Uprostřed turistické sezóny jsou na francouzské Riviéře postupně zastřeleni tři muži. Případem je pověřen inspektor Carella, který se při vyšetřování setkává se svou bývalou přítelkyní. Nic nenasvědčuje tomu, že by vraždy spojoval nějaký motiv. Ale řádění neznámého vraha pokračuje. Vyšetřování zavádí Carellu do hluboké minulosti obětí... Bez motivu je druhým filmem francouzského režiséra Philippa Labroa. Šťastně sáhl po známé předloze amerického spisovatele Ed McBaina a jeho slavném detektivovi Carellovi, jehož výraz charismatický Jean-Louis Trintignant dokonale naplnil.
(Česká televize)
Uprostřed turistické sezóny jsou na francouzské Riviéře postupně zastřeleni tři muži. Případem je pověřen inspektor Carella, který se při vyšetřování setkává se svou bývalou přítelkyní. Nic nenasvědčuje tomu, že by vraždy spojoval nějaký motiv. Ale řádění neznámého vraha pokračuje. Vyšetřování zavádí Carellu do hluboké minulosti obětí... Bez motivu je druhým filmem francouzského režiséra Philippa Labroa. Šťastně sáhl po známé předloze amerického spisovatele Ed McBaina a jeho slavném detektivovi Carellovi, jehož výraz charismatický Jean-Louis Trintignant dokonale naplnil.
(Česká televize)
(více)
Celý fim začíná vraždou bohatého muže. Policie, je bezradná, vražda, zdá se nemá motiv. Pak přijdou další vraždy, stejným způsobem. Vrah používá, zákeřně, výkonnou pušku s tlumičem. Příběh se začíná rozbíhat, první stopy vedou k záhadnému seznamu jmen. Spojitost mezi nimi je ale stále nejasná. Náhodné setkání elitního detektiva se svou bývalou milenkou by mělo rozplést nitky celého případu. Šokující závěr celé, ve Francii přezdívané, éry syrových detektivek bere dech...
(Svata)
Nice ve vrcholné turistické sezóně. Na hlavním náměstí každý den populární moderátor uvádí oblíbenou televizní soutěž vysílanou přímým přenosem. A v této situaci se začíná neznámý ostřelovač trefovat do lidí. Policie musí zabránit panice mezi turisty a co nejdřív najít vraha obětí, které zdánlivě nic nespojuje. I když něco přece jen: všichni kdysi společně hráli ve studentském divadle a v dochovaném programu z premiéry jsou jejich jména uvedena v pořadí, v jakém jsou zabíjeni. Dalším osobám z tohoto programu (včetně moderátorské hvězdy) nepochybně taky hrozí nebezpečí - ale proč? Komisař v podání Jeana-Louisa Trintignanta má nelehkou úlohu, úlohu o to těžší, že jedna z mrtvých byla jeho přítelkyně.
(Zazie)