Reklama

Reklama

Krátce po sametové revoluci se z kdekoho stává podnikatel. Obory podnikání se různí. Ať už jsou to legální formy, nebo naopak organizovaný zločin. Mladá studentka Nancy přijíždí do Prahy na stáž. Má české kořeny, a proto si zvolila Prahu. Společně s novinářem Egonem a bývalým policistou, nyní soukromým detektivem Poldou, pátrají po unesené šestnáctileté dívce. Její otec je zoufalý, ani policie mu nedokáže pomoci. Jejich pátrání je zavede k romskému gangu obchodníků s prostitucí a pornografií, kteří se neštítí ničeho. Pokud dívka dobrovolně nespolupracuje, přinutí ji násilím. Naše trojice se vydala do velmi nebezpečného prostředí, kde mnohdy ani policie netrvá na striktním dodržování zákonů. Ať již ze strachu, nebo kvůli tomu, že se nechala uplatit. Egon s Poldou sami mnoho nezmohou, a tak požádají o pomoc neonacisty. Cílem bylo, aby neonacisté odlákali pozornost Romů a oni mohli pátrat po zmizelé dívce. Dochází však doslova k pouličnímu boji mezi Romy a neonacisty, kteří ač původně požádáni pouze o vyvolání zmatku, využijí této příležitosti k tomu, aby vyvolali přímou konfrontaci s Romy. Je jasné, že takto dívku nenajdou. Je tedy potřeba zvolit jiný způsob. Polda díky své minulosti policisty zná některé osoby z podsvětí a pomocí informací, jež získají, se dostanou až k bossům, kteří obchodují s pornografií a jsou v kontaktu s romským gangem. Nemohou se však stále dostat ke zmizelé dívce, a tak vyvolají konflikt mezi Romy a českými obchodníky s pornografií. Když dojde k přestřelce, využijí příležitosti k tomu, aby dívku zachránili. Ona však nemá zájem. Hodlá odcestovat do Německa s jedním ze svých zákazníků. Boj mezi gangy má mnoho obětí. Polda zachrání alespoň malou romskou dívenku... Nancy odlétá zpět do Ameriky, ale slibuje, že se brzy vrátí. (TV Prima)

(více)

Recenze (335)

Othello 

všechny recenze uživatele

Na Jonákových pařbách v kožených sedačkách pod plastovým fíkusem se tehdy sypalo to nejžlutější párníčko na rozdivočelá prsa přiblblých ofin. Není pak čemu se divit, že v takovém opojení vzniklo ideální prostředí pro to natočit film "vo tom všem co se tady děje a jaká hrůza", zkrátka být kontroverzní, radikální a tnout do živého, přesně tou formou, jak to dělají kluci na západě. Výsledek je přirozeně naprosto nekoherentní kolekce telecích scén, z nichž si zkrátka nejde vybrat tu nejlepší. Má to být Vaculík, co v tričku a slipech smaží rybí prsty? Třísková, která seřve několikrát všechny, že se jí snaží dostat do kalhotek přes nohavici vytahaných džínů, aby najednou nevysvětlitelně postkoitálně vrněla ve Vaculíkově posteli? Nebo snad nebohá oběť závěrečné přestřelky, kdy si tvůrci všimli, že když na hostině mají tolik jitrnic, tak by mohli udělat třeba scénu jak někomu lezou střeva z břicha? Nejzábavnější na tom je ta zřetelná zfetovaná netrpělivost, jak se Olmer už během natáčení jedné těší na další scénu, takže je očividně všechno odmakaný hrozně rychle, i záběry kamery jsou rychlejší než by měly být. Není jak to vyhrát, takže místo toho zahajme večírek. __________Nahota na prodej drinking game: 1 panák vodky kdykoli někdo někomu řekne "píčo", 1 panák zelený za každou aktivaci vystřelováku, 1 cosmopolitan kdykoli Třísková někomu řekne, že je "šovinist seksist pik", 1 decku ferneta, kdykoli Krampol udělá to samý, malou vodku za každou Krampolovu pěsťovku totálně vedle, 1 sklenka martini za každý kozy, pořádnou čáru perníku kdykoli se otočí v záběru Ivan Jonák. Že už jste totálně na mrdky? Tak to byla vážení jen taková šolíchanice před velkým finále - pivo brčkem, kdykoli někdo přepadne přes stůl s jídlem, drátěnku za každýho nonsensovýho mafiána, co vykoukne se samopalem z okna zámku, proložíme griotkou za každý záběr na to jak někdo střílí, ale není nám ukázáno na koho, pikslu bělidla když německý buržoust zastřelí cikána Lugerem (!!!!!!!!!!!!!!!!!) a na závěr pane Creosote ještě wafličku, tenounkou jako hostie a účet za Pomejeho sřílejícího z bazuky. Um um je mi nějak těžko. Bon appetit! ()

Isherwood 

všechny recenze uživatele

Divoký začátek devadesátých let, kdy jsme chtěli mermomocí dohnat během chvilky uplynulých čtyřicet let, se projevil i na filmovém plátně. Dovoleno bylo snad všechno, takže cikáni jsou ti největší prasata obchodující s lidmi, točí se tu BDSM porno a střílí se samopalů. Ano, filmařská stránka je esence zoufalství, ale patnáct let od natočení je to už spíše raritní kousek, který svým způsobem naprosto dokonale charakterizuje dobu. ()

Reklama

Vojcl 

všechny recenze uživatele

Je to tak 2 a půl... Na jedné straně velice ojedinělý projekt v historii české kinematografie s výtečnou hudbou a na české poměry velkým množstvím akčních scén, avšak se silně nedotaženým scénářem, chatrnými hereckými výkony a hrozně špatnou kamerou... Panu Olmerovi rozhodně nemůžeme upřít snahu, že snad jako jediný český tvůrce se snaží natočit něco nového a originálního, ovšem jako režisér většinou selže na celé čáře a jeho jinak dobré nápady vyšumí do prázdna... ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Ale no tak, lidi, buďte trošku shovívaví. Vždyť ten film je docela sranda. Jen namátkou vybírám scény, které mě přikovaly k obrazovce: "Krampol dělá kung-fu", "Krampol vypráví fóry", "romský pasák souloží s výfuky", "tentýž romský pasák souloží s dvojitými výfuky a kouká u toho na letadlo", "skinheadský útok", "Jonák hraje mafiána na neherce zcela přirozeně" a hromada dalších. Já vím, že to tvůrci asi nezamýšleli, ale ten film je v důsledku dost vtipný. V druhém plánu navíc popisuje reálie raných 90. let. A to není málo! ----dlouho předlouho po napsání původního komentáře jsem tu našel to, co jsem chtěl napsat, akorát mi to nepřišlo na jazyk. Tohle je Zeitgeist, jo. Tohle je prostě duch té doby se vším všudy. ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Po vynikajícím doku-krimi seriálu Devadesátky jsem se rozhodl nakoukat filmografii zásadního českého herce, Ivana Jonáka - který tu samozřejmě hraje sám sebe, resp jak si sám sebe chtěl představovat - velkého mafiánského bosse kterému všichni lezou do análu. Nu, vyfasoval pak za tento svůj megalomanský komplex a iluzi beztrestnosti osmnáct let natvrdo, takže mu pak dost dlouho do análu lezlo asi něco úplně jiného. Ale v Nahotě na prodej se ještě neprznil on, ten se tu jen mihne, tady se prznilo něco jiného - unášené české lolitky! A to zlotřilými cikány! Fuj, bijte ty špíny!! Olmer zkusil natočit českou obdobu exploitation žánru... plnou debilních hereckých výkonů, nahoty, rasismu, stupidního příběhu, akce, a borců drsných jak šmirglpapír... a já vlastně nemám to srdce mu to mít za zlé. Protože on to vážně exploitation je jak vyšitý, jediný jaký u nás kdy vzniknul, a s úplně regulérními akčními scénami kde se lidi kropí ze samopalů a vybuchuje všechno okolo. Jasně že je to úplně mizerný film, většina těchhle amerických žánrovek byla, ale že tohle zkusil v českých podmínkách a s mentalitou českého diváka, do té doby zvyklého jen na normalizační komedie... za tohle před ním musím i tak trochu smeknout. 5/10 ()

Galerie (4)

Zajímavosti (16)

  • Ve filmu lze zaslechnout píseň "Hold me baby", která se objevila už v roce 1987 v Olmerově filmu Bony a klid (1987). (Lajty)
  • Martina Adamcová využila pro "live show" dublerku, resp. záznam skutečného live show z tehdejšího nočního podniku. (hippyman)

Reklama

Reklama