• PavelZava
    **

    K slabému filmu, slabý komentář. Chlap někdy kvůli lásce blbne, začne pracovat a přestane chodit do hospody. Ovšem V. Trégl je opět dokonalý, Josef Gruss je stejně pěkně opilý jako v Evě tropí ... . Herecké obsazení super, například Z. Baldová :-) Užíval jsem si německé titulky ... Nejlepší ovšem byl Kosí Fox http://www.youtube.com/watch?v=tLxFKNLiNmQ(14.7.2014)

  • Vesecký
    **

    Hodně slabé a naivní, navíc mi nikdy moc neseděly milovnické a vůbec mladistvé role Jiřího Dohnala, hrál je v době, kdy mu už táhlo na čtyřicítku, a navíc je hrál dost mizerně. Mám-li někoho z filmu ocenit, pak to byl především Václav Trégl, ten nezklamal skoro nikde (pokud nehrál nervózního studentíka v Jarčině profesoru). A pak snad také začínající mladinkou Stellu Májovou, ta se už tehdy snažila hrát velmi bezprostředně. Pohádka o tom, jak dobrá víla napravila flamendra a učinila z něho k obrazu svému schopného manažera. Nu, dobrá...(14.10.2014)

  • bartias
    *

    Naprostá blbost, která evidentně vznikla jen proto, že tvůrci zrovna neměli co dělat. Zápletka je přímočará a veškeré rozehrané vedlejší motivy vzápětí vyšumí do ztracena. Finále, kdy Leontýna Arturovi nejdříve řekne, že ač je jeho žena, nebude s ním 3 měsíce spát, Artur na to reaguje oznámením, že jde flámovat a ona mu o pár chvil později skočí kolem ramen, je úplně postavené na hlavu.(23.12.2010)

  • Véronique
    *****

    Byla jsem velmi překvapená tímto filmem, který bych vlastně neměla šanci vidět, nemít program CS. Pravdou je, že se film dosti odklonil od původní, Hermannovy předlohy - a to především přenesením příběhu ze secesní Prahy do té moderní. Příběhu to však kupodivu zase až tak neuškodilo, protože scénař je vcelku dobrý a herecké výkony taktéž. Kromě samotného příběhu to je hlavně výběr herců, který mě oslovil, protože herecká equipa je dokonalá - Z. Baldová, F. Smolík, M. Páčová, T. Pištěk, S. Májová, B. Veverka, ale také hlavní dvojice - Baarová a Dohnal. V tomto filmu jim to opravdu sluší, což podtrhuje také líbivá melodie a písně, které jsou svědkem jejich konečného smíření...(21.2.2011)

  • Marthos
    **

    Filmovou sezonu roku 1940 zahájila Lída Baarová v radlických ateliérech adaptací staršího Herrmannova románu o nezvedeném továrnickém synkovi a pracovité moderní dívce z lepší rodiny. Lída Baarová Krňanskému vděčila za mnohé, když ji tehdy coby teprve sedmnáctiletou posluchačku konzervatoře obsadil do jejího prvního filmu. I tentokrát se Krňanský osvědčil jako starý přítel a ochránce. Nerozpakoval se vystrašenou a německými aférami opředenou krásku českého filmu podpořit a znovu uvést do povědomí nejširších diváckých vrstev. Dlužno dodat, že Baarová mu službu náramně oplatila, protože Krňanský se tehdy zmítal v bezradných uměleckých křečích a nebýt exkluzivní profilové nabídky letních Filmových žní ve Zlíně, propadl by snímek nadobro. Částečnou devizou jinak sériové veselohry zůstávají dodnes populární šlágry Josefa Stelibského Kosí fox a Půlnoční tango.(27.11.2008)

  • - Film byl poprvé uveden na Filmových žních ve Zlíně 5. 7. 1940. Zdroj: Český hraný film 1930-1945, NFA 1998. (NFA.cz)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace