poster

Otcové a dcery

  • USA

    Fathers and Daughters

  • Slovensko

    Otcovia a dcéry

Drama

USA / Itálie, 2015, 116 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Stanislav_H
    **

    Z chování té potřeštěné ženy musí být každému normálně smýšlejícímu jedinci poněkud nevolno. Taková by zasloužila přehnout přes koleno a dál už to znáte. P.S. Jak jsem očekával - "dospělá" verze bude buď lékařkou, nebo psycholožkou. Od Američanů se holt jeřábnice, prodavačky nebo soustružnice asi nikdy nedočkáme.(22.4.2016)

  • Othello
    ***

    Potřeboval sem si už fakt akutně ostříhat nehty na nohou a tahle ufňukaná píčovina přišla jak na zavolanou. Není to úplná urážka, leč jsem zaboha nedokázal přijít na to, o čem to je. Ale jako fakt. Navzdory tomu však mnoho jednotlivých elementů bylo celkem inspirativních. Například kdo kdy nakecal Aaronu Paulovi, že umí hrát? Proč o dvacet pět let starší Diane Kruger vypadá ve skutečnosti o dvacet pět let mladší? Kde Amanda Seyfried sebrala Homerovu make-up brokovnici? Proč Shane Hurtbutt kamerově exhibuje v tomhle velkolepě přízemním snímku? Otázky, samé otázky...(29.2.2016)

  • Mireldis
    ***

    Silné 3 hviezdičky. Neobyčajne krásne a citlivo vykreslený vzťah medzi otcom a dcérou. Russell Crowe má jednoducho charizmu, držala som mu palce. Druhá dejová línia s dospelou Katie už však zakopáva. Logika a hlavne reálnosť sa ku koncu úplne stráca a je to veľká škoda, pretože sa na plátne stretli sympatickí herci s veľmi úprimným prejavom a snímok ťahajú vyššie. Námet mal tiež určite väčší potenciál, než konečný výsledok. Hviezdou je pre mňa Amanda Seyfried, ktorá mi dokázala, že vie naozaj hrať, hlavne ak k tomu má priestor a nie postavu typu Sophie z Mamma Mia.(30.1.2016)

  • castor
    ****

    Co chcete slyšet? Předvídatelné je to jak prase. Nečekejte žádný návod, co dál se zpackaným životem. Skvělý spisovatel a ještě o krapet lepší táta nezvládne řízení a zabije svou manželku sedící na místě spolujezdce. Sviňárny vždycky přicházejí od těch nejbližších, takže malou blondýnku chce adoptovat teta se strýcem, kteří se o ni starali, když onen skvělý otec zrovna odpočíval s následky nárazu do hlavy v psychiatrické léčebně. A lepší to nebude. Kromě toho sledujeme tuhle blondýnku i v dospělosti, kterak se její obtížné dětství podepsalo hlavně v navazování nových vztahů. Obě roviny se prolínají, dělí je asi dvě dekády. A každá je svým způsobem zajímavá. Rodák z italského Říma Gabriele Muccino ví, jak scénu slušně nasvítit, jak vést herce, jak a kdy udeřit na ta správná místa. Jeho předešlé filmové výlety byly úspěšnými útoky na divákovy city, poctivé, ale pořád okatě kalkulující. A tak záleží, zda mu to baštíme. Spolehnout se znovu může na herce, zejména na nadanou Kylie Rogers, která hraje naprosto přirozeně, jakoby sama někoho ztratila. Russell Crowe je samozřejmě jistota, naštěstí při svých kolapsech nevypadá směšně. Některé situace jsou pojaté komplexně, jiné působí odfláknutě a vyřeší se tak nějak samy. Já si ale výsledek užil. A to je přeci rozhodující.(31.1.2016)

  • JohnnyCrash
    ****

    Jeden by řekl, že takto plytkých příběhů je mnoho a současného diváka už nemá prakticky co překvapit. Vždy se však najde výjimka. Russell Crowe je skvělý a jindy vykulená Amanda Seyfried mu skvěle sekunduje, i když mimo jinou časovou rovinu. Právě ve vyprávění vidím ten největší plus, kdy se jiné časové období překrývá s druhým a díky velmi citlivému uchopení to nepůsobí vůbec rušivým dojmem.(7.5.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace