poster

Ingrid Goes West

  • Kanada

    Ingrid Goes West

  • Nový Zéland

    Ingrid Goes West

  • Austrálie

    Ingrid Goes West

  • Velká Británie

    Ingrid Goes West

Komedie / Drama

USA, 2017, 97 min

Režie:

Matt Spicer

Kamera:

Bryce Fortner

Hudba:

Nick Thorburn

Střih:

Jack Price

Scénografie:

Susie Mancini

Kostýmy:

Natalie O'Brien
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Lovely.Bones
    *****

    Příběh Ingrid, nebezpečného instagramového stalkera, je tak skutečný a aktuální, že vám o něm ani nic neřeknu. Film, který se nevidí jen tak a stojí za pozornost, ale upozorňuji, že po jeho zhlédnutí se vám minimálně na týden nebudou chtít používat sociální sítě. Rozhodně si po jeho zhlédnutí také uvědomíte, že znáte nějakou Ingrid nebo Taylor. Možná jste jednou z nich dokonce vy. Snad největší doporučení roku, skrzeto,jakmocsimyslím,žeby tohle měli všichni vidět. Po sociální stránce neskutečně depresivní drama, ale jsou tam i humorné momenty. Audrey Plaza a Elizabeth Olsen v hlavních rolích stalkerky a “famous insta girl” jsou skvělé. Výherce nejlepšího scénáře na festivalu v Sundance.(24.4.2018)

  • Marze
    ***

    Moderní satirický stalkerský film o závislosti na sociálním kontaktu. Elizabeth Olsen má komediální i dramatický talent Divák neví jestli je postava Taylor žalostná, zoufala, hororová, ryzí nebo zábavná. Za ten silný závěr jsem možná měl dát hvězdy čtyři. Co by za to lidé na Facebooku dali, kdyby se o ně někdo takto zajímal. Facebook funguje jako zdroj podpory – napíšu je mi špatně, někdo napíše co ti je a máte pocit, že se o vás někdo zajímá. Nebo jste se ve škole s někým nestýkali, ale pak mu napíšete a sežene vám práci. Sociální média také umožňují umožnuje komunikaci i s člověkem, se kterým bych se nebavil, jiný se zase baví jen s blízkými. Prostí lidé se cítí reprezentování manikérkou, která byla zvolena královnou krásy, synem drobného obchodníka, který vyhrál Tour de rance...participuje prostřednictvím zástupce na gigantickém triumfu, jehož by zdánlivě mohl být hrdinou. Většina lidí nemá nic kromě této iluze, aby se rozptýlili a odreagovali ve své bezbarvé, monotónní a únavné existenci. Mezi sezónními božstvy a davem jejich obdivovatelů existuje ustavičná osmóza. Obdivovatelé jsou průběžně informováni o zálibách, rozmarech a sebevýznamnějších podrobnostech života svých hvězd. Imitují je, napodobují jejich účesy, osvojí si jejich způsoby chování. Žijí skrze ně. (Caillois, R. Hry a lidé, s. 134)(19.12.2017)

  • xxmartinxx
    *****

    Během sledování jsem si nejdřív myslel, že mi bude vadit, že jako protagonistka byla zvolená očividně psychicky narušená osoba - vždycky jde o až moc jednoduché řešení jak ukázat do extrému zahnanou premisu a nedotažené interakce postav bez výtek, že nefunguje psychologie. Nakonec si mě to ale získalo, předně díky ochotě nabídnout příběh bez východiska, bez náznaku pozitivního posunu postav, které budou navěky takové, jaké jsou - což dává dokonalý smysl. Pozitivní je, že ačkoliv ten film bude určitě vykládán jako kritika sociálních médií, ta tu nejsou prezentována jako nějaký nástroj zla uvrhující na lidi kletbu, ale prostě prostor, v němž se projevuje lidská povaha.(7.1.2018)

  • EvilPhoEniX
    ***

    Nemohl jsem si zvyknout na proměnu Aubrey Plaza, která doposud hrála sexy mrchy a zde hraje ošklivou podivínku, která je navíc psychopat závislý na instagramu. Elizabeth Olsen zase neobvykle povýšená dáma, což mi také příliš nesedělo. Vtipný je zde pouze O´Shea Jackson s jeho posedlostí Batmanem, což bylo super a Billy Magnussen byl dobréj hajzl. Zvláštní film. 60%(25.10.2017)

  • Tatannka
    ****

    Ingrid Goes West je komedie o demenci, kterou způsobuje moc lajků na Instagramu. Nevznikla ale proto, aby analyzovala a satirizovala postavu instagramové celebrity Taylor a mimoděk se tak stala kázáním o autenticitě každodennosti. Hlavní hrdinkou, se kterou strávíme všechen čas, je creepy Ingrid, která vůči Taylor nemá nic než obdiv a přehrává podoby trapnosti, společenské neobratnosti a neschopnosti promýšlet následky, které v různých mírách známe asi všichni. Ingrid nečeká ani léčení, ani poučení. Ani Taylor se nepoučí a její kluk Ezra se nejspíš taky nepoučí, i když ví, že jeho bullshit obrazy nikdo nekupuje, má depresi a to je dobře. Koneckonců pořád to má člověk lepší jako boyfriend nesnesitelné instacelebrity než jako obsesivní stalkerka instacelebrity. Člověk by si místy přál, aby si tenhle film dovolil ještě tvrdší humor, obzvlášť proto, že Aubrey Plaza by ho zvládla. I tak jedna z nejlepších komedií roku.(26.12.2017)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace