Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer
Komedie / Romantický / Povídkový
Itálie / Francie, 1963, 117 min (Alternativní 114 min)

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

Oskar 

všechny recenze uživatele

Hodnotit povídkové filmy je problematické. Některé působí celistvě (Knoflíkáři), jiné jsou každý pes jiná ves (Čtyři pokoje) a řešením je asi hodnotit každou povídku jednotlivě. Ovšem u tohoto filmu neváhám hodnotit všechny stejně, třemi hvězdičkami. Není to horší nebo lepší, ani místy. Je to prostě průměr. 50% ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

3 mužsko-ženské príbehy. Každý v inej atmosfére, s inou témou, každý v inom prostredí. S typickým talianskym temperamentom, rýchlosťou a vtipom, ktorý má aj frky typu: "Ako by som si na vás nepamätala: fúzatý, pomenší a fašista. To dá rozum, že budem voliť vás!" Nakoniec však z filmu ostal pamätný len Lorenovej veľmi decentný striptíz, ktorý bol taký, aký vo filme stačí. Netreba veľa ukazovať, aby to bolo umenie. A zopakovala ho aj po 30 rokoch, hoci zub času vidieť. Príbehy nemajú žiadnu dejovú súvislosť, ale vidieť v nich, že pri Lorenovej bol aj Mastroianni herecky submisívny, vlastne ani nebol, to jej dominancia tak veľmi prerážala. ()

Reklama

angel74 

všechny recenze uživatele

Všechny tři povídky jsou velmi vydařené. Na rozdíl od většiny zdejších recenzentů mě asi nejvíce oslovila ta druhá, která je nejkratší. Tvůrci v ní jdou dost na dřeň a s ničím se moc nemažou, i proto působí nejúderněji a připadá mi nejlépe vypointovaná. Všem příběhům jednoznačně vévodí smyslná Sophia Loren, nutno však říci, že ani Marcello Mastroianni se nenechal nijak zahanbit. Popravdě je to možná poprvé, kdy jsem se při jeho hereckých výstupech opravdu bavila. (85%) ()

Padme_Anakin 

všechny recenze uživatele

Doplnila jsem si svůj filmový rest a bylo mi potěšením, houpám se na filmové vlně a je mi na ní krásně.. Sophia Lorenová je nádherná žena, výborná herečka a ta živelnost, energie, emoce to se jen tak nevidí, ať už se jedná o obyčejnou maminku (věčně těhotnou) nebo zpovykanou bohatou manželku, co má v hlavě i v duši prázdno, poslední povídka nejlepší, samozřejmě míněno mýma očima, bavila mě nejvíc.. Marcello Mastroianni sekunduje zdatně a stejně tak se mi nejvíc líbil v té poslední povídce.. Filmové pohlazení po všech stránkách.. ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

O tom, že Ieri, oggi, domani je one-woman show Sophie Loren, nepochybuju. Ale o čem pochyby mám, je scenárista. Totiž film začne skvělou povídkou o jedné temperamentní dámě, která se vězení vyhýbá tak, že rodí jedno dítě za druhým. Ale od této nadprůměrné (80 %) povídky jde kvalita dolů, druhá povídka postrádá smysl (40 %) a třetí, nějaký smysl má, ale nezaujalo mě tam nic, krom mírně odhalené Sophie (50 %). Takže musím napsat, že přes všechno, co jsem o tomto filmu slyšel, jsem zklamaný a budu si hodně dlouho pamatovat tento snímek jako ten, ve kterém exceloval jeden živel jménem Sophia Loren a ve které zklamal scenárista. Nic víc tu nestojí za zmínku či vidění. 50 %. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • V rámci prípravy na rolu Mary absolvovala Sophia Loren hodiny striptízu u Jacquesa Rueta - choreografa zo slávneho kabaretu "Crazy Horse Saloon" v Paríži. (Arsenal83)
  • Natáčanie filmu prebiehalo v mestách Rím, Neapol, Miláno a Ercolano. (dyfur)

Reklama

Reklama