Recenze (617)
Bazén (2005) (seriál)
Seriál naprosto o ničem... Kdyby neměl nikdy vzniknout, nikomu by to nevadilo.
Kalendárium (1993) (pořad)
Takový neslaný nemastný průměr. Ale třeba když Burešová seděla na semaforu, chytl jsem záchvat smíchu :D
Bílá vdova (2000)
Příjemný film, který když si jednou za čas pustíte, máte z toho zážitek na několik dalších dní dopředu ;)
Rady ptáka Loskutáka (2001) (pořad)
Božínku... Matka to sice sleduje, ale já v tom vidím nápady za veliký kulový. Řekne mi někdo z Vás, jestli už někdy podle nich něco vyzkoušel a bylo to k užitku?!
Šarlotina pavučinka (2006)
Až na hudbu Dannyho Elfmana a Julii Roberts velká zívačka a nuda.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Ze současného boomu okolo upírů rozhodně to nejlepší, co je s touto tématikou k mání.
Putování se zvířaty: Sportovní rekordy (2004) (TV film)
Zajímavá myšlenka, ale to neustálé přeskakování a navracování se mezi disciplínami mi pomalu začaly lézt časem na nervy.
Přísně tajné (2008) (pořad)
Pořádně silná káva. Stejně jako "Pustit žilou".
Gumídci (1985) (seriál)
Chci se zchlastat hopsinkovou šťávou! Fííí, to by bylo. :)
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
To hodnocení prosím berte jako 3,5*...prostě něco mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Je to taková netradiční komedie, něco jako animovaný Ratatouille. Herecké výkony jsou sice výborné, ale pořád tomu něco k opravdu dobré komedii chybí. Naštěstí některé opravdu vypečené momenty mě donutily dát tu čtvrtou hvězdu.