poster

Lásky jedné plavovlásky

  • Československo

    Lásky jednej plavovlásky

  • anglický

    Loves of a Blonde

Romantický / Komedie / Drama

Československo, 1965, 80 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mahalik
    ****

    A Forman zase jede pecky! Blonďatý pískle, notně omšelý životem, brnká na introvertní notu a je jedním velkým otazníkem. Bylo však patrné, že se v ní něco odehrálo, že se v ní cosi vzbudilo a rozčeřilo chladný vody. A to se mi strašně líbilo; podezírám ji, že vyhandlovala křídla za řeč. Plavovláska není o trapnosti, fakt ne! Tedy za předpokladu, že pro vás život neznamená povrchní divadýlko. O tom ten film totiž je: o životě. 85%(25.3.2011)

  • RHK
    *****

    Osamělá Andula a klavírista Milda, aneb takoví jsme byli... "Teda holky, mně se tak ulevilo, už jsem se bála, že tu flašku donesou k nám. To bych asi nepřežila." "Pojte, pojte chvilku, nahoru. Tam si vopravdu, vopravdu si tam budem jenom povídat." Ukázky: http://www.sms.cz/film/lasky_jedne_plavovlasky/ukazka a http://www.youtube.com/watch?v=GN-aXFGWA84(2.1.2009)

  • Chrustyn
    ***

    Forman rozhodně umí točit filmy ale ne pro všechny. Když jsem před nedávnem viděl jeho "Hoří, má panenko" překvapilo mě jak jsem se u filmu bavil avšak v tomto případě tomu bylo naopak. Snímek je to rozhodně zajímavý a Hana Brejchová zahrála svojí postavu výborně ale děj plyne až moc pomalu a hlavně ze začátku jsem se dost nudil. Ale úvodní scény na bálu a posledních cca 20 minut jsou dokonalé.(2.11.2008)

  • Karlos80
    *****

    Top 10 Českého filmu. Geniální filmová souhra a nemalý podíl všech tří pánů a to sice Jaroslava Papouška, Ivo Passera a samotného Formana. Věřte tomu že tyto tři pánové málokdy filmového diváka zklamali. Hořká tragikomedie o osamělé dívce, která vytrvale hledá tu svou pravou lásku. Krásné a vtipné dialogy, nádherná dobová amtosféra se všemi tehdejšími atributy, skvělé scény-především ta závěrečná postelová, dobré herecké obsazení-především ve spojení ze všemi těmi neherci kteří zde hrají, osobně bych vyzdvihl především lidské herectví, hřejivý a vtipný humor naučený a poznaný hodně ze života v podání původně neherce J. Šebánka, dále zde zazněli pěkné dobové písničky atd. atd. Opravdu excelentní tragikomický film, od mého oblíbeného režiséra a pro mě osobně jeho druhé nejlepší československé filmové dílo hned po filmu Hoří má panenko které si přeci jenom cením ještě o malý stupínek výše. Formanův nesentimentální, ale chápavý pohled, s nímž se dokázal podívat na všechny ty obyčejné lidi kolem sebe, ho proslavil nejen doma a nejen v tomto filmu ale už třeba v dřívějším snímku Černý Petr či pozdějším již zmíněném Hoří má panenko. České filmové režiséry znal už ve světě kdekdo, a Forman bylo to nejzvučnější a nejžádanější jméno už hodně dávno předtím. Prostě světový pojem. Snad jsem ještě zapomněl dodat že film se tenkrát natáčel ve Zruči nad Sázavou ke které dodnes svým způsobem tíhnu také, a to sice z jednoho prostého důvodu. Měl jsem tam odtud mojí babičku která by mohla vyprávět. No nic nemůžu jinak než za 5* prostě 95 %.(16.7.2006)

  • MrCreosote
    ****

    Tady ještě Forman a spol. ve své kritice maloměšťáctví a čecháčkovství příliš tlačí na pilu (scéna s prohrabáváním kufru za zvuků státní hymny narušuje iluzi nastoleného realismu), nicméně fenomenální práce s neherci všechno vyvažuje. Příběh rozdrobený do několika částí filmu jako celku spíše škodí, v hlavě diváka tak zůstávají jednotlivé herecké etudy ("Já tady spim jak na hranolu"). V Hoří má panenko jsou všechny aspekty dovedeny k dokonalosti, i přes to patří Lásky jedné plavovlásky do zlatého fondu Nové vlny. Trio Forman-Passer-Papoušek sice kritizuje skrze humor, ale činí tak ostře jako nikdo jiný před nimi.(5.4.2013)

  • - Natáčelo se na nádraží ve Zruči nad Sázavou. [Zdroj: Filmovamista.cz] (M.B)

  • - Protože se snímek natáčel černobíle, nechal kameraman Miroslav Ondříček vymalovat všechny interiéry černobíle, aby to dle jeho slov „dostalo šťávu“. Vše tedy bylo v šedé, bílé a černé. (Kubrickon)

  • - Film se slavnou postelovou scénou, kde vlastně není nic vidět. Přesto, podle dodatečného svědectví Hany Brejchové to skutečně erotické nastalo během snímání scény pouze u Vladimíra Pucholta, a to mimo záběr. Filmaře to pobavilo a jemu způsobilo menší trauma, ovšem v jeho třiadvaceti letech by bylo spíše nenormální, kdyby ho přítomnost nahé Hany nechala chladným. (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace