Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Fr
    ***

    „SPÁCHALI JSME ZLOČIN.“ … „NENÍ TO ZLOČIN. MY HO ZACHRÁNÍME.“… /// Barnevernet na dánskej způsob. K druhý šanci je prej potřeba dát trochu tý Boží spravedlnosti do rukou člověka. Tomu nevadí, že půjde o zločin. A my dostaneme jasnej důkaz o lidský pošetilosti a snaze rozhodovat o všem. Ovšem Bůh není… (a když ano, tak má kurevskej smysl pro černej humor!). Jednoduchá myšlenka (s parádní pointou) a dramatická filmařina ve vánočním příběhu, od kterýho sváteční atmosféru nečekejte. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Baví mě, když Králokat trpí. 2.) Rozhodl jsem se, že práva (všech) dětí ochráním sám. Thx za titule "cricket277". /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(9.8.2015)

  • jojinecko
    ****

    Námet ako z antickej tragédie!!! Veľmi veľmi nepríjemný film, zvlášť pre tých, ktorý majú malé deti (a nie sú to neempatické necitlivé hovädá). Už prvé zábery dávali tušiť, že tu bude atmosféra hustá ako severské bahná a postupom času ešte gradovala. Suzanne Bier to natočila natvrdo a psychologicky presne, ale predsa s nepatrným dotykom ženskej nehy, hoci presakujúcej len v drobných detailoch. Herci skvelí a najmä presvedčiví, autentickí... Severania sú skrátka istotou!(21.11.2016)

  • *CARNIFEX*
    ***

    Miestami vďaka určitým dramatickým pasážam, dostatočne depresívne vykreslený paradox o dvoch pároch z úplne odlišných životných úrovní. Kým jeden disponuje takmer všetkým čo je za potreby pri výchove dieťaťa, druhý sa nachádza na úplnom dne. Vzhľadom nato, že bol hlavný hrdina od úvodu prezentovaný ako racionálne mysliaci jedinec, príde mi tunajší scenár predsa len mierne pritiahnutý za vlasy. Každopádne, samotný film určite nie je sklamaním. Dánska tvorba len zriedka kedy nenaplní predpoklad zaručenej kvality. Dobrý film ...(6.8.2016)

  • Kaluž
    ***

    Není to příjemný film. Ale to jsme věděli dopředu, protože dánská dramata už taková bývají. Obzvlášť když je píše taková kapacita jako Anders Thomas Jensen, který má popis sžíravého zmaru v malíku. Rozjezd se tentokrát mírně vleče, sledujeme rodinné štěstí ústředního protagonisty, policejního detektiva Andrease, do toho problikává osud rodiny feťáka a násilníka a my čekáme, kdy to konečně bouchne. A ono to spíše jen tak bezútěšně prskne. Najednou se rozjede kolečko podivných náhod a rozhodnutí a my jen nevěřícně přihlížíme a kroutíme u toho hlavou. Ale pár silných momentů tam přeci jenom je. Nenápadně bující psychóza Andreasovy manželky je mrazivě uvěřitelná a scéna z pitevny, kde se detektiv od soudní lékařky dozvídá celou pravdu, je opravdu velmi těžce stravitelná a je vidět, že tohle už hrdina jen tak nerozchodí. Závěrečná tečka v obchoďáku je už jen takovým formálním zadostiučiněním, což ve výsledku jen podtrhává nápadně schematický dějový oblouk. Moc z toho trčí ta snaha šokovat za každou cenu a nějak se při tom pozapomnělo na ten syrovější a osobnější přístup, který by měl diváka emocionálně zavraždit. Ale furt lepší šokující Bierová v hrsti než sebeparodující Trier na střeše. A teď by to zase chtělo nějakého toho deprimujícího Vinterberga.(12.2.2016)

  • PP66
    ****

    Kriminální drama o tom, jak moc policajt může měnit běh života - vyměnit své mrtvé dítě za dítě feťáků. A to ještě netuší, jaká další překvapení jej čekají. Viděno v rámci Scandi II.(17.1.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace