Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Komtesa Gladiola (I. Janžurová) se má stát nevěstou bohatého továrníka s cikorkou (M. Kopecký), aby tak došlo ke spojení dvou významných rodů. Jenže! Její představy o lásce jsou zcela jiné, a tak rozehraje hru, která způsobí nejednu pohromu... Parodie na operetní převleky, záměny osob, nečekané „klasické" situace, samozřejmě se šťastným koncem... To je rozverná komedie Zdeňka Podskalského s hvězdným hereckým obsazením. (Bohemia MP)

(více)

Recenze (32)

Ištván87 

všechny recenze uživatele

Haštal taky nerozezná čápa od porybnýho... Neuvěřitelná malá televizní záležitost s hvězdným obsazením. Václav Trégl, Miloš Kopecký a Pavel Landovský jsou naprosto, naprosto úžasní, skvělí, báječní atd. a Iva Janžurová s Pavlínou Filipovskou za nimi nikterak nezaostávají. Tenhle film by možná měli zkusit vysílat někdy v primetimeu, protože 84 hodnocení od místních uživatelů, to je vážně dost málo... Skvělý film. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Chápu sice, že obliba Podskalského humoru je značná, ale Oplustila opravdu jen zřídkakdy lze přežít. V této televizní hovadince je možno se povznést nad vším snad jen díky tehdejšímu výběrovému ensemble. Ačkoli nabordelené je to slušně, Homola a Trégl pamatovali lepší časy, Janžurka a Zázvorková byly zrovna v kursu, Landovský se tu zřejmě ocitl omylem, Štercl nepochopil žánr a Filipovská byla ještě za lolitku. Nu a Kopecký? Ten si podržel úroveň vždy a všude. Neb nemohl jinak. ()

Reklama

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Rozpustilý mix červené knihovny (v černobílém provedení) a vybraných líbivých operetních melodií umocňují skvělí herci a vtipné dialogy. 1) Zatímco operety v klasickém (vážném) provedení nějak nemusím (neviděl jsem ani jednu, přiznávám s uzarděním), karikující nápodoby mi docela sednou, ať už jsou to cimrmani, občasné kabaretní prezentace jednotlivých songů anebo právě tento předchůdce budoucích karáskovin._____ 2) To klíčové slovo je sestřih, který, podobně jako u sestřihů z televizních silvestrů či nejrůznějších scének a vystoupení, zpravidla vybere to nejlepší (podle vkusu režiséra ovšem) a především nejkoukatelnější či nejposlouchatelnější kousky. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Milý Haštale. Mám pocit, že začínám ztrácet přehled a souvislost." To už se tak v operetách plných záměn stává, ale tady bylo důležité, že skomírající sluha Haštal neztrácel rychlost, že komtesa se identifikovala podle zadku a že baron Kozlovic byl ochoten kohokoli provdat i adoptovat. Já tedy operety nemám v lásce, takže umím ocenit, když si do nich někdo pořádně rýpne, totálně přepálí záměnové scény a ještě vyšle do boje herce, jejichž hlasové možnosti jsou přibližně stejné jako u "pěvců" z Divadla Járy Cimrmana. Alespoň je tu o důvod víc se této taškařici zasmát. ()

rakovnik 

všechny recenze uživatele

Muzikál jako filmový žánr nemám příliš v lásce, pokud nemají opravdu poutaný scénář. Nezamlouvala se mi ani tato komedie, která působí jako divadelní fraška, převedená na plátno, už jen díky tomu, že natáčení proběhlo v jedné jediné lokaci. Pohled na tančícího a zpívajícího Miloše Kopeckého a ostatní herce mě nebaví. Prostě a jednoduše, pro mě jedna velká filmová nuda. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (1)

  • Dle slov komorníka (Václav Trégl), který zakopal na zahradě truhlu v roce 1866 před Prusy a pak na ní po devadesát let zapomněl, se tedy film odehrává v roce 1956. (rakovnik)

Reklama

Reklama