Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Fred a Ginger zdraví Broadway – a loučí se se svým skvělým partnerstvím.   Po deseti letech, kdy pracovali každý zvlášť, se Fred Astaire a Ginger Rogers ještě jednou, naposledy sešli v chytrém příběhu, který napsali Betty Comden a Adoplh Green a obratně režíroval Charles Walters. Zápletka podle mnohých zrcadlí skutečné tvůrčí napětí, které mezi těmi dvěma panovalo. Astaire hraje profesionálního tanečníka Joshe Barkleyho, Rogersová jeho ženu Dinah, která touží opustit muzikálové taneční figury Bouncin' the Blues a věnovat se skutečnému dramatu. Odchází, Josh se ji snaží získat zpět a mezi výstupy vedoucími ke šťastnému konci jsou např. Fredovo Shoes with Wings On či nadšená repríza čísla George a Iry Gershwinových se Smím prosit? They Can't Take That Away from Me. Uvidíte sami, že vzájemná magie Astairea a Rogersové je věčná. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (9)

mac000 

všechny recenze uživatele

Tento film lze hodnotit z různých pohledů či kritérií. Jako muzikál 30. a 40. let nesporně nadprůměr a vysoká kvalita. Ale v kontextu filmů, které Astaire a Rodgersová spolu natočili je toto jen labutí píseň a spíše slabší odvar. A proto toto mé hodnocení, neboť jsem filmy A a R viděl (až na jeden) všechny ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

podla mna dalsi neskutocne precenovany film. Co tam vlastne bolo take vynimocne? Ginger Rogers bola samozrejme skvela, ale film sa toci v klasickej sablone : tanecky a spev - dialogy - tanecky a spev - dialogy - tanecky atd atd atd. Rezisersky to tiez nie je nic moc, reziser je tuna len za rutinera. Nicim vynimocny muzikal, ktory je tuna priserne precenovany. 87 %? Jdete s tim laskavo do hajzlu! 52 % ()

Aky 

všechny recenze uživatele

Na muzikál překvapivě vynalézavě vedený příběh. Taneční čísla jsou laťkou, ke které všichni další už jen směřovali. Opravdu příjemný zážitek. ()

Galerie (33)

Zajímavosti (2)

  • Písně z Broadwaye jsou jediným barevným snímkem Freda Astaira a Ginger Rogers. (Cherish)

Reklama

Reklama