Reklama

Reklama

Prisoners of the Ghostland

  • Slovensko Väzni v krajine duchov (festivalový název) (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

V pohraničnom meste je z väzenia prepustený bankový lupič (Nicolas Cage) na popud Guvernéra (Bill Moseley), ktorému uniesli adoptovanú vnučku Bernice. (Sofia Boutella) Guvernér ponúka väzňovi slobodu za jej získanie späť. Bandita je spútaný v koženom obleku a na splnenie úlohy má len tri dni, nakoľko je spútaný v koženom obleku, ktorý sa po 72 hodinách sám zničí. (Arsenal83)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (62)

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Občas, když zkouknu nějakou sedmdesátkovou bizarně, surrealisticky, podivnou ujetost (jako např. Zardoz) skuhrám, proč se podobné věci už dneska netočí. A ejhle, spojení Sona s Cagem (a já je mám rád oba, hodně rád), mi udělalo radost. Barevné, divné, zábavné, vizuálně orgastické. Jako já chápu, že to někdo nedá a dokonce i chápu proč. Ale mě tohle sedlo a potěšilo. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Pokus o extrémne štylizovanú variáciu na Mad Maxa a dobrodružstvá Snake Plisskena. Napriek tomu, že to bolo lacné a odohráva sa to v rôznych polorozpadnutých kulisách, vidno, že režisér má technickú stránku v ruke. A pred nejakými 15timi rokmi, čo som od neho videl tri filmy, točil šialené filmy, ktoré ponúkali aj nejakú myšlienku na zamyslenie. Toto je ale prázdny štylizovaný trash, ktorý by chcel len baviť. No a mňa teda vôbec nebavil. Ani raz som sa nad tými volovinami nezasmial a akcie tu je prekvapivo minimum. Dokopy tak 5 minut. Sem tam niekto vystrelí a párkrát tam švihnú katanou. O hereckých výkonoch sa tiež nedá hovoriť. Všetci sa tam len nejak divne tvária a celý čas majú jeden výraz. Jeden bodík dávam za určitým spôsobom zaujímavý vizuál, ale inak je to strata času a fakt málokomu to sadne. 1/10. ()

Reklama

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Předem svýho komentáře musím upozornit , že Šion Sono patří do mé Top desítky mých oblíbených režisérů a Bill Moseley patří do mé Top desítky oblíbených herců. A kdyby mi někdo před léty řekl, že tihle dva jednou spojí síly nevěřil bych, ale určitě bych se na takovou možnost těšil. Jenže v tomhle případě tohle spojení dvou mistrů ve svým oboru ve mě vyvolávalo spíš znepokojení a strach. Proč ? Protože spojení Šion Sono a Hollywood mi prostě nejde k sobě. Ještě větší strach ve mě vyvolal fakt, že hlavním hrdinou ve filmu by měl být (né až tak oblíbený herec) Nicolac Cage. A co si budeme nalhávat. Ikdyž měl Cage v kariéře pár dobrých zářezů, tak jeho nejlepší léta už jsou nenávratně v prdeli. Navíc si stejně myslím, že to nikdy nebyl nějakej extra herec. Jeho mimika ksichtu je prostě tragikomická. Mé tušení, že Prisoners of the Ghostland bude fakt průser jenom utvrdilo celosvětově nízký hodnocení. A po přečtení pár zdejších komentářů jsem byl na vážkách jestli do filmu vůbec jít nebo ho prostě ignorovat. V tomhle směru jsem ale nepoučitelnej.  Prostě zvítězila zvědavost. Samotnej film má celkem slušnej rozjezd, ale ve 13 minutě přichází první WTF scéna(aneb dokud se zpívá ještě se neumřelo). Kolem dvacátý minuty přichází další WTF scéna s kolem. Nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet. A podobných WTF scén má tenhle kousek bezpočet. Už samotnej oblek ve kterým se Cage promenáduje postrádá logiku. Rozepnout to nemohl. Takže po těch dnech který v tom obleku strávil by musel být zechcanej, zesranej a ještě zapařenej jako jetel. No hnus. Co se týče vizuálu tak ten je ve většině filmu fakt povedenej a tady Šion Sona poznávám. Obsahově(dějově) jsem něco tak prázdnýho od Šion Sona ještě neviděl(a to už jsem viděl 12 jeho filmů. Tenhle je třináctej). Proč tomu tak je ? Odpověď nemůže být jednodušší. Šion Sono si ke svým filmům píše scénáře sám. Tady tomu tak nebylo. Navíc jak pro A. Hendryho tak pro R. S. Safaiho je to prvotina co se týče scénáře. A je to vidět, protože to co vymysleli je čistý zoufalství. A já se jenom divím, že Šion Sono na takovou zoufalost kývnul. Možná si to časem sám uvědomil, že je to nezfilmovatelný, ale už nebylo cesty zpět. Možná i proto dostal infarkt(ale to už jsou fakt spekulace :). Na druhou stranu z toho hovna co ti dva zoufalci vymysleli se toho ani víc vytěžit nedalo. Takže i tentokrát musím před Šion Sonem smeknout, že z toho nakonec nevylezl úplnej odpad, ale záležitost, která je jakž takž koukatelná, jakkoliv je děj dementní. Co se týče herců. Tak N. Cage byl podle předpokladů marnej a popravdě jsem mu tu ustřelenou kouli přál. K jeho hereckým kvalitám už se vyjadřovat nebudu. K mé nelibosti nedostal Bill Moseley ve filmu moc prostoru. Ale odehrál co měl. Další postavou která stojí za zmínku byl Jasudžiro(Tak Sakaguči) kterej se paradoxně ve filmu postará o nejvíc akce. Scéna kdy si Cage a Jasudžiro vzájemně nakopou koule mě fakt pobavila. Sofia Boutella tady hrála jen něco jako "ztracený cestovní zavazadlo" který musí Cage dostat zpátky domů. Ostatní herci už nemají většího významu a poslouží spíš jako křoví téhle nudné story. Závěrem jen dodám, že doufám, že se z toho přešlapu Šion Sono poučil a na pozlátko Hollywoodu pro příště z vysoka sere. Ikdž je film (dějově) průjem tak si Šion Sona pořád velice cením, protože z toho dementního scénáře vytřískal maximum. () (méně) (více)

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Sonovi jsem zatím mj. dva filmy vyčtvrtil a tři dokonce vypětil, ale tentokrát jsme se minuli. Hysterický, fantasmagorický a opulentně výpravný bizár, odehrávající se v extrémně fantasmagorické realitě (kříženec Divokého Západu, samurajského Japonska a současnosti), proti kterému jsou i ty nejfantasmagoričtější a nejbizarnější scény ve filmech Terryho Gilliama (na kterého jsem si při sledování občas vzpomněl) krotké a suchopárné. Absence u Sona obvyklého (a zvráceného) erotična je tu zčásti nahrazena pološílenými hereckými kreacemi radioaktivního Nica Cage, který v průběhu děje přijde nejenom o varle a o ruku, ale málem i o zdravý rozum. Oceňuju sice nápaditou výpravu a také onu výjimečnou režisérovu šíleneckou fantazii, na které je přece jenom cosi pozoruhodného, ale na druhou stranu scénář i děj jsou natolik praštěné, že stěží udrží pozornost drtivé většiny diváků a vzbudí jejich hlubší zájem. ()

MightyHal 

všechny recenze uživatele

Tohle bude neprávem zavrhovaná kultovka a vlastně ono se není čemu divit. Film podle plakátu či ukázek, hodně lidí nalákal na béčkovou jízdu či podivný acidový trip jakým byla Mandy, co jsme ale dostali místo toho ? Hodně pomalý příběh, který prostě jen tak plyne a prakticky nám hází svět ovlivněný vcelku absurdní katastrofou. To je ale vše, zbytek lóru už si musíte poskládat prakticky sami a vy jen sledujete jak Nicolas Cage se snaží zachránit Guvernérovu dceru, který řídí jedno městečko v tomto katastrofou ovlivněném světě. Ne, nečekejte Mad Maxe, tohle opravdu není akční film, Cage se tu dostane z bodu A hned do bodu B a tam se to celé odehrává, potkává obyvatelé osady (říkají si duchové) a to je jako vše. Tohle je silně docela minimalistický snímek co se týče děje a vysvětlování. Jenže mě to fakt bavilo, je to nádherně natočený, Cage si tu roli fakt užívá, občas je tu i trocha klasického absurdního japonské humoru a trocha té akce. Jen je to opravdu "jiný" film a musíte na tu hru přistoupit. Mě to bavilo, už jen tím že to bylo něco co jsem dlouho neviděl a po shlédnutí se cítím vyčerpaně, ale příjemně, jak po udolání bosse ze série Shin Megami Tensei. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (3)

  • Film byl, navzdory původnímu záměru natočit jej v Mexiku, natočen v režisérově rodné zemi, tedy v Japonsku. (WernerDMZ)

Reklama

Reklama