Nastala chyba při přehrávání videa.
  • PP66
    ****

    Kriminální drama o tom, jak moc policajt může měnit běh života - vyměnit své mrtvé dítě za dítě feťáků. A to ještě netuší, jaká další překvapení jej čekají. Viděno v rámci Scandi II.(17.1.2016)

  • zette
    *****

    Susanne Bier si vybira scenare, ktere jsou na hranici uveritelnosti, na druhou stranu se vsak nejedna o nic, co by se nemohlo stat. Urcite je to moje nejoblibenejsi reziserka vubec (promin Vero) a v tomto filmu to jen potvrdila. Zhruba prvni 1/3 filmu je psychicky narocna a to tak, ze jsem cekal, ze nekteri divaci z kina odejdou, nestalo se tak... Vysetrovani pripadu uda novy smer, ktery neni o nic horsi nez uvod. Coster-Waldau podal vynikajici herecky vykon, skvela hudba. To, ze cerstva matka svou ulohu nezvladla, dalo druhou sanci jine matce, neprimo jednomu policistovi a nakonec i manzelovi. Vyborny pribeh. Videno v ramci Scandi II v ostravskem Minikine, 27 divaku.(16.1.2016)

  • hygienik
    ***

    Hviezda Susanne Bier definítívne vyhasína.(14.10.2016)

  • Kaluž
    ***

    Není to příjemný film. Ale to jsme věděli dopředu, protože dánská dramata už taková bývají. Obzvlášť když je píše taková kapacita jako Anders Thomas Jensen, který má popis sžíravého zmaru v malíku. Rozjezd se tentokrát mírně vleče, sledujeme rodinné štěstí ústředního protagonisty, policejního detektiva Andrease, do toho problikává osud rodiny feťáka a násilníka a my čekáme, kdy to konečně bouchne. A ono to spíše jen tak bezútěšně prskne. Najednou se rozjede kolečko podivných náhod a rozhodnutí a my jen nevěřícně přihlížíme a kroutíme u toho hlavou. Ale pár silných momentů tam přeci jenom je. Nenápadně bující psychóza Andreasovy manželky je mrazivě uvěřitelná a scéna z pitevny, kde se detektiv od soudní lékařky dozvídá celou pravdu, je opravdu velmi těžce stravitelná a je vidět, že tohle už hrdina jen tak nerozchodí. Závěrečná tečka v obchoďáku je už jen takovým formálním zadostiučiněním, což ve výsledku jen podtrhává nápadně schematický dějový oblouk. Moc z toho trčí ta snaha šokovat za každou cenu a nějak se při tom pozapomnělo na ten syrovější a osobnější přístup, který by měl diváka emocionálně zavraždit. Ale furt lepší šokující Bierová v hrsti než sebeparodující Trier na střeše. A teď by to zase chtělo nějakého toho deprimujícího Vinterberga.(12.2.2016)

  • Lucasion
    ****

    To si dám zas na dlouhou dobu od dramat pokoj. Né vážně. Na Druhou šanci jsem se těšil a čekal jsem skvělý drama thriller. Navíc jsem zjistil, že tyhle severské filmy jsou skutečně dobré. Každopádně musím říct, že v rámci dramat, v rámci depresivních dramat, byste se letos nedočkali lepšího snímku. Na tomhle snímku je vidět, jak je tenká linie mezi dobrem a zlem. Detektiv Andreas (Nikolaj Coster-Waldau) je možná hodný člověk a dobrý policista, ale když se mu ze dne na den zhroutí svět, tak nezbývá než dělat rozhodnutí za rámec morálních hodnot. Film má tísnivou atmosféru od začátku do konce a přichází zvraty, které jsou skutečně nečekané. Nikolaj po vzoru Lovců hlav (2011) hraje opět parádně. Deprimovaného a zničeného člověka mu v určitých scénách věříte stoprocentně. Především ty, co se odehrávají v autě. Skvělý dramatický výkon. Začínám mít tohodle dána hodně rád. Film je jako drama tak silné, že stačí vidět pouze jednou. Ne proto, že by bylo špatné, ale protože je skutečně silné. [Viděno v originálním znění] (79 %)(19.3.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace