Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    **

    „ZAČAL NOVÝ VĚK. A VĚK TRANSFORMERŮ... SKONČIL…" /// Technickej masakr v příběhu, ve kterým táta, dcera a její starej pomáhaj zachránit svět. Škoda, že kvůli těm technickejm vychytávkám, nezbyla trocha nadšení pro scénář. Filmu vládne kovovej šrot a na lidi zbejvaj druhý housle. Navíc ta přemrštěná stopáž, ve který sice všechny ty mega nápady mají hafo prostoru, ale brzo začnou splývat v jeden bombastickej, nic neříkající celek. Škoda, že nepatřím k těm, co berou útokem regály s Hasbro kravinama, imaginárně zapínaj mezihvězdnej pohon a nepřestávaj Autobotem flákat do Deceptikona dokuď mamka nezavelí k večeři. Stačil by mně pohled do Driftovejch modrejch očí... Jenže to já ne. To radši budu řešit ten Dolby Atmos na Blu-ray disku a šťourat v tom, proč by Bay konečně nemohl dostat do ruky pořádnej scénář. Tohle bezemoční a bezkrevný pokoukání mi totiž moc radosti neudělalo. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Hledám návod, jak si hrát s těma divnejma panďulákama. 2.) Zjistím, jakou si chtěj Američani otevřít v Číně hračkárnu. 3.) Thx za titule ,,K4rm4d0n“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE **** NAPĚTÍ ne(27.12.2014)

  • choze
    **

    Prostě další TRANSFORMEŘI. Opět úmorná stopáž, opět nudná šablona místo scénáře, opět postavy, které jsou vám v lepším případě ukradené, v horším vás iritují (tak nevýrazné mlaďochy museli hledat hodně dlouho, zlatí Shia a Megan), opět maximálně jedna dobrá hláška/fór ("KDE BYCH ASI TAK SEHNAL POJIŠTENÍ NA VESMÍRNOU LOĎ?"), opět vizuální stagnace (vystříhejte z filmu všechny podhledy a zkrátíte ho tak na polovinu) a opět parádní destrukční orgie, které ale neví, kdy skončit. Aspoň, že se ve finále odskočí od chicagských mrakodrapů k monumentálním hongkongským bytovkám a že se Bay tentokrát skoro obešel bez svých oblíbených vojáčků. Každopádně se divím, že to jeho i diváky ještě pořád baví.(21.9.2014)

  • Shakers
    ****

    Ak si myslíte, že v predošlých dieloch Majkl Bej vyhodil do vzduchu všetko okrem plátna, tak to ste ešte nič nevideli. Tu to plátno naozaj odpáli ... dva krát. Po Dark of the Moon som sa zmieril s tým, že Pán Demolition Man svoj štýl nezmení a celé to zas bude rovnaké. A áno, je to presne také isté. Ja viem, ja viem, že som hovoril, že na tretí raz s tým už u mňa neuspeje, ale Bay prestriedal hereckú formáciu, vylepšil o chlp kameru a svet div sa nenudil som sa. Musím povedať, že úvod kde nebolo toľko akcie ma bavil prekvapivo asi najviac - nové postavy ma zaujali, Marky Mark sypal vtipné a vhodné hlášky a na druhú stranu bolo zaujímavé pozerať ako sa bude vyvíjať situácia po predošlom diely. Ako hovorím úvod bol fajn, autoboti boli nahraný a celé sa to zo začiatku vyvíjalo pre našich plecháčov vážnejšie a drsnejšie. A týmto to končí. Potom už nasleduje Optimus v plnej sile a až dokonca Michael Bay nespustí tlačitkou s explozíí. Je to už stereotyp, ale nové postavy, ludske a aj autobotské, ma zaujali a oproti predošlým dielom som ich nemal chuť zabiť. Okrem Stanleyho Tucci v záveru filmu. Inak Nicola Peltz okrem toho že je fešanda, mi s predošlých ženských hrdiniek prišla najsympatickejšia. Čo sa týka hudby, tak Steve Jablonsky nezložil zlý soundtrack, ale okrem akčného dunenia, tam nič nieje a chýbajú nejaké fajn motívy ako v predošlých dieloch. Najväčšie mínus je prepálená dĺžka a miestami zas ten humor. Inak akcia, efekty, efektné výstupy s aut, Nicola v kratučkých kraťasoch, nový dizajn robotov a viac priestoru pre nich, to všetko je fajn a potešila aj náhrada za Linkin Park - Imagine Dragons a ich Battle Cry. Ja ako fanúšik, výbuchov, akcii a Transformerov sa nemôžem stažovať, dokonca mi to prišlo o chlp lepšie ako dvojka a trojka. Oblúbené soundtracky: Tessa. 85% - 4*(30.6.2014)

  • Tsunami_X
    ***

    Produkt, na kterém je dokonale vidět, jak důmyslně, detailně a strategicky dnes pracují ti, kteří se pohybují v nejvyšších černých číslech. Frenetické a těžce stravitelné souboje prokládané nostalgickým fetišem a minimálním zájem o cokoliv bez make-upu mě během sledování dohnaly ke třem úrovním čtení. Tím prvním je úvaha, že se jedná o hloupý film, který využívá vybrané formální postupy, ikonická rámování, vyprávěcí prvky a kdovíco ještě jednoduše proto, že jim jeho tvůrci věří a berou je za své, aniž by o nich kdykoliv pochybovali. Druhé čtení říká, že Transformers nejsou ani zdaleka tak hloupí a výše jmenovaným záměrně přepjatě dosahují obdobného efektu, přičemž je za tohle prozření nemůžeme kritizovat. Zvláště pak, když to tvůrcům na focus grupách zakroužkovali a Spielberg to jako výkonný producent schválil. Třetí a poslední možností je, že se jedná o chytrý a podvratný film, který všechny své aspekty dokonale postmoderně vnímá, záměrně je přepaluje v ikonických vyobrazeních (farma, sexy dcera, automobilový závodník, trauma z 9/11 a mimozemského konfliktu, frekvence národních symbolů, tatínek vynálezce) a tím je zároveň relativizuje a legitimizuje. Sám nevím, k čemu se přiklonit. Mám ale za to, že největším úspěchem ďábla bylo přesvědčit lidstvo, že neexistuje. Samotnou franšízu v kině asi nikdy nevynechám, ukazuje totiž, jak vypadá dokonalý studiový film, nad jehož sebemenším detailem strávilo obrovské množství korporátních zaměstnanců obrovské množství času. U ostatních blockbusterů mi to takto evidentní nepřijde. A popravdě, nic bych asi nechtěl víc, než jej vidět obklopen americkými teenagery někde na středozápadě. Už jenom proto, abych zažil "domácí" vnímání oné patologické nedůvěry k institucím, šílenému product placementu a genderové nevyrovnanosti, ze které si pod nánosem testosteronu nebudou mnozí pamatovat víc než lesk na rty a dlouhé vymodelované nohy.(26.6.2014)

  • Djkoma
    ***

    Nejvíce rozporuplný díl série. Transformers jsou pro mě jen "reklama na hračky", které se Michael Bay upsal na příliš moc let, ale v tomto díle chápu a vidím potenciál od megalomanství až po emoce. Ano, emoce, protože to přesně minimálně uprostřed filmu při "únosu" ve mě film vyvolal. Kdo by to čekal, když většina 165 minut je naplněna prázdnými postavami a jejich dialogy (Tucci v nich vládne, ale občas také ztrácí smysl - viz. skleněná krabice). Kromě toho jsem se ale "bavil" na mnoha místech, kde to autoři nezamýšleli (např, střih jedeme polem-jedeme po dálnici, několik nedomyšlených nápadů jako je síť na auto a Optima...). Z pohledu zábavy je to jasná pecka, z pohledu hloubky tady je na co se zaměřit, ale z pohledu kam dál jen opravdu doufám, že Michael si dá ten další díl ve vesmíru bez lidí a pak se vrátí, zocelen a zlobivý ("bad"). PS: tenhle film pro mě představuje definici product placementu, tohle bylo až moc, nemůžu z hlavy dostat Victoria's Secret... PPS: dinoboti podle traileru propadák, ve filmu však prodáni s bravúrou a s jasná třesnička na závěr.(29.6.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace