Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Emilie Tesson-Hansen je mladá a inteligentní žena, která pracuje jako personální ředitelka. Je to typická „štika“. Ve firmě, kde působí, dojde k dramatické události a věc se začíná vyšetřovat. Emilie je v hledáčku vyšetřovatelů jako první. Musí čelit tlaku inspektorky práce, ale také svých nadřízených, kteří vyhrožují, že se postaví pro ní. Je pevně rozhodnutá zachránit si kůži. Kam až sahá její loajalita ke korporaci? (Festival francouzského filmu)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (17)

Marigold 

všechny recenze uživatele

Televizní, ale tematicky velice relevantní - Silhol má tu smůlu, že podobné téma podstatně lépe pojednal Stephane Brizé v Zákonu trhu a o několik levelů ho samozřejmě překonávají Dardenni s Dvěma dny a jednou nocí. Jeho film hlavně ke konci připomíná spíš svědomitou rešerši tématu s návodným morálním klimaxem. Ale výkon Céline Sallette a Lamberta Wilsona tomu dává potřebnou energii. ()

venca163 

všechny recenze uživatele

Omg ty francouzi jsou takový levičáci, že jim neni trapný vyrobit film, kde nejkladnější hlavní postavou je inspektorka práce, která se chlubí, že ji nikdy nemůžou vyhodit z fuknce a šéfa (nějakýho oddělení) firmy pomalu zaplejtají do kola za to, že chce vyhodit pár nadbytečnejch zaměstnanců. #mffkv #světlýZítřky #budujeme #děteMiZVočí (65%) ()

Reklama

dubinak 

všechny recenze uživatele

Komorní drama v čele s nesmypatickou Céline Sallette v záměrně nesympatické roli mi dalo přesně to, co jsem od něj čekala, Tudíž lehoučce nadprůměrný a zároveň předvídatelný film o tom, jak korporace lehce manipulují se svými zaměstnanci a v podstatě mají půlku jejich života pevně sevřený ve svých rukou. Moje projekce byla o kousek lepší díky přítomnosti režiséra a merovejce Lamberta Wilsona, jež je velmi vtipný a skromný muž. Tvrdil, že Korporace nese poslání a sondu do nitra velkých organizací a jejich filozofie. V tom měl ovšem pravdu, avšak scénář mohl být třeba ještě o trošku šokantnější a byla bych spokojená. KVIFF 2017 ()

Brylin 

všechny recenze uživatele

Vyzrálý debut Nicolase Silhola mě velmi zaujal jak svým námětem, tak zpracováním. Až zoufalý čin jednoho z nechtěných zaměstnanců a následný strach z kompletní zodpovědnosti nahlodá svědomí vedoucí personalistky ohromné mezinárodní korporace. Personalista může k práci přistupovat dvěma způsoby: buď jsou pro něj zaměstnanci lidské bytosti, se svými city, touhami a soukromým životem, nebo jen "lidské zdroje" - čísla v kartotéce či podnikovém softwaru. Když se někdo přece jenom rozhodne z jakýchkoli důvodů jít po druhé cestě, měl by se před vykročením setsakramentsky rozmyslet. Návrat je velmi, velmi obtížný, ne-li nemožný - jak se ostatně přesvědčila hlavní hrdinka tohoto dramatu. Po technické stránce mohu málo co vytknout, líbila se mi citlivá režie i poměrně dobré herecké výkony v čele s Céline Salette. Byť bych mohl mít výhrady k logice příběhu, nakonec uděluji čtyři hvězdičky. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Pokrytectví, manipulace a víra v obnovitelnost lidských zdrojů jsou v souvislosti s korporacemi (ale i mnohem menšími firmami) naléhavé téma, nicméně Silhol nedokáže přikovat formou tak jako to třeba umí „kancelářské“ kusy Margin Call či Strach a chvění. Navíc souboj inspektorka práce a personální ředitelka, která v tom nechce být sama vs. top management nadnárodní společnosti s kvalitní právní podporou až příliš zavání idealismem. Ve skutečnosti by všichni úzce spolupracovali a na konci se smetáčky v rukou nadzvedli koberec. A jestli nebohý Dalmat dopadl panu řediteli na limuzínu, museli by pozůstalí zaplatit škodu.. ()

Galerie (43)

Reklama

Reklama