Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh muzikálu je jednoduchý a opět v něm jde především o prostor pro skvělá taneční čísla legendární dvojice "Ginger a Fred". Slavný tanečník Peter Peters s uměleckým pseudonymem Petrov, mistr v baletu, který k nelibosti svého zaměstnavatele do baletu přidává prvky stepu, si zamane získat srdce tanečnice Lindy Keetonové. Linda jako správná emancipovaná žena samozřejmě nemá v nejmenším úmyslu si Petera vzít. Alespoň zpočátku ne. A tady je prostor pro neodolatelného svůdníka Freda Astairea, aby tanečním uměním přivábil svou vyvolenou. Spolu se svou partnerkou Ginger Rogersovou předvedli špičkový výkon. Neuvěřitelné taneční kreace jsou doplněny hudebním doprovodem dokonale navozujícím atmosféru třicátých let - autory písní jsou George a Ira Gershwinovi. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (38)

Matty 

všechny recenze uživatele

–Co lze uvést jako důvod k rozvodu? –Manželství Předvařování diváka, očekávajícího duet Ginger a Freda, je mimořádně dlouhé a sadisticky důmyslné. Čili když žádané konečně přišlo, jenom jsem němě zíral, vstřebával ten ohromný zápal pro věc a kdesi uvnitř tančil. Ale hledáte-li především to tančení, bude vám tahle výtečná konverzační komedie (hrátky se slovy jsou obzvlášť neodolatelné) možná připadat únavně strnulá, což vážně je, hlavně během statického zpívání. 80% ()

RHK 

všechny recenze uživatele

Opět nezapomenutelné tancování a namlouvání - Ginger Rogers jako tanečnice Linda a Fred Astaire coby baletní sólista a současně fanoušek stepování Petrov. Scénář sice tentokrát kulhá na obě nohy, postavy se chovají nepřirozeně a překombinovanému příběhu bohužel nemůžete uvěřit. Je zde ale několik skvělých scén, které si zamilujete: Petrovovo stepování v podpalubí lodi za doprovodu jazzového zpěvu černošských lodníků zcela v rytmu ojnic a klikových hřídelí zobrazujících se jako pohybující se stíny na pozadí strojovny, dosud nikde neviděné stepování Petrova a Lindy na kolečkových bruslích v Central Parku, nebo závěrečné spojení baletu a stepovacího tance baleťaček s maskami s tváří Lindy. K tomu několik pěkných Gershwinových písní se zajímavými texty. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=5djLbkUaEfc ()

Reklama

Terminus 

všechny recenze uživatele

Populární dvojice Astaire - Rogers si je od začátku souzena, ale přes hodinu a půl je od sebe nedůvtipnými scenáristickými kličkami odpuzována. Za zhlédnutí stojí především taneční sekvence ve strojovně lodi (s - nikoliv překvapivě - černošskými pracanty) a závěr s maskami hlavní ženské postavy. Hudbu složili Ira a George Gershwinovi. ()

duddek 

všechny recenze uživatele

Navzdory vysokému hodnocení mě tento díl série filmů společnosti RKO s Astairem (tady jako "Očičornyje" Petrov :) ) a Rogersovou nijak neuchvátil, ač obsahuje hudbu George Gershwina a texty jeho bratra Iry. Je ale fakt, že tanec na kolečkových bruslích (to ještě nebyly žádné in-liny) se jen tak nevidí, a řetězové hláskování (onen zmiňovaný telefonát z vězení) nebo záměna jmen při představování byly od té doby jako komediální prvek použity nesčetněkrát. :) ()

Han22 

všechny recenze uživatele

Asi nejslabší z filmů Astaire - Rogersová. Scénáristi už neví jak dvojici od sebe odloučit, takže vymýšlí pitomou zápletku s falešným, pravým, a rozvádějícím se manželstvím a nahazují houf komických postaviček, které se trefují jen občas. Ale i tak tanec stojí za to (strojovna, úžasná bruslařská scéna) a nakonec člověk ve finále drží palce, aby to dobře dopadlo. Komedie roku 1937. ()

Galerie (57)

Reklama

Reklama