Recenze (336)
Zatímco spíš (2011)
Po mnoho letech druhá šance, ale pořád z toho nejsem tedy odvařený. Nápad zajímavý, provedení slabší. Potřetí to už fakt vidět nechci :-)
Paroží (2021)
Napínavé, to jo, ale je to hnus.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Byla to sranda, to se musí nechat. V komediích nejedu, takže se nemůžeme bavit o topovce, ale jelikož na jiné buď raději nekoukám a nebo dostanou 1 hvězdu, tohle je ve své kategorii pecka. Nádech sci-fi, gamingu, trochu romantiky, akce a přitom v klidu a odlehčené. Hodně zajímavá kombinace. Nutkání dát 4... :-D
Hawkeye (2021) (seriál)
No nebude to můj nejoblíbenější doplňkový seriál Marvel. Jsou jiné výrazně lepší, ale tak do universa to zapadá a dozvíte se něco víc o jedné postavě, která vlastně tak moc zajímavá není. Nebo je? To je asi věc názoru.
Croodsovi: Nový věk (2020)
Mně ti Croodsovi prostě nepřijdou vtipní. A bez toho tam už není mnoho co najít. Nezachránily to ani narážky na moderní dobu.
Monster Hunter (2020)
No tak tohle jestli někdo myslel vážně, tak nevím. A náběh na pokračování? To by mě zajímalo, kdo do toho dá peníze. Extrémní nesmysl, shluk a ala efektních záběru, které ale nedávají smysl. Nefunguje to ani jako sci-fi ani jako jako akčňák.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
To je brak :-D Bože!!!
Matrix Resurrections (2021)
4 hvězdičky za fanouškovské potěšení - mně se Matrix svět a jeho kód a barvy prostě líbí. Objektivně co se týče filmu by to bylo o dost slabší.
Ultimate Wolverine vs. Hulk (2013) (seriál)
Pohyblivý komiks, nic víc.
Duna (2021)
Čekal jsem víc. Jako vizuály super, asi chtějí konkurovat Hvězdným válkám, ale prostě jsem se do toho vesmíru, příběhů a všeho nedostal a tak je mi to vlastně tak nějak jedno, kdo co jak...