Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Major Ram (Shahrukh Khan) zabrání v přímém TV přenosu atentátu na indického generála. Během akce však přijde o svého otce, jehož je nemanželským synem. Ten mu však stačí sdělit, že má ještě bratra a přeje si, aby usmířil celou rodinu. Bratr studuje na stejné škole jako generálova dcera, kterou má nyní Ram za úkol chránit a z majora se tak inkognito stává poněkud přestárlý student. Podaří se mu zhatit další plány teroristy Raghavana? Najde vztah ke svému bratrovi a nevlastní rodině? A co nová učitelka chemie, do které se zamiluje? (berg.12)

(více)

Recenze (30)

Marigold 

všechny recenze uživatele

Děsná slátanina, která baví zejména idiotským a amatérsky přitroublým pochlebování poetice soft erotických klipů silikonových umělkyň z MTV. Akční scény jsou brilantní, zdá se, že veškeré chybějící vedení využili tvůrci k zadrátování herců. Nejsem nijak zběhlý v bollywoodském zvěřinci, každopádně Main Hoon Na je svým způsobem zábavný (překotnost, křeč), svým způsobem rozčilující (amerikanizace řeči i obrazu). ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Dát dohromady boj proti terorismu, kdy lidi fakt umírají, s milostnou romancí z vejšky a ještě nápravou vztahů v léta rozhádané rodině, to si troufne jen málokdo. Tady si troufli a překvapený divák tak chvílemi sleduje masakr pod vedením vyšinutého teroristy a pak mírně humorně nadsazenou milostnou selanku, jak vystřiženou z Pomády. Ohnivé finále nepostrádalo napětí. Žalostné byly ženské herecké výkony, i když chápu, že je těžké něco hrát, když scénář hrdince předepisuje jen postávat před větrákem a s rozevlátými vlasy pózovat jak pro lechtivý katalog. ____ Je to těžký průměr a to i se započítáním scén, kdy Shahrukh Khan odněkud někoho vytahuje nebo na oplátku vytahují odněkud jeho. ()

Reklama

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Jump Street 21 potkává India/Pakistan Reunited a výsledek je takový běžný. Ve smyslu filmu se Shahrukhem Khanem. On se samozřejmě může přetrhnout, všechno stojí a padá na jeho roztomilých/akčních/zábavných eskapádách, ale osobně bych uvítala hvězdnější obsazení i v dalších rolích. Sushmitu, Zayeda nebo Amritu si příliš neužiju. Zatímco Kabir a Naseeruddin jsou zde jen chvilku, člověk si musí vystačit s Kiron a Bomanem, kteří jsou pouze dobří přihrávači. Ale na druhou stranu SRK na střední je téma, které dokáže potěšit. A nebo je to nakonec Pomáda vs Návrat do budoucnosti? Ale Karan Johar je fakt úchyl. #festivalbollywoodskehofilmu ()

ledzepfan 

všechny recenze uživatele

Ale jó-do pohodečky.... Je to taková pozitivní jednohubka pro lidi s nadhledem.. Na mě tam bylo chvilkama možná trošku moc sladkobolných pindů o armádě, ale není to žádná hrůza... V té klasicky dlouhé minutáži to nekonečné omílání některých hudebních motivů působilo trochu monotoně, ale to je nejspíše zase otázka vkusu a aktuálního naladění... Vlastně žádnou vážnější výtku nemám-jen je to prostě o level níž než Om Shanti Om. ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Na to, aké obrovské ódy na tento film všade kolujú, som dosť prekvapený jeho kvalitou. Podstata príbehu je dobrá, scenár síce trochu (asi viac ako len trochu) pritiahnutý za vlasy, ale aj to by sa ešte dalo prekusnúť, keby to bolo zaobalené aspoň do lepšieho formátu. Kiežby to bolo viac poňaté ako dráma, mohol sa aj môj celkový dojem pohybovať asi v iných sférach. Ale tie teatrálne vsuvky, afektované postavy a akčné výpady - to veru nie je fakt moja šálka masala čaju. Možno trochu menej tlačiť na pílu, a o kus viac sa zamerať na dramatický rozmer filmu, a mohlo to byť o triedu lepšie. Nuž, aspoň že pri Om Shanti Om to Farah dala na výbornú! ()

Galerie (13)

Zajímavosti (3)

  • Režisérka Farah Khan se díky tomuto filmu stala první ženou, která byla nominována na prestižní indickou cenu Filmfare Award za režii. (Niktorius)
  • V napínavé scéně v cca 52. minutě visí Laxman Sharma (Zayed Khan) ze střechy a přidržuje se jen okraje okapu. Na pomoc mu přispěchá major Ram Sharma (Shah Rukh Khan). Následují rychlé střihy – záběry snímané z několika kamer – na každém tom záběru má ale okap úplně jiný tvar. Je silně zdeformovaný, poté ohnutý a natržený, jen lehce poškozený, opět hodně poškozený, ale jinak, než na předešlém záběru. Na konci je při celkovém pohledu, a poté i z pohledu zdola, v pořádku. (lioncel)
  • Původní název filmu měl být „The Outsider“. (ČSFD)

Reklama

Reklama