Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

haluska11 odpad!

všechny recenze uživatele

reality show od dětí dětem aneb kde jsou časy bludišťáka. extrémní nasycenost trapností a ofrnění účastníci na antiskautském táboře pod dohledem kamer způsobují divákům maximalizované utrpení. audiovizuální sadomasochisti si přijdou na své, ostatním nezbývá než pokroutit hlavou a děkovat bohu za 3728. epizodu výměny manželek. ()

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

To si takhle nějaký inteligent z Primy řekl hele Vyvolení byly úspěšní natočíme něco podobného a jiný inteligent mu řekl , ale víš je korona nemůžeme najít tolik exotů a nemáme asi dostatek testů na koronavirus tak to nepůjde. Daly hlavy dohromady a řekly si narveme tam youtubery a influencery to by mohly fungovat a tohle je výsledek . Přiznám se, že nejsem cílová skupina znám pouze Kajumiho a to jen z doslechu a nikoho z nich ani znát nechci (uznávám, že ty ženské jsou některé šikovné a nějaký homosexuál by mohl ocenit i Kajumiho neurážím je, ale ho ). ()

Reklama

Lenka.Vilka odpad!

všechny recenze uživatele

Na tohle jsem neměla v plánu ani vzdychnout. Hned jak jsem viděla reklamu, že se toho budou zúčastnit pouze youtubeři. Že si tam udělají reklamu zadarmo. Ale potom jsem zjistila, že to není tak úplně pravda. Tady je spodina internetu, tj influeceři a tiktaktokeři. A nebudu lhát, ani jednoho z nich neznám. Ale jedno i nich vím. Buď točí blbá krátká videa nebo dělají reklamu skrytou (podle mě vážně dost lidí stále neví) za tím "tohle podle mě musíte mít", nebo to prostě řeknou na plnou hubu. Ale hned na začátku jsem si všimla jedné věci. Mají stála telefony. Proč? Oni natáčí videa z toho domu? Proč? Vždyť je to časově zpátky. Takže pokud někoho z nich sledujete, co je na těch jeho příspěvcích? Asi se musí hodně krotit, aby jste že sociální sítě nezjistili, co bude za týden (nebo jak je to zpátky) v televizi. By všichni sledovali jenom ty sítě, ne televizi. Hmm... A celkově ta pointa výběru lidí a toho, že nejsou izolovaní je vážně o ničem. Já úplně cítila, jak mi každou minutou klesá IQ. A tři měsíce? Jak dlouho ale budou dávat doopravdy? Než padne sledovanost na dno? :D pět dílů týdně! :D a výhra? Nevydělají si během té doby stejně peněz? Plus bonus, že se že sebe nedělají až tak velké blbce jako ve vile... :( ()

tyna97 odpad!

všechny recenze uživatele

Prozatím se to jeví jako pakárna, účinkující jsou nezajímaví a dost nesympatičtí (možná až na dva, kteří se mi po prvním dílu jevili jako běžní lidé, kteří nemají slávy plnou hlavu). Uvidíme, jak se to bude vyvíjet a co se bude dít dál. ,, no, špatný nápad. Mladí a povětšinou rozmazlení a zazobaní v domku MAJÍ VŠECHNO. Zlatá Farma. ()

SOLOM. odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tohle že jsou vzory pro dnešní mládež? Tak to pánbůh s nimi a to nejsem věřící ani omylem. Banda blbečků z internetu, hromada debilních keců a hon za každým „lajkem“. K tomu troška „romantiky“, nějaká ta hádka a osočování – nu excelentně pohaslá zábava na každodenní odpoledne pod taktovkou Primy. Viděl jsem jen pár dílů, ale jelikož nepatřím k těm, kteří tomu vlepili odpad hned ze začátku, chtěl jsem tomu dát šanci, tak ho s velkou radostí vlepím až po skončení této rádoby „reality show pro mladé“… ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

Reklama

Reklama