Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Major Ram (Shahrukh Khan) zabrání v přímém TV přenosu atentátu na indického generála. Během akce však přijde o svého otce, jehož je nemanželským synem. Ten mu však stačí sdělit, že má ještě bratra a přeje si, aby usmířil celou rodinu. Bratr studuje na stejné škole jako generálova dcera, kterou má nyní Ram za úkol chránit a z majora se tak inkognito stává poněkud přestárlý student. Podaří se mu zhatit další plány teroristy Raghavana? Najde vztah ke svému bratrovi a nevlastní rodině? A co nová učitelka chemie, do které se zamiluje? (berg.12)

(více)

Recenze (30)

ledzepfan 

všechny recenze uživatele

Ale jó-do pohodečky.... Je to taková pozitivní jednohubka pro lidi s nadhledem.. Na mě tam bylo chvilkama možná trošku moc sladkobolných pindů o armádě, ale není to žádná hrůza... V té klasicky dlouhé minutáži to nekonečné omílání některých hudebních motivů působilo trochu monotoně, ale to je nejspíše zase otázka vkusu a aktuálního naladění... Vlastně žádnou vážnější výtku nemám-jen je to prostě o level níž než Om Shanti Om. ()

tombac 

všechny recenze uživatele

Barvité prostředí vysoké školy jest prvotním elementem, proč tato tříhodinová indická žánrová směska svižně odsýpá a baví. Sympatičtí hrdinové, komediální figurky převážně se rekrutující z profesorského sboru, spousta tance, zpěvu, lehkosti a vtipu... Prostředí, v němž profesorka chemie jako kdyby si odskočila do školy z obálky indického Maximu, v němž se uhýbá před slinami prskajícího kantora zpomaleně za asistence rotující kamery ála Neo... Až jsem si přál, aby se na to hlavní terorista vykašlal a šel si také zatančit. Jenže to by film přišel o pár přestřelek, při nichž po sobě aktéři pálí výhradně zpomaleně plachtíce vzduchem a zlosyny, jež vybuchují i s celou střechou. V těchto chvílích se vystřídá komedie s dramatem, film začne trochu nudit, ale ve výsledku stejně slaví triumf. Jak vidno, Indové mají kvalitně natočené a zábavné žánrové všechochuťe v malíku. ()

Reklama

Marigold 

všechny recenze uživatele

Děsná slátanina, která baví zejména idiotským a amatérsky přitroublým pochlebování poetice soft erotických klipů silikonových umělkyň z MTV. Akční scény jsou brilantní, zdá se, že veškeré chybějící vedení využili tvůrci k zadrátování herců. Nejsem nijak zběhlý v bollywoodském zvěřinci, každopádně Main Hoon Na je svým způsobem zábavný (překotnost, křeč), svým způsobem rozčilující (amerikanizace řeči i obrazu). ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Jump Street 21 potkává India/Pakistan Reunited a výsledek je takový běžný. Ve smyslu filmu se Shahrukhem Khanem. On se samozřejmě může přetrhnout, všechno stojí a padá na jeho roztomilých/akčních/zábavných eskapádách, ale osobně bych uvítala hvězdnější obsazení i v dalších rolích. Sushmitu, Zayeda nebo Amritu si příliš neužiju. Zatímco Kabir a Naseeruddin jsou zde jen chvilku, člověk si musí vystačit s Kiron a Bomanem, kteří jsou pouze dobří přihrávači. Ale na druhou stranu SRK na střední je téma, které dokáže potěšit. A nebo je to nakonec Pomáda vs Návrat do budoucnosti? Ale Karan Johar je fakt úchyl. #festivalbollywoodskehofilmu ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Indický mainstream, který je dostatečně zábavný na to, abyste v klidu přežili i ty tři hodiny, má skvělé postavy, spoustu akce, místy i dramatické moment, scény, které jsou nádherně přitažené za vlasy, do toho hudební čísla, která jsou mnohdy sama o sobě filmem, a to všechno vás dovede strhnout. Není to výjimečné, ale je to zábavné. ()

Galerie (13)

Zajímavosti (3)

  • Původní název filmu měl být „The Outsider“. (ČSFD)
  • Režisérka Farah Khan se díky tomuto filmu stala první ženou, která byla nominována na prestižní indickou cenu Filmfare Award za režii. (Niktorius)
  • V napínavé scéně v cca 52. minutě visí Laxman Sharma (Zayed Khan) ze střechy a přidržuje se jen okraje okapu. Na pomoc mu přispěchá major Ram Sharma (Shah Rukh Khan). Následují rychlé střihy – záběry snímané z několika kamer – na každém tom záběru má ale okap úplně jiný tvar. Je silně zdeformovaný, poté ohnutý a natržený, jen lehce poškozený, opět hodně poškozený, ale jinak, než na předešlém záběru. Na konci je při celkovém pohledu, a poté i z pohledu zdola, v pořádku. (lioncel)

Reklama

Reklama