Reklama

Reklama

Potraviny, a.s.

  • USA Food, Inc.
Trailer 1

Přesvědčivý depresivní pohled na velkopodnikání ve výrobě potravin nejen popisuje jejich nechutnou cestu z polí a stájí ke spotřebiteli, ale zároveň zkoumá ekonomický řetězec, v němž následky zdánlivě levného jídla, kdy hamburger stojí méně než brokolice, nese celý zdravotní a sociální systém. [MFDF Jihlava 2009] (oficiální text distributora)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (133)

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Silné téma, nezáživné zpracování. 1) Školometské zpracování spolehlivě zabíjí vysoce aktuální sdělení. Burcující fakta o průmyslovosti zemědělské výroby či o významu a použití kukuřice autoři utápějí v typicky amerických "osobních" příbězích o zahynulém dítěti či politickém lobbingu. 2) Snímek připomíná zvěstovatele, který do vás svou pravdu hustí neúnavně ještě i na schodech vašeho domu (dovnitř ho samozřejmě nepozvete), ale současně obsahuje pozoruhodně málo věrohodně ověřených skutečností a naopak řadu spekulativních tvrzení, která dobře vypadají na televizní obrazovce. 3) Přesto však na mě dokument působí pravdivě, možná ne v každém detailu, ale v celku určitě. 4) The way we eat has changed more in the last 50 years than in the previous 10,000. ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Mexická rodinka pobavila. Fast food nás zabíjí, ale jíst ho nepřestaneme. Více problémů, z nichž Food, Inc. dělá problémy kdovíjak komplikované, by se dalo vyřešit velice snadno - nebýt líný a nejíst odpad. Pořád to však je dokument, u něhož jsem měl chvílemi ten extrémně idealistický, ale celkově příjemný pocit, že dokáže změnit svět a že by jej měl každý vidět. 70% ()

Reklama

agassi68 

všechny recenze uživatele

Je len škoda, že tieto poučné dokumenty sa neuvádzajú o 20.00 namiesto priblblých seriálov. Ale ľudia sú presne takí ako tá mexická family. Radšej si kúpia shit ako by mali ušetriť na bulvárnych časopisoch alebo cigaretách. A nadnárodné mafiánske korporácie sú všade takže nemám ilúzie ani o strave u nás. Stačí si pozrieť výsledky hygienických kontrol v obchodných reťazcoch.. ()

sona123 

všechny recenze uživatele

Vyzbrojena znechucenými ohlasy a výkřiky typu - už nikdy fast food - jsem se připravila na skutečnou nechutnost a možnou změnu postojů, ale tohle mě prostě nepřesvědčilo (mám moc ráda kfc). Na druhou stranu, víc mě to podpořilo v tom být víc "organic." Ale jinak, lobby je lobby a to je všude a to, že bysme měli přemýšlet o tom, co jíme, asi víme. Jo, vidět tak, z čeho u nás dělají párky, to by asi bylo jiné kafe... ()

bobstock 

všechny recenze uživatele

To je tak, když se na jedné planetce sejde nadměrné množství jakéhosi humanoidního druhu, který si velmi oblíbil pohodlnost, masožravost, moc a barevné papírky, kterými se vše platí. Sajrajtům z fástfoodu se vyhýbám, ale masožravec jsem taky a taky radši už naporcovaný než vidět jatka, co se bude nabízet v nákupákách je stále jen o nás, tak myslete lidi, co žerete. 80% ()

Galerie (10)

Zajímavosti (2)

  • Vo filme God Bless America (2011) je možné v jednej zo scén, ktoré sa odohrávajú v kine, vidieť plagát odkazujúci na tento snímok. (MikaelSVK)
  • Filmári pracovali predovšetkým v 3 štátoch USA, a to Kentucky, Severná Karolína a Nebraska. Rovnako aj v hlavnom meste Washington D.C. (MikaelSVK)

Související novinky

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Reklama

Reklama