poster

Cabriolet

Romantický

Česko, 2001, 80 min

  • novoten
    *

    Pamatuju si, že v době vzniku filmu jsem viděl trailer a říkal jsem si, jak moc bych chtěl Bystroňovu pohodovou indie vidět. Když jsme si s Cabrioletem o pět let později potykali, byla to už trochu jiná písnička, protože z ambiciózního kinodebutu se vyklubala strašidelně špatná srágora, Kromě nijakého příběhu za to mohou duboví herci a všechno tak zachraňuje tehdy (zaslouženě) proklamovaná hudba Ivana Krále. Dějový zvrat dvacet minut před koncem je natolik vykonstruovaný a nevěrohodný, že už jsem se mu mohl jenom smát.(27.8.2006)

  • annihilation
    *

    Nechápu, jak takováto pitomost mohla dostat nějaké ocenění. Za co? Vážně nevím, jestli mě víc dostalo to trapné podání v podstatě tragického příběhu, absolutní neschopnost herců (jestli je tedy tak vůbec můžu nazvat) nebo nečekané zvraty připomínající americká béčka (potřebujeme milion a ejhle, zrovna ho najdu v popelnici, protože ho tam někdo dal na výkupné). Hvězdičku dávám za mého oblíbeného Ivana Krále, ale doporučuji si ho radši poslechnout, než zkoušet zhlédnout tento nanicovatý počin.(13.4.2014)

  • Cimr
    **

    Cabriolet aneb jak to dopadá, když se spojí strašně napsané dialogy s hodně špatnými hereckými výkony. Pár celkem slušných režisérských nápadů (bouchání do bubnů vs. bouchání na dveře, vylidněné náměstí Míru) nemůže zachránit nudný příběh s neuvěřitelně tragickými dialogy. Z toho pro mě vyplývá jednoznačný verdikt - Bystroň jako režisér dejme tomu, Bystroň jako scénárista never more! A ještě jedna rada pro české filmaře. V každém filmu nemusí nutně být otevřená erotická scéna jenom proto, že to dobře vypadá v traileru.(28.8.2006)

  • MickeyStuma
    ***

    Tobiáš a Pavla. Postavy tohoto, tak nějak, obyčejného příběhu se všemi klady a zápory. Přežívají, řeší až téměř depresivní starosti, užívají si života. Nic víc, nic míň. Marcel Bystroň, stojící za scénářem i za režijní sedačkou, se podíval pod pokličku života těch, co od života nečekají nijaké zázraky. Nejsou nároční, ani nijak přecitlivělí. Prostě obyčejný. Snímek jakoby sledoval život někoho až téměř přímým přenosem. Alespoň jsem měl takový pocit. Film není určen pro každého. Mnozí v tom budou marně hledat nějaké poselství a nebo něco, co by alespoň naznačilo, o čem to vlastně celé bylo. Přínos však přeci jen nějaký má a ten nechť si každý divák najde sám.(22.4.2014)

  • hirnlego
    **

    Představitelé hlavních postav jsou "herecky" opravdu spíše k politování - ale člověk jim tak nějak drží palce, aby se to nezvrhlo do trapnosti úplně - a ono to nakonec opravdu nebylo tak strašné (na sladkého Tobiáše Jirouse se člověk přeci nemůže zlobit) - prostě takový standard v amatérském filmu + improvizace. Hudba Ivana Krále pěkně ladila s celkem obstojnou kamerou - vlastně to celé tak nějak "ladilo" - a konec byl vyloženě milý. Leč fakt, že spousta těch opravdu amatérských snímků je mnohdy o třídu lepší než Cabriolet, je holt krutý...(29.8.2006)

  • - Cabriolet byl natáčen na digitální kameru. (Halloween9)

  • - Cabriolet je první celovečerní film Marcela Bystroně. (Halloween9)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace