Reklama

Reklama

Nahý polibek

(festivalový název)
  • USA The Naked Kiss (více)
Trailer

Obsahy(1)

Prostitutka Kelly opouští metropoli, jež jí přivodila jen smutek a zklamání. Netuší však, že ve spořádaném městečku Grantville ji čeká nejen zlovůle, před níž utekla, ale i šokující odhalení. Násilí, pedofilie, prostituce, maloměšťácká morálka – ani v případě Nahého polibku se Fuller nedrží při zemi, pokud jde o témata, která pranýřuje pro něj typicky razantním způsobem. (MFF Karlovy Vary)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (25)

Han22 

všechny recenze uživatele

Trošku matoucí film. Po chodbě šoků jsem od čekal podobný nářez. Místo toho jsem sledoval prostitutku, která v malém městečku zkouší začít znovu. Stane se ošetřovatelkou postižených dětí, zamiluje se do milionáře a kromě pár scén to vypadá jako Pretty Woman bez komedie, tedy čisté melodrama. Po brutálním zvratu to ale posledních 25 minut dostatne takový spád, že mě spadla čelist. Jednak je najednou opodstatněný žánr krimi a jedna podobný námět bych ve filmu z roku 1964 nečekal. Zaoukrouhlené 4* za tu poslední třetinu, jinak jsem se popravdě docela nudil. PS: Úžasná dětská písnička! ()

anais 

všechny recenze uživatele

Ne tak přímočaré jako Shock Corridor, přeci jen tu vítězí spíš ta romance. Ale i tak jsou tu prvky pro Fullera typické - film se odlišuje od standardní holywoodské produkce svým nezávislým pohledem na věc. Jako by Fuller kličkoval mezi klasickými žánry a jen tak mimochodem vytahoval z rukávu esa v podobě prostitutek, pedofilů a zmrzačených dětí zpívajících smutné písničky. ()

Reklama

StarsFan 

všechny recenze uživatele

Žena mlátí muže, zatímco jí spadne paruka. Žena jde po ulici s kufříkem a tvrdí, že prodává šampaňské. Žena si pronajímá ubytování u druhé ženy. Scény přicházejí a odcházejí, vztah mezi nimi ale Fuller nevysvětluje. The Naked Kiss je vlastně jen obrovská mozaika střípků ze života, kde na sebe jednotlivé útržky přímo nenavazují a kde tedy můžete strávit prvních několik minut v otázkách, o co tomuto filmu vlastně jde. Když si k tomuto faktu přičtete nízkonákladovost a starší datum vzniku, to také znamená, že se místy možná budete nudit. A když zas vezmete v úvahu, že postavy často jednají (kvůli době? scénáři? hercům?) přeafektovaně, je pravděpodobné, že u poloviny dnešních diváků vzbudí spíše smích než očekávanou (dojetí, melancholie) reakci. Divíte se právě, proč při podobnémslovním zhodnocení zůstávám u tři hvězd? Asi to bude tím, že dohromady to vše vytváří zajímavou mozaiku, jejíž scény mi utkvěly v hlavě více než ty z Park Row, dalšího Fullerova filmu, který MFF Karlovy Vary letos uvedl. Taky to snad bude za to, že na konci vše od úvodní rvačky až po význam jedné zpívané sekvence dává smysl. Za to, že jedna scéna s padajícím listím mohla klidně sloužit jako předloha pro Americkou krásu. Za to, že tenhle film jen mezi větami odkazuje na 'Murder Inc', kdysi jednu z nejznámějších mafiánských organizací pod vedením Luckyho Luciana, jejíž jméno se ale pro běžného člověka ztratilo v průběhu dějin. [MFF Karlovy Vary 2011] ()

majo25 

všechny recenze uživatele

Film pôsobí béčkovo a z dnešného pohľadu už zastarane a nie je to len čiernobielovou kamerou. Svojou zápletkou sa síce snaží ukázať odvrátenú stranu spoločnosti - prostitútky, bordely, pedofíliu - vzhľadom na rok odvážne témy, ktoré ale v dnešnej dobe už nikým nehnú. Viaceré veci sú však predostrené iba v náznakoch (napr. spomínané pedofília či prostitúcia) a divák si musí počkať na ich potvrdenie, pretože náznaky sú všeliaké, len nie jednoznačné. Záver je zasa smiešny. Pretože stačí, keď človek, ktoré ste zabili jediným úderom opatku (!), je pedofilom, vaša vražda je týmto ospravedlnená a nezasluhuje žiadny trest. ()

movie 

všechny recenze uživatele

65% Trochu špinavá romantická krimi v noirovém kožichu. Kdyby Fuller přitlačil, bylo by to mnohem lepší. Je tam určitě spousta výborných momentů a Constance Towers je slušná alfa female, která se s nikým moc nemaže, rozdává facky a bordelmámám cpe bankovky hluboko do hrdla. Romantická linka a momenty s dětmi to ale strhávájí do vyvařenějšího crossoveru, u kterého jsem startoval žehličku a poohlížel se po svoji hromadě nevyžehleného prádla v koutu ložnice. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (9)

  • U filmu bylo stejně jako předchozí režisérova snímku Chodba šoku (1963) zakázáno promítání v kině. (J.A.K.)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno