Reklama

Reklama

C.O.G.

Trailer

Obsahy(1)

Príbeh chlapíka menom David (Jonathan Groff), ktorý sa rozhodol zmeniť svoj život, spáliť mosty do minulosti, vzdať sa všetkého a začať odznova. Bez kreditky, telefonu a pod menom Samuel prichádza z ďalekého Connecticutu na jablkovú farmu v Oregone, aby videl, ako žijú skutoční ľudia... (sochoking)

Videa (2)

Trailer

Recenze (24)

ABLABLABLA 

všechny recenze uživatele

Tak začátek mě hodně nažhavil.. střetnutí s různými podivíny v autobuse... pak se to ale nějak zvrtlo a spíše se z toho vyklubal lehounce nadprůměrný snímek snažící se nám ukázat jeden pohled na náboženství. Někdy to bylo trošku creepy. Je to snímek k zamyšlení? Ano. Humor? Ani mi moc nepřišlo. Životní pravdy? Jo, ukázaly se v chování lidí. Výrazně se to liší oproti běžně dostupným filmům, ale podle mě to nebylo zas tak nic extra, jak se to na první pohled tváří, ale za zhlédnutí to stojí. SPOILER - Zkušenost s téměř znásilněním gayem ho přiměje tíhnout k náboženství? Vážně? Jako opravdu? Brzo teda zjistil, že to není až tak růžové. John si myslí, že kvůli tomu že je křesťan, tak že může být vyžírka, protože přece křesťana nevyženou ostatní křesťané na ulici.. to je nekřesťanské. Jeho hodiny jsou samozřejmě lepší nápad než nějaké stupidní krabičky, protože on s tím nápadem nepřišel..když se ukáže opak, tak se cítí být využit a uražen, protože si myslí, že se asi celý svět točí kolem něho. Konec SPOILERU. No a jaký si o tom všem udělal obrázel Samuel můžeme jen hádat zatímco si to míři k autobusové zastávce.. Konec. "Hey cows. Hi, are you hungry?... /nabízí jim šunku/... Come on. Go get it.... /hodí jim ji do ohrady a krávy se ani nehnou/... Stupid fucking cows." .......Plná zeď kokotů a on se zeptá: "Are those custom made shelves? The fit the wall so nicely." ()

Zeebonk 

všechny recenze uživatele

Mladý, Yalem poskrvněný, rozmazlený snob se vydává do dalekého buranova s cílem zakusit ovoce ubíjející manuální práce a přestože začíná u otrockého otrhávání jablek s mexickými přistěhovalci, pomalu stoupá v hierarchii firemní mašinérie... Ale co to kecám? Přečtěte si obsah! Jediné, co potřebujete vědět, je, že se tato stórka ubírá mimo obvyklé, žánrově vytyčené mantinely a že je to divácké peklo směle přetékající vypjatými situacemi, zdegenerovanými postavami a všudypřítomným zmrdstvím. Nebo ještě jinak - je to sice neotřelé jako lejno na podrážce přihřátého sběrače jablek, ale zároveň se to k rozklepané dušičce před obrazovkou chová hůře než nasteroidovaná ochránkyně zvířat k nenapravitelnému vomrdávači mývalů. Nelíbilo se mi to, má paměť to vychrlala jako chuchvalec vlasů a jsem za to rád... ()

Reklama

Philcze 

všechny recenze uživatele

Morálně i myšlenkově tak nejednoznačné, že to Američanům kompletně zamotalo hlavu. 4.6 na Imdb je absurdní skóre a jejich fóra se pomalu plní ateisty, kteří na C.O.G. nadávají jako na "hnusnej křesťanskej indoktrinační odpad". C.O.G. s tímhle přitom nemá vůbec nic společného, je to "jen" černohumorná a nezvykle břitká nezávislá dramedie s vynikajícím Jonathanem Groffem v hlavní roli. Tak trochu sranda ze stereotypů, tak trochu vážno z vyletění z hnízda, zařazení do jiné sorty lidí a víry. Jeden z nejzajímavějších indie filmů letoška, který přímo volá o větší pozornost. 80% ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Chápu, oč autorovi šlo, ale pojal to naprosto povrchně a nešťastně. Jestli chtěl klást nějakou paralelu mezi Davida uprostřed divných a různě postižených lidí a Ježíše mezi celníky a prostitutkami, tak se mu to moc nepovedlo (ačkoliv to téma k podobnému výkladu svádí). Jestli chtěl natočit film o tom, jak čerstvý vysokoškolák jde poznávat obyčejné lidi, tak tam měl autor vrazit skutečně obyčejné lidi, a ne karikatury, každou s nějakou úchylkou. On to Alvarez schválně přehání, aby to vypadalo jako že nadhled, ale spíše to působí, že nedokázal napsat věrohodnou postavu z psychologického hlediska. Trochu přehání, ale jen proto, že dramaticky by to prostě napsat nedokázal. A ta povrchnost z toho nejen čiší, ale úplně křičí. Co jsou mi platné krásné záběry na jablečné sady po ránu v ranní mlze a rose, co je platné, že majitel farmy nakonec zahrán jako jediný uvěřitelně, když jinak to prostě plave a klouže nešťastně po povrchu. A nakonec to ani o té víře není, ani o duchovnu, jen povrchní představě, jak asi to funguje, ale nic do hloubky. Jdou, Alvarez, kouknou se na Hosté večeře Páně, a pak jdu točit jen dokumenty o jabloňových sadech po ránu pro National Geographic. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Nějak poslední dobou narážím na řadu amerických filmů, jejichž hlavním obsahem je Bůh. To už jsem si tak nějak zvykl, že Američani jsou tak trošku psycho v tomhle směru a jakmile se najde nějakej ortodoxní režisér, hned to do svých diváků pod tlakem sype. C.O.G. se tváří jako vcelku solidní artovka. Dokonce nám představuje kluka z lepší vrstvy, který chce zažít, jak to chodí na americkém venkově a tak se tam vydá. Vyrazí tam jako kluk, co má v hlavě a stojí si za tím, že je ateista. Na konci ale končí s přesvědčením, že Bůh ho dostal tam, kam on chtěl. Tedy opět na začátek jeho cesty. Ze začátku tak tenhle film vypadá dost zajímavě, protože nahlíží na toho kluka jako na člověka, který si razí svůj vlastní osud. Kamera ním zaměřuje nekonečné jabloňové sady a docela pěkně se na to kouká. Jakmile se ale objeví buzna buran, začíná to jít silně do háje a celé to jabloňové poselství se okamžitě vytrácí do prázdna a zůstává jen ten Bůh. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (3)

  • Film bol v predprodukcii viac ako tri roky. (dwdb)
  • C.O.G. je skratka pre Child of God - Božie dieťa. (dwdb)

Reklama

Reklama