Reklama

Reklama

Bigbug

Trailer 1

VOD (1)

Obsahy(1)

V roce 2045 nechávají lidé většinu práce na umělé inteligenci. Staromilská Alice to dělá zrovna tak, a když se roboti vzbouří, její starostliví androidi ji zamknou doma. (Netflix)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (72)

Othello 

všechny recenze uživatele

Zvládl přechod z animovaných filmů na hrané, zvládl přechod ze studiových filmů do exteriéru, zvládl rozchod se svým spolutvůrcem, zvládl obří rozpočty, přechod pod americký způsob produkce i útoky Harveyho Weinsteina. Nakonec ho kreativně porazil až Netflix. Jeunet v roce 2019 tvrdil, že není schopný sehnat již několik let investora pro svůj další projekt a že Netflix má v záloze až jako tu nejzazší možnost. Byla z toho cítit silná nechuť pod tímto studiem pracovat a docela by mě zajímalo, jak jejich vzájemné schůzky asi vypadaly. To zároveň odhaluje zajímavý paradox, kdy je všeobecně známo, že Netflix dá peníze na naprosto cokoli, přičemž zároveň má ve svém portfoliu minimum vizuálně svébytných děl. Protože čím byl Jeunet doposud více než formalistou pro kterého byl každý předmět ve scéně stejně důležitý, jako jakákoli postava. BigBug svým zasazením na pódium jednoho rodinného domku mohl budit naděje, že naváže na dystopické Delicatessen, nicméně již první scéna, která působí tak falešně, nešikovně a inscenačně líně nás ukonejší maximálně tak tím, že se film definitivně odehrává ve stejném pozdně-kapitalistickém vesmíru jako Iannucciho seriál Avenue 5. Bohužel bez Jeunetovy dosavadní magické stylizace najednou všechen ten nonsens, hysteričnost a přiblblost postav působí jenom hloupě, vynuceně a falešně, protože tu tentokrát jsou jen ty postavy a nic kolem nich. ()

Heywood 

všechny recenze uživatele

U řady fórků jsme fakt řechtali. Povedená satira s prvky sci-fi a tupostí státního aparátu v podobě strojů. Hlavní postavy obsahují poživačnou blbku, prolhaného sraba, youtubera oslněného technikou (dokud nepozná holku), mazaného taťku a madam de snob se sousedkou de depresníopuštěnost a dívenku, která by svedla i světce. Smrtící koktejl protikladů a zájmů s praštěnou AI neměl chybu (Rossini v závěru to podtrhl). V zásadě komorní jednoaktovka v excelentním provedení za 75%. Škoda nevidět. ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

solidně bizarní sci-fi komedie o jednom povstání robotů a rodině,která díky němu zůstane nedobrovolně zamčená doma.Vizuál je povedený,herci správně přehrávající,občas je to vtipné,občas jen divné,ale po celou dobu svým způsobem zajímavé.Amelie sice zůstane už na věky nepřekonatelná,ale na jedno podívání proč ne...50% ()

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Bláznivá Francúzka sci-fi paró(komé)dia? (Not really.) Samotný začiatok bol nádejný: celkom slušne „vygenerované“ futuristické prostredie (s odkazmi na slávnejšie snímky daného sub-žánru), postavy, ktoré mimo iné sú paródiou aj sám seba a pomerne nekomplikovaný scenár. Druhá polovica však už stráca dych a kreativitu.  Osobné hodnotenie: 68% (**) ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

I, Robot v bláznivom Jeunetovskom prevedení z budúcnosti v ktorej sú ľudia už natoľko neschopní, že sa vzbure robotov už ani nedokážu brániť. Ako hodinová epizódka seriálu Black Mirror by to snáď fungovalo dobre, ale v skoro dvojhodinovom prevedení to postupne začne nudiť. Ani Jeunet to nedokázal okoreniť natoľko, aby to bola dostatočná zábava. Ani tá kritika čím ďalej tým väčšej závislosti ľudí na strojoch nie je dvakrát sofistikovaná. Postavy sú riadne drbnuté a celkom zaujímavé, ale k srdcu mi z nich nikto neprirástol.  Jeunet boduje tradične hlavne vizuálom jak po technickej stránke tak umeleckej. Je celkom zaujímavé sledovať ten futuristický barák. Takže celkovo je to len originálne štylizovaná sci-fi jednohubka. P.S: Jeunetov talizman Dominique Pinon sa tu mihne len na pár sekúnd. Škoda. 6/10. ()

Galerie (23)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno