Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Naposledy se setkáme s nestárnoucím vyznavačem ženských půvabů, který neztratil ani po letech ze svého šarmu ani špetku... Miloš Kopecký v roli věčného záletníka v závěrečném příběhu volného cyklu oblíbených hudebních komedií. Mnozí z vás si jistě vzpomínají na příběhy Alfonse Karáska. Příběhy věčného svůdce žen plné veselých historek, písniček i láskyplných vztahů a zdravého mužného úsilí okouzlit ženu patří již řadu let k televizní klasice a při každém uvedení se vždy setkávají s velkým diváckým ohlasem. Pro hlavní roli si zvolil režisér Zdeněk Podskalský jako vždy aktéra nejpovolanějšího, vynikajícího herce Miloše Kopeckého. Tentokrát čeká na Alfonse Karáska důležitý úkol – zasvětit do umění svádět dívky svého mladého chráněnce, který je v tomto oboru ještě velmi nezkušený. Příležitost se naskytne na mysliveckém honu... (Česká televize)

(více)

Recenze (79)

carl.oesch 

všechny recenze uživatele

Asi nejlepší z celé série. Kromě Kopeckého byli skvělí Langmiler, Poloczek (ten si na svoji životní roli v Černých baronech ještě musel počkat) a Nárožný s fousy. Obecně mi nikdy neseděla Jirásková, zato Paulová i podle mě dostatečně nevyužitá Mirka Pleštilová potěšily. Jana Paulová se v jakémsi rozhovoru rozčilovala, že ji zabrali nahoře bez a vysvětlovala, že to nebylo nic moc, byla prý poměrně krátce po dítěti. Ale na plastice ve Vinohradské nemocnici už silikony dělali. Možná si je nemohla zaplatit - to Zagorka na ně měla už pár let předtím...ale Paulová v té kůži byla stejně kus i bez silikonů. ()

Ironfood 

všechny recenze uživatele

"V jehličí, v jehličí, každý si rád zacvičí" Dle mého názoru nejslabší díl Karáskovské série. Už to nemá to správné tempo a přibylo tu hluchých míst. Problém je trošku v tom, že Kopecký už je poněkud starší a nemá ten švih, který je pro takovýto typ komedie zapotřebí. Mnohem větší problém je, že (zřejmě ve snaze kompenzovat pokročilejší věk Kopeckého někým mladším) vznikla trapná postava Jiřího Langmajera, která tomu v mých očích ubírá minimálně jednu hvězdičku. Dobří jsou Jirásková a Nárožný ("Snad byste doktore nechtěl schválně střílet po lidech, to vám nestačí ti, co trefíme omylem?") ()

Reklama

Mylouch 

všechny recenze uživatele

- "Uáá, ten člověk se změnil ve zvíře !!" - "Mladá žena musí s něčím takovým počítat" (padl na ni poslední medvěd brtník).. Slušně zahrané nic, prošpikované prazvláštní směsicí ♫ dobových i starších hitů s převážně milostnými nebo milostně aktualizovanými texty v provedení (ne)zpívajících herců - snad pokus o smíření generačních rozdílů mezi televizními diváky. Podmanivě neholené nohy L.Geprtové, popřechodová moudrost J.Jiráskové. Ani komedie, ani parodie. ()

Stanmi 

všechny recenze uživatele

Alfons Karásek (Miloš Kopecký) už sice má nějakou tu vrásku, přesto je stále znám jako pověstný svůdce a znalec žen. Toho využije jeho švagr (Bronislav Poloczek), který přesvědčí Alfonse, aby své letité zkušenosti předal nezkušenému synovci Lojzíkovi (Jiří Langmajer)... Série hudebních komedií Zdeňka Podskalského o proslulém milovníkovi Alfonsovi Karáskovi se nakonec přece jen dočkala čtvrtého dílu. Miloš Kopecký tak dostal ještě jednu možnost zahrát si tohoto proutníka, za kterého byl paradoxně jen v prvním díle a je třeba uznat, že svůj part opět zvládl na výbornou. Přesto je trochu škoda, že pan režisér s dalším dílem otálel více než deset let, protože mi zde trochu chyběla taková ta osobitá a příjemná atmosféra, kterou byly prodchnuté předchozí díly. Samozřejmě mistr Kopecký již není nejmladší, což bylo zřejmé i tvůrcům, proto je zde Alois "pouze" mentorem svého synovce. Inu doba pokročila, což jde vidět i na rekvizitách (Jirka Langmajerů nám tady regulérně paří videohru), na postavách (hlavně tedy co se odhalené Jany Paulové týče) a především na repertoáru písní, takže nám tady herci a herečky pějí hity od Olympicu, Dalibory Jandy nebo Míši Davida. Hereckému obsazení, pokud pominu Miloše Kopeckého, naprosto kraluje nádherně střelená Jiřiná Jirásková, která si pro sebe krade každou scénu, kde se objeví a tu doplňují již zmíněný Jři Langmajer, Bronislav Poloczek, Petr Nárožný nebo Josef Langmiler. Obsazení to není vůbec špatné, ale přesto mi zde chyběli herci jako Jiřina Bohdalová, Iva Janžurová, Vladimír Menšík nebo Vlastmil Brodský, protože i když to třeba nebyli nejlepší zpěváci, tak uměli aspoň zpívat vtipně. To se bohužel nedá říct o všech interpretech v tomto filmu, hlavně Miroslava Pleštilová a Libuše Geprtová mají ve zpěvu značné rezervy, takže jejich hudební čísla jsou menším utrpením. I po scénáristické stránce jakoby už to nebylo úplně ono, ne, že by se člověk nebavil, ale tam, kde by měl být smích je spíš jen pousmání (čestnou vyjímkou budiž repliky Miloše Kopeckého a Jiřiny Jiráskové). Poslední leč Alfonse Karáska tak pro mne sice není nějakou obzvlášť vydařenou hudební komedií, ale i tak se přes její chybky jedná o důstojné rozloučení s jednou legendární postavou televizní zábavy. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Tento megamix rozjuchaného socialistické popíku a řízné dechovky, zvýrazněný příšerným hereckým zpěvem (s výjimkou Jiráskové a Nekudy) je natolik trapný, až je skoro geniální. Bylo mi velkým potěšením sledovat, kterak si herci užívají své šílené výstupy a kterak neustále sypou hlášky z rukávu: „Snad byste, doktore, nechtěl schválně střílet po lidech. To vám nestačí ty, co trefíme omylem?“ ()

Galerie (4)

Zajímavosti (2)

  • Jana Paulová prý přistoupila na natočení odhalené scény jen díky tomu, že jí Podskalský slíbil, že z dálky nebude nic vidět. Komentovala to, že nemá nic proti nahotě, ale že už se jí to v tomto věku nezdálo po estestické stránce. A později litovala. (hippyman)
  • Ve scéně u rybníka v čase 45:25, kdy se Alfons (Miloš Kopecký) se Zuzanou (Jana Paulová) odrazí s loďkou, mihne se v levé části záběru hlava člena štábu. (Ganglion)

Reklama

Reklama