Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Třetí pokračování osudů oblíbených hrdinů v bláznivé letní komedii z jihočeských Hoštic. Blažena konečně „urvala“ Vencu, živočichář Béďa se přiznal k dítěti a oženil se s inženýrkou Gábinou. A tak Evík a Miluna z  hospody zůstaly na ocet. Na jézeďáckém zájezdu do Itálie se zhrzené dívky seznamují s údajnými mafiány - v podání Oldřicha KaiseraMartina Dejdara - a nabídnou jim všechen svůj slovanský šarm a šmrnc za likvidaci svých šťastnějších sokyň. Vymyslí plán, který jako v každé bláznivé komedii přináší množství nečekaných zápletek a komických situací ... (TV Prima)

(více)

Recenze (664)

salahadin 

všechny recenze uživatele

Jestli srovnáte tuhle místy hodně ujetou práskaninu s Kameňáky, musíte uznat, že má ještě "úroveň". Mé 2* berte trochu s rezervou. Objektivně by mělo být nižší, ale o objektivitu nejde, jde o subjektivní pocit diváka...a ten můj je vcelku ucházející. Stále jsou tu vtipy, které připomenou první dva díly a u nichž se vrcholně pobavíte. Ale mnohem více se do děje vkrádá nuda a tak trochu okatá maškaráda. Je možná dobře, že Troška tímto dílem skončil. Věty jako: "Táto, ty si se zul..." jsou stále skvělé, hlavně když je pronese Helenka Růžičková, která tento film společně s několika hereckými jistotami drží nad pomyslnou močálovitou hladinou. ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Suma sumárum, pár vtipů je i tady správně lidových a zkouška nového počítače je vyloženě k popukání, ale kdo sakra vymyslel takhle debilní příběh? Chápu záměr přivést vesnické buranství do jiné kultury a naopak, ale taková přehlídka trapných zvratů a podprahového humoru se jen tak nevidí ani v té Itálii. Ještě to zachraňují docela sympatické postavy (nejlepší flegmouš Škopek a Jeho Velebnost), ale dívat se na to už moc nedá a ta nudistická vsuvka jako odraz nových liberálních obzorů je úplně mimo. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele

,,Kam jsme to dobudovali, to už víme. Teď mi poraďta co s tím budeme dělat... ! '' ---- Z těchto filmů Slunce, seno - mám trochu hrůzu. Přišly po geniální Vesničce střediskové a ve srovnání s ní působily Jako písně skupiny Duo Yamaha vedle koncertu Leonarda Cohena. Jenže jak plyne čas a točí se pod příkrovem - české komedie - čím dál větší zvěrstva, člověk je pomalu vděčný za cokoliv. To jsem si teď s odstupem uvědomil právě u reprízovaného třetího dílu z Hoštic. A tak se trochu bojím doby dejme tomu za 10 let, kdy si s chutí pustím večer Kameňák 5 a budu se u něj dobře bavit. Trojka sena navazuje samozřejmě na předchozí eskapády všech těch vesnických lidiček, tentokráte se však jede do Itálie. Severní Itálie se v devadesátých letech stejně jako kdysi ocitla pod mohutnými nájezdy. Nebyli to barbaři ale Karosy plné našinců. Snaha šetřit každou Liru byla značná a tak řada rodin jela kompletně vybavena jídlem tak, že kdyby autobus ztroskotal na pustém ostrově, dalo by se v klidu přežít určitě půl roku bez nutnosti se omezovat. Troška to samozřejmě do filmu dobře vpálil, stejně tak naší snahu přiblížit se najednou tomu západu a srovnat těch 40 let rozdílu. No Dejdar s Kaiserem v roli Italů, to už bylo opravdu hodně špatně, ale pár hlášek ve filmu (Táto, ty jsi se zul? - Ale jen trochu...) bylo dobrých a Růžičkové nakonec vybojovaný svetr asi utkví v paměti každému... :-) . Takže já dávám za 3 řízky, doma v sádle usmažený ! * * * ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Filmy (a obzvláště komedie) reflektující nástup kapitalismu do českých luhů a hájů nemám moc rád, tahle má alespoň místy dost dobrej humor a spoustu stále používaných hlášek. Má nejoblíbenější: "Jestli mi ho dáš do huby, tak už ti v životě nedám pusu". V poslední třetině už jde film trošku strměji do kopru a závěrečný proslov Růžičkové (opravdu šlo jen o bazén na zahradě, tři auta před garáží a telefon zavedenej do maštale? To mi moc revoluční teda nepřipadá. A o dvacet let to zní hodně nechutně) a hlavně ta závěrečná píseň jsou doslova tragické. ()

MM11 

všechny recenze uživatele

V Hoštické trilogii vtipu ubývalo a trapnosti přibývalo. U "erotiky" už Troška naprosto přetočil výhibku směrem k estrádní a pokleslé zábavě. Množství starých pardálů s předchozích dílů nemůžou zakrýt ten zmatek, co nastal po nových pořádcích, jež Troška (k smůle diváků) náležitě využil. Kromě naprosto odpudivého dua Kaiser a Dejdar i samotný děj ke konci kulhá na obě nohy, což Troška nezachránil. Místy se možná zasmějete, ale pak si uvědomíte, že je Vám k smíchu upocená a teatrální zábava... Marná sláva - ta břitkost prvního dílu už navždy zmizela. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (48)

  • Scény z italské chovné stanice byly natáčeny v bývalém komplexu školy v přírodě ve Volyni. (Dan1510)
  • V knize Jaroslava Sedláčka "Rozmarná léta českého filmu" je na část vzniku filmu vzpomínáno takto: "'Na natáčení v Itálii i s cestou tam a zpátky jsme měli týden, takže to byl strašlivej fofr,' líčí režisér Troška, 'naštěstí nám počasí přálo, ale i tak se řada věcí natočit nestihla, takže jsme je museli všelijak ošvindlovat, například v dialogu,' říká Troška. 'Byl to první film po hodně dlouhý době, který se takhle venku natáčel, takže nikdo s tím neměl zkušenost a žádnými povoleními se netrápil,' směje se Martin Dejdar, který ve filmu o družbě hoštických družstevníků s italskými zemědělci hrál společně s Oldřichem Kaiserem duo jižanských mafiánů. 'Všichni jsme fakt jeli jedním autobusem, herci, neherci, filmaři, stařenky, který v životě možná nebyly dál než ve Strakonicích, do toho Olda Kaiser s Jirkou Lábusem, Jarka Hanušová, vstávali jsme už v pět, chodili spát pozdě, aby se to všechno stihlo, ale fór na fór, prostě obrovská sranda,' říká Dejdar a vzpomíná, kterak italská pláž jako mávnutím proutku zmlkla, když na ni v plavkách vyšli Helena a Jiří Růžičkovi. 'Největší legrace ale byla, když jsme přijížděli na italské hranice a já se ptal šéfa produkce, jestli má nějaké povolení, že tam jedeme natáčet a že máme dole v autobuse kufr plný profesionální techniky,' líčí Dejdar další veselou historku z natáčení. 'Samozřejmě nic takového nikdo neměl, takže to dopadlo tak, že Jirka Lábus vylezl na italské celnici z autobusu ven, začal zpívat italsky árie, které zpíval v představeních Ypsilonky, celníci se váleli po zemi smíchy a za nimi pomalu projížděl autobus. Když byl na druhé straně, Lábus dozpíval, sedli jsme a oni nám ještě zamávali.'" (NIRO)
  • Jiřina Jirásková údajně odmítla ve snímku hrát, nakonec byla přemluvena na tři natáčecí dny. Se slovy „já jako žena nějakého režiséra nebudu hrát v nějakých fekálních komediích“. Zapomenout ji to nemohla především Helena Růžičková, které její postoj vadil hlavně proto, že se za ní Zdeněk Troška postavil v době, kdy měla za minulého režimu distanc. (Olík)

Reklama

Reklama