senilním nebo se ze mě stává komerčňák. Každopádně opět jsem vyrazil na film o kterej bych tak před 10 lety ani nezakopnul. Pravda dosud jsem se důsledně vyhýbal původní trilogii měl jsem určité předsudky to nepopírám. Každopádně bylo to zbytečný v dohledný době tu chybu hodlám napravit, ale i tak zase nevěřícně čumím na co jsem to vyrazil a jak jsem to ohodnotil. No nic asi si budu muset upravit svůj text na profilu konkrétně tu část ve které zmiňuji, že jsem alergický na přeplácané digitální blockbustery a hle poslední dobou na ně až na pár výjimek chodím na všechny to jsou věci... Každopádně vyrazil jsem na to hlavně kvůli Wahlbergovi kterej mě opět nezklamal. Opět potvrdil, že je bez problému schopnej utáhnout celej film a, protože se jedná o opakované zjištění, tak je ode dneška čerstvě hrdým příslušníkem mé herecké topky. Ostatní postavy jsou spíše průměrný, ale nebyl tu nikdo kdo by mě tu vyloženě sral. Stejně tu z výjimkou Wahlberga o herce moc nejde jde tu hlavně o monstrózní akci a masakr a ta je prostě bezchybná. Bay opět potvrzuje, že i když za sebou má pár proserů (Armagedon, Pearl Harbor) tak akční scény prostě točit umí jako málokdo. Bitvy jsou krásně přehledný žádná rozklepaná kamera nebo epileptickej střih. Dokonce i když si nepotrpím na spomalovačky, tak tady mi nevadili. Jednak jich nebylo až zase tolik a jednak to je další věc se kterou Bay umí jako jeden z mála opravdu pracovat aby to nerušilo a nejebalo dojem z filmu. Pravda filmem Pain and Gain mě vloni ukázal, že režisérsky má ještě navíc to rozhodně, ale tak od tohoto typu filmu prostě nelze čekat něco oduševnělýho nebo vyjímečnýho. Samozřejmě, že je to totální ptákovina já to nepopírám, ale tohle je prostě koncept, kterýmu se soudě dle tržeb evidentně daří. Tak nějak jsem se prostě pokusil i když jsem pořád hodně oldschol a hodně konzervativní filmovej fanoušek vcítit se do myšlení dnešního diváka a docela překvapivě se mi to daří a sám sobě jsem si opět nachystal největší překvapení. Na druhou stranu vezmu li to svojí optikou, tak jsem doufal jenom v pořádnou řežbu a tu jsem dostal, takže nemůžu mluvit o nespokojenosti. Mám snad jedinou zásadní výtku a ta směřuje k tý přepálený stopáži. Jsem všeobecně znám jako člověk co si na dvouhodinové a delší eposy moc nepotrpí a i když tady nebyla zase nějaká velká možnost se nudit, tak 165 minut je přeci jenom hardcore. to mi neříkejte, že by se to nedalo o půl hodiny zkrátit. Prostě ke konci už jsem se opět nervozně kroutil na sedačce. prostě už je to na mě moc. Jinak se, ale musím plecháčům omluvit za ty předsudky a výsměchy kterými jsem tuto sérii častoval i když jsem z ní nic neviděl. No v dohledný době se to chystám napravit. Každopádně tomu kdo chce vidět pořádnej monstr film z pořádnou destrukcí to můžu vřele doporučit. Pacific Rim a Godzilla se můžou spláchnout do hajzlu.85%(1.7.2014)

  • - Autobot Rodismus měl být původně futuristický sportovní vůz, nakonec se však rozhodlo, že bude Pagani Huarya. (GreatestFan)

  • - Ve chvíli, kdy Tessa (Nicola Peltz) přelézá po kotvících lanech z mimozemské lodě na mrakodrap, jsou vypuštěni robo-psi, kteří ji po lanech pronásledují. V jednom z několika záběrů, kdy už stojí kousek za ní, však robo-psi chybí. (Geriel)

  • - V scéne naháňačky v kukurici hlavní predstavitelia unikajú v aute Chevrolet Sonic RS. (belinko)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace