Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Děj hypnotického thrilleru nás přivádí na předměstí Melbourne, kde během dvou dnů dochází k otřesným vraždám. Policie předpokládá souvislost obou zločinů a do blízkosti baru, kde byla naposledy spatřena jedna z obětí, zaparkuje přívěs sloužící jako informační centrum se vždypřítomnou hlídkou. Nezáviděníhodnou službou je pověřen i policista Graham, který delší dobu trpí nesnesitelným hučením v uších. Navzdory zavedeným pravidlům thrillerového žánru přesouvá scenárista a režisér Matthew Saville pozornost z centra vyšetřování na jeho okraj, kde prostřednictvím Grahama sužovaného bolestmi sledujeme dopad šokujících událostí na psychiku tamních obyvatel. Jak už název slibuje, zvuková složka je v případě australského snímku minimálně stejně důležitým vyprávěcím prostředkem jako obraz, příznačně laděný do tmavých odstínů. (MFF Karlovy Vary)

(více)

Recenze (7)

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Lehce mysteriózní snímek s pár pěknými scénami a slušnou hrstkou vtipných momentů, avšak celkově příliš rozháraným a nesourodým dějem, který diváka ve výsledku spíš irituje, než aby mu přivodil zajímavý filmový zážitek. (2,5*) ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Podivná kriminálka začíná vyvražděnou soupravou metra s jedinou ponechanou přeživší dívkou. Přibude další nalezená mrtvola, hlavní hrdina je strážník, kterému neustále píská v uších... Rozhodně nečekejte nějaký normální thriller. Celé je to dobře natočeno a zaume zejména práce se zvukem. ()

Cedr 

všechny recenze uživatele

Zajímavé krimi drama "tak trochu jinak". Lehounce mysteriózní atmosféra, příjemné prostředí australského Melbourne a místy nápaditá práce se zvukem. V kolika podobných filmech je hlavním hrdinou průměrný a opravdu ne moc bystrý a všehovšudy nevýznamný policista, který po nějakém pátrání ani netouží? ()

Lestat 

všechny recenze uživatele

Rozhodně se nejedná o tradiční detektivku. Zatímco v jiných filmech se svědek marně pokouší vybavit si co se stalo, M. Saville drze nabízí předlouhé reminiscence na osudovou událost (včetně tváře vraha) už před polovinou filmu. Dalším z mnoha odklonů od klasické žánrové šablony je postava policisty. Nečekejte “zuřivého“ detektiva, který spí jednou týdně a nikdy nechodí na záchod. Hlavní hrdina je flákač a dělá kdovíco jen aby se vyhnul práci. Čím víc se ale snaží od případu distancovat, tím více je jím vtahován a stává se tak jeho nechtěným účastníkem. Film se snaží působit realisticky, a tak postrádá onu typickou gradaci, kterou ovšem dosyta vynahrazuje všudypřítomný nevtíravý “jarmuschovský“ humor. NOISE zkrátka překvapí hlavně tím, že vůbec překvapovat nechce. ()

Reklama

Reklama