Režie:
Hae-joon LeeScénář:
Hae-joon LeeKamera:
Byeong-seo KimHudba:
Hong-jib KimHrají:
Jae-yeong Jeong, Ryeo-won Jeong, Nam-yeol Jang, Kyeong-jin Min, So-yeon Jang, Sang-hoon Lee, Yeong-seo Park, Gyo-hwan Koo, Mi-kyeong Yang (více)Obsahy(1)
V dluzích se topící Kim se pokusí spáchat sebevraždu, což ho přivede do „divočiny" uprostřed velkoměsta, kde je nucen přežít jako opravdový trosečník. Tato událost změní nejen jeho život navždy. (hunty)
Videa (3)
Recenze (270)
Už po pár minutách jsem si vzpoměl na kolegyni kareen, když mě říkala, že jihokorejský filmy nejsou její stimul, protože herci tam přehrávaj jak prasata. No a samozřejmě první dramatická scéna a korejčík tam vyvádí jak kdyby měl v prdeli sloní chobot. No zkrátka jiný kraj, jiný mrav a úplně jiný herecký projev, smířil jsem se s tím. Pak film střídá velmi zábavné momenty, hlavně pořáteční sarkasmus hlavního hrdiny s těmi co trošku nudí, což platí hlavně pokud se děj přenaší do bytu korejské slečinky. Má to celkem zajímavý závěr, který docela alarmuje nad tím, jestli jsou naše životy plné stresu a honěním za kravinama skutečně šťastné. Viděno v rámci Challenge tour 2015 jako film číslo 4. ()
Kdo by to byl řekl, že v Jižní Koreji může vzniknout romantická komedie, která nebude afektovaná ani se neplahočí ve vleku schémat ustanovených po komerčním úspěchu "My Sassy Girl" a nadto ještě bude mít naprosto originální a dokonce aktuální zápletku? "Kim’s Island" je i v dalších ohledech v rámci domácího mainstreamu zjevení: nekřiklavé herecké výkony, užívání velkých detailů a dlouhých záběrů, maximální vytěžení slibné a mnhovrstevnaté premisy. ()
DOSTALI VŠECHEN ČAS NA SVĚTĚ..... /// Kim je dement, kterej se ocitl na ostrůvku uprostřed velkoměsta. Nejenže je pako, který neumí plavat, ale je jasný, že se v úvodu ani neoběsí, - jen maximálně posere (má nechutnej průjem). A protože chce (stejně) umřít, život je najednou snadnější. Civilizace je ,,na dohled“, on nepotřebuje mobil, kreditky, atd, atd... A film začíná bejt zajímavej. Útěk před ,,skutečným“ (?) světem, civilazací a jejími problémy – neuvěřitelně nápaditý! Trosečníci svých osudů. Tohle je český umění.... tohle německý a TOHLE korejský! Na rozdíl od ,,nich“, tomuhle rozumím! Stává se ze mě Korejec? Nebo snad......? Zajímavě natočené poselství! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Vždycky jsem toužil kempovat u Vltavy a spoléhat na její dary. 2.) Nevím, jaké další využití může mít kreditka. 3.) Chci (po Armstrongovi) vidět druhej obrovskej krok pro lidstvo. /// PŘÍBĚH ***** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()
Maly ucineny filmovy zazrak a potesenie pre moje oci i dusu. Lahky ako pierko vo vetre, sviezi ako morsky vanok po ranu, usmevny ako pohlad milovanej osoby. V dielcich castiach mi to pripomenulo pracu viacerych tvorcov a niektore ich filmiky (od Kaufmana az po Parka), zakladna premisa zas niektore moje dumky z detskych rokov ked som prechadzal bratislavskym mostom, v hlave nedavno precitany pribeh Robinsona ci Tarzana a pozeral na niekore miniostrovceky na Dunaji. ()
Scénář: Hae-jun Lee .. Umělý domov svobody a vynucené seberealizace v řece kapitalistických problémů naruší voyeurská asociální sondáž a dává postupně vzniknout bizarnímu vztahu dvou osob. Nápaditost a zpracování autorských děl Jihokorejských tvůrců je obdivuhodná (>.-) Originálně uchopené problémy této doby s velmi barvitým obalem, kdy mi délka a pozvolnost šla proti intenzitě ač je prý evoluce proces stoupající chutnosti (asi jen v potravě:-)). ()
Galerie (32)
Zajímavosti (7)
- Režisér filmu Hae-Jun Lee zvolil příjmení Kim pro oba hlavní hrdiny z toho důvodu, že se jedná o nejčastější korejské příjmení. Chtěl tak naznačit, že se příběh může týkat jakéhokoliv osamělého člověka v moderní společnosti, která je charakterizovaná čím dál větší anonymitou. (LilinkaW)
- Původní název filmu je odvozen od „Trosečníka na Měsíci“, kdy Kima (Jung Jae-young) takto nazvala Kim Jung-yeon (Ryeo-won Jeong), když mluvila o tom, že se na Měsíci člověk nemůže cítit osaměle, protože tam nikdo nežije. (Emo-haunter)
- Oba hlavní hrdinové ve filmu komunikují anglicky, protože tím chtěl režisér reflektovat, že se liší od většinové společnosti, jejíž jsou součástí, která používá korejštinu. Chtěl tím docílit individuální komunikace, jazyka. (Emo-haunter)
Reklama