poster

Veni, vidi, vici

  • slovenský

    Milujem ťa viac

  • anglický

    Veni, Vidi, Vici

Komedie / Romantický / Sportovní

Česko, 2009, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • honajz
    ***

    Něco mezi 2 - 3 *, slabé tři... Není to tak hrozné, kameraman a tvůrce dialogů odvedli slušný díl práce. Nebýt té sociální vsuvky, vlastně úvodu, který je z spadlý z jiného žánru a typu filmu, jde o oddechovku ne nepodobnou těm, jež známe z černobílých veseloher z podobně luxusního prostředí. Filip Tomsa, Sandra Nováková, Nosek, Klepl hrají velmi slušně. Co film sráží, je: naprosto neschopná Jitka Kocurová, neustálý a nezvládnutý product placement, zbytečně dlouhá stopáž (80 minut by stačilo až až), pokusy být vtipný za každou cenu (stylem vtipů v Kameňácích), a samozřejmě nelogičnosti (strýc=otcův bratr je v balíku, ale místo aby pomohl zaplatit dluhy, nechá synovce vydělávat podřadnými pracemi; když trénoval golf, nemusel už najednou dělat v kuchyni?; samozřejmě ty divné časové skoky v ději; nelogické chování postav; koho co hraje Anna Šišková?, bráška, co vypadá jak holčička; chybějící lékařská zpráva...).(5.7.2010)

  • JFL
    *

    VVV je špatný film, ale veskrze pozoruhodný projekt. Jako film je to žánrově naprosto nezvládnuté. Ač propagováno jako „romantická komedie z prostředí golfu“, romantické to není, komedie také ne (plný, ale tichý sál mluví za vše) a prostředí golfu je tam jen částečně. Příběhem má film nejblíže „zdokonalovacím outsiderským snímkům“, kde v sobě looser či outsider objeví talent pro určitou činnost (nejčastěji sportovní) a navzdory nepřízni okolí ve finále uspěje. Bohužel ale ani v tomto směru VVV nefunguje, neboť je pojato jako tuctový televizní sitcom. Vyprávění se ve vleku cameo rolí a product placementu jen na základě odškrtávacího seznamu řadí za sebou schematické a dramaturgicky až drze nemotivované scény s toporně deklamovanými dialogy. Pouze ve chvílích, kdy se postavy ocitají v exteriérech, jakoby filmaři ožili a dokázali scény povznést za úroveň studiové umělosti. Co na tom, že se zmůžou jen na reklamní estetiku – to je pořád v české kinematografii nadstandard. Jenže to vše nemá vůbec u VVV smysl, protože to totiž není film, nýbrž důmyslný mediálně orientovaný projekt. Není vůbec náhodou, že neexistují žádné fotky z filmu, pouze promo fotky s pózujícími aktéry a to spíš než z placu tak z PR akcí (viz také zdejší sekce Galerie). VVV představuje výsledek snahy uživit na určitou dobu spoustu lidí, což se snaží maskovat a zároveň omlouvat ve filmovém příběhu. Ten se točí okolo postoje, že aby člověk neskončil na ulici a měl co do pusy, musí se kurvit, ale to především proto, že takový je svět kolem nás. VVV vzniklo bez podpory Fondu pro rozvoj kinematografie, ale zato má kupu soukromých sponzorů, že se stěží vejdou na plakát, a honosí se řadou jmen, která se mohou točit v bulváru a společenských časopisech (od Jitky Kocurové přes Karla Gotta po Radka Johna). 1:0 pro tvůrce vůči sociálce, médiím, ale také divákům, žánru a kinematografii.(3.8.2009)

  • Hismael
    *

    Nakonec to není tak hrozný jak jsem si původně myslel. Na odpad to nevidím. Děj je od poloviny dost předvídatelný a role Kocurové je příšerně kýčovitá stejně jako role Noska. Nejlepší byl Klepl a možná Postránecký. Celý film je vymyšlený tak, aby se do něj dalo nacpat co nejvíc skrytých reklam. Nic podobného jsem ještě neviděl. Tolik skrytých reklam nemá snad žádný film! Možná to je odpověď na otázku proč vlastně tenhle film vzniknul a kdo ho zaplatil. Autoři si asi mysleli, že když tam nacpou víc známějších herců i s Gottem, tak to někoho naláká. Dost možná že i nalákalo. Výsledek to ale vůbec nijak nezměnilo. Je to prostě komedie bez vtipu, klišé romantika, milion reklam a trochu golfu.(13.8.2010)

  • viperblade
    **

    Tenhle film je jako jízda na skluzavce. Začíná (to) na vrcholu a končí u dna (a pokud tu jízdu nezvládnete, jdete i pod úroveň dna, což se i tomuto filmu párkrát stane.) Ze začátku jsem si totiž říkal, že to vypadá slibně. Do poloviny filmu jsem si říkal, že to je takový průměrný, ale koukatelný film. Jenže pak se to zlomilo a co začalo jako film (komedie to nebyla ani náhodou a nevím, kdo tenhle přívlastek vymyslel) z prostředí golfu, se proměnilo do jedné velké kino reklamy na padesát různých firem/produktů. Méně či více viditelné, ale přesto otravné reklamy. A to ve filmu/filmech fakt nemám rád. Další věc, které si znuděný divák (v tomto případě já) začne všímat, jsou nevalné herecké výkony (od Kocurové jsem nic nečekal, ke štěstí mi u ní stačí, že je, ale od Novákové jsem čekal něco jiného…), camea, která v naprosté většině nefungují (Novotný, všelijaké missky… Vlastně jediné opravdu vtipné cameo zde měl pouze Gott). Navíc, když vám po filmu, který má hodinu a půl přijde, že jste u něj strávili nejlepší léta svého života, je něco špatně. Takže mi dohromady vycházejí slabší dvě hvězdy. 30 %.(27.6.2011)

  • Hanys_
    *

    Jedna velká reklama na všechny možné firmičky, zabalená do hávu "moderní" pohádky o chudém Honzovi, který k penězům a Kocurové v posteli přišel. Trapný příběh, nefungující dialogy - klasická poznávací značka českých filmů ze života. Další zbytečný film, dokazující akorát tak to, že Jitka je vážně hot, ale na hraní se moc nehodí (teda není hraní jako hraní), a že by z té Sandry možná něco mohlo být..2.5/10(6.12.2009)

  • - Na obalu DVD je chybně napsáno, že hlavní postava (Filip Tomsa) pochází z Prahy. Skutečným rodným městem Honzy je Ústí nad Labem. (Brůny)

  • - Natáčení probíhalo také v Mariánských Lázních na kolonádě a na golfu (Asmodin)

  • - Filip Tomsa (Honza) hrál golf na amatérské úrovni již před natáčením filmu. (MTHRFCKR)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace